{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Alene hjemme, perfekt! <3 {{forumTopicSubject}}

Jeg er totalt bekymret, når Nicki skal være alene hjemme, eftersom vi måtte starte lidt op fra bunden, da vi overtog hende (det er jo meget normalt), men vi havde meget svært ved at få det til at fungere..

I dag var hun alene hjemme i 4 timer, og vi optog hende (som vi næsten altid gør - hun er ikke alene såå ofte, så vil gerne sikre mig alt er ok, når hun er alene), og hun sagde ikke en lyd - ikke engang et suk, eller vandrede uroligt rundt.

Vi gik, hun spiste sin gulerod, sin mad og lagde sig derefter foran døren og sov smiley

For hende har det åbenbart været vigtigt at kunne ligge foran hoveddøren - så det får hun nu lov til. Og så har vi forbundet mad med = vi går nogle gange, det fungerer også godt. Jeg forestiller mig næsten hun siger "SKRID!! Jeg vil have min mad", hehe smiley

Jeg er bare så glad for at se, at det fungerer 100% perfekt og hun er helt rolig.. Men det ændrer nok ikke, at når hun skal være alene i 2 timer på fredag, så sidder jeg stadig og kigger hele optagelsen igennem for at være sikker på hun har det godt... smiley :D

Så mangler vi bare lige det der med at sidde ude foran butikkerne smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Alene hjemme, perfekt! <3

Annonce