{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Spiser for lidt {{forumTopicSubject}}

Hun bør spise 400-450 g. dagligt men det bliver kun til 175-230 g. dagligt.
Jeg fodrer med Hills SP lam/ris.

I den periode -en uge- hvor jeg har vejet foderet præcist har hun ingen godbidder fået i løbet af dagen.

Hvis man blander noget lækkert i foderet. så tager hun det hele ud på gulvet og sorterer, så det er ikke en mulighed

Hun virker frisk,glad og opmærksom

Nogle forslag til et tørfoder til en kræsen hund ?
Og nej.... BARF er ikke en mulighed

PS: Jeg venter på en opringning fra dyrlægen.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser for lidt
  • #1   3. nov 2006 Jeg har selv en hund der er meget kræsen.......vi har prøvet rigtig mange forskellige mærker.
    For ca 1 1/2 uge siden bestilte vi Olivers, og siden da har han spist det han skal have:-)

• #3   3. nov 2006 uh det lyder ikke helt godt,
    har ikke nogle konkrete råd,
    men Monique var på et tidspukt i en periode hvor hun heller ikke spiste, dyrlægen og andre havde en masse råd til hvad jeg kunne gøre for at gøre foderet mere indbydende, men intet hjalp da hun bare sorterede, slikkede af.
    Så vi skiftede foder,
    og det har gjort en verden til forskel. Nu skifter vi mellem 2 smagsvarianter inden for samme foder og det virker til ug og slange...

Håber det bare noget lignende der er med din tøs, og ikke noget alvorligere!!

• #4   3. nov 2006 Der findes snart ikke det fodermærke vi ikke har prøvet...
    Hun spiste godt nok af det i ca. 10 dage...
    Hun har altid været lidt kræsen, men det her er jo ekstremt

• #5   3. nov 2006 Følger lige med her!

Shanti plejer at få eukanuba men har fået olivers nu her - hun vil hellere spise samsons mad smiley

• #6   3. nov 2006 hi hi " Mads"... Nej det har jeg ikke.... Jeg bliver jo ruineret hvis jeg skal fodre hende med håndpillede rejer..

Har lige snakket med dyrlægen.
    Hun mener jeg skal få hende undersøgt for at udelukke et mindre organsvigt (blodprøve).

Øv øv Det håber jeg virkelig ikke er tilfældet

• #7   3. nov 2006 Mads D.
    Får du ikke oprettet dine hunde igen ?

• #8   3. nov 2006 jeg tror det er et stadie mange hunde skal igennem......min hund kunne også sultestrejke i laaang tid

Kommentér på:
Spiser for lidt

Annonce