{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Lille hund angriber stor hund. {{forumTopicSubject}}

Idag var Kaido, Lotus og jeg på skovtur sammen medd Lotus`opdrætter og hendes 2 tæver på 12 (Lotus`mor" og hendes anden tæve på 11.). 4 skønne tøser, som bare har det kanon sammen. På et tidspunkt møder vi 2 franske bulldogs. Alle hunde er i snor, da der er snorepåbud i skoven. Den ene FB skal lige snuse til Lotus og pludselig, ud af det blå, gør den udfald mod hende. Jeg kan høre dens tænder klappe sammen lige foran næsen på hende. Hun ryger et par skridt tilbage og så fik den ellers en verbal skideballe. Hun stod og gøede af den. Hun var ikke interesseret i at gå derhen men stod på behørig afstand og fortalte ham, hvad hun mente om sådanne en bette møgknægt, der formaster sig til at overfuse en nydelig, rolig ældre dame i sin bedste alder. Min veninde og jeg går smågrinende videre. Hvis jeg ikke havde haft så godmodig en hund, så havde den FB fået tæsk. men mine hunde render hellere baglæns end giver igen, når der klappes tænder af dem....... Mors pige smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille hund angriber stor hund.
  • #2   19. mar 2015 Luka havde sagt: vil du ha røvfuld.... Det ska du få!

Ingen fucker med en terrier....

I øvrigt hilser vi ikke i snor, det ka være en dårlig idé med en lille hidsigprop smiley

• #3   19. mar 2015 Desværre kunne det sagtens have været Aslan smiley Dog ikke mod tæver, men hvis det havde været en hanhund, især en stor en af slagsen, ja så var han faret ud mod ham, ligesom FB'en gjorde mod din søde vuffer.

Hvis der var en hund som gjorde udfald mod ham, ved jeg desværre fra erfaring at han ville give igen. (underboen lukker nogle gange sin hidsige chi ud i opgangen og får ikke fat på ham inden han går på Aslan)

• #4   20. mar 2015 Det er rigtigt rart med sådan en type hund, noget jeg virkelig har sat pris på med de irske ulve.
    Har tidligere i en lang årrække haft boxere og terriere, som - med få undtagelser, svarer igen prompte.

• #5   20. mar 2015 Jeg oplever at så snart Robin bjæffer af de små hunde (han vil enormt gerne lege, så det er ikke aggressive bjæf) så bliver de helt forskrækkede og bjæffer igen lidt af refleks smiley heldigvis er Robin blevet bedere til "kun" at "græde" det bliver de ikke så forskrækket over smiley

• #7   20. mar 2015 Dejligt med sådan en reaktion.
    Her ville rotten have banket den, bull mastiffen ville have kigget på den som om den ikke kunne være seriøs.

• #9   20. mar 2015 Dygtig pige smiley
    Cody havde trukket sig, men Viktor havde givet den bank smiley

• #10   21. mar 2015 Kaido gjorde nøjagtig det samme i forrige uge med en terrierhan. De får også masser af ros, når de agerer sådan. Det er nemlig den reaktion jeg gerne vil have fra dem. De skal ikke gå til modangreb, for det kommer der aldrig noget godt ud af. Men de må gerne skælde uvorne hunde ud og det er Lotus ret god til smiley

Kommentér på:
Lille hund angriber stor hund.

Annonce