{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snapper efter os
  • #1   21. okt 2006 Har han skiftet tænder ? Det kan måske være fordi det klør.. Ellers så hvis han hugger ud efter jer prøv at tage noget legetøj. .Et tøv eller noget stik i munden på ham.. Eller leg lidt med ham med det..
    Så finder han ud af at det er den han ska bide i og ikk jer..


  • #2   21. okt 2006 da vores var helt lille og den snappede sagde vi bestemt NEJ og tog straks dens kødben og puttede det i munden på den og holdt det i mens den tyggede

  • #3   21. okt 2006 ja jeg vil tror han prøver jer af, et bestemt nej, vil jeg tror i kommer til at nå langt med, hvis ham hvem lederen er og at når lederen har sagt nej, så stopper man, og husk så at ros når han netop ikke snapper eller bider i bukserne, så burde han opfatte hurtigt hvad der rigtigt og forkert


  • #4   21. okt 2006 Line - som de andre skriver, prøv når han napper at give ham et stykke legetøj eller ben, det gjorde jeg selv og det hjalp.

  • #5   20. nov 2006 Hej Line

    jeg er opdrætter af fransk bulldog. www.alacoccios.dk

    en fransk bulldog er godt nok en lille hund, men med et stort ego inden i, og for hanhundenes side, ret så dominerende. som herman skriver: i tillader det. Man skal slå hårdt ned på den adfærd man ikke ønsker hos en fransk. formår man ikke det , bliver det en djævel. Lige som alle andre racer. får du ikke løst dit problem ved at tage ham godt og grundigt i nakken/kinden, så kontakt mig via min hjemmeside - så skal jeg hjælpe dig


  • #6   20. nov 2006 og en hund på 8 måneder har skiftet tænder, og her hjælper ingen bytte bytte købmand leg, men ren og skær opdragelse

Kommentér på:
Snapper efter os

Annonce