{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

spiser for lidt ?? {{forumTopicSubject}}

syntes selv a min lille dreng spiser for lidt.. men hva er jeres mening?? hva er det normalt for en hund på ca. 45 kg a spise?? han spiser kun omkring 15 om måneden.... dr. dyr har sagt a det nok er fordi han har et lavt stofskifte, så jeg er skiftet til neget med høj fed og protien indhold for a være sikker på han ihvertfaldet for nok.. men hva syntes i??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spiser for lidt ??
  • #1   11. nov 2006 Hvis han ikke taber sig så får han vel nok...
    Jeg synes ikke umiddelbart det lyder af for lidt, men det kommer jo an på hvilket foder han får.

• #2   11. nov 2006 Er hans aktivitetsniveau blevet mindre ?
    Ex. stoppet med at træne...

Min Dess bør ifølge skemaerne spise 350-400 g. dagligt men er tit under 200 g.
    Det svinger meget afhængigt af hvor hårdt hun skal arbejde

• #3   11. nov 2006 nej syntes ik han er blevet mindre aktiv.. men han følger mest vores rytme.. hvis vi bliver i sengen gør han det også og hvis vi står tidligt op og er aktive så er han det også.. men nej vi gør det samme som vi altid har gjort.. er skiftet til noget foder med 30 % fed og 29 protien.. det har gjort sådan a han ik fælder mere og det er dejligt :O) han pels skinder som aldrig før.. min dr. dyr sagde a han skulle spise et bære 2-3 gange om dagen... men han gør det kun hvis han for lidt extra i maden..

• #4   11. nov 2006 Det er jo også et kraftigt foder, så jeg synes bare du skal slappe af og se om han taber sig.. Hvis ikke så er det jo fint.

Men jeg kan sagtens følge dig. Jeg tænker også tit : Nu må hun da snart begynde at spise... Og det gør hun også til sidst

• #5   11. nov 2006 Det er fint men smid noget ris i foderet hvis du synes den får for lidt....

• #6   11. nov 2006 Min hund gider kun spise sit foder, hvis man hælder en teske olie oveni.. Hun får forresten eukanuba, det er foder af høj qualitet og indeholder alt vigtigt, og man behøver kun give en brøkdel af hvad man ville give af fodder fra billigere firmaer

• #7   12. nov 2006 Bælemus. Pas på at din hund ikke pludselig slår ud af det fede foder. Hvis ikke han kan optage alt fedtet så vil det ske. Har selv prøvet for nogle år siden at køre en pose foder med et højt fedtindhold, da jeg synes min han også var lidt tynd. Det gik også fint i starten men så slog han pluselig ud over det hele med små knopper. Jeg måtte til dyrlægen som så forklarede at det ville svare til at jeg levede af leverpostej og spegepølse og hvordan jeg så troede jeg ville se ud. BUMSER über alles. Så jeg vil klart fraråde dig at bruge foder med højt fedtindhold medmindre din hund virkelig arbejder så hårdt og har brug for det.

• #8   12. nov 2006 ok tak for hjælpen :O)

Kommentér på:
spiser for lidt ??

Annonce