{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Stor hvalp "angriber" lille hund. {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge HG'ere smiley

Jeg står i en rigtig grim situation, og jeg er fuldstændig på bar bund.

Situationen er således;
Jeg har en hunhund på ca 5 måneder, og hun vejer ca 13 kg. (tøsen)
Min mor har så en hunhund på 3 år, vejer 5 kg, (Nelle) og så har hun en hvalp fra hendes hunhund på ca 6 måneder og hun vejer omkring 3-4 kg. (Naddie)

Problemet er at når de skal ud i haven, så løber hvalpene ud først og i det at Nelle løber ud af døren, vender hvalpene på en tallerken og "angriber" Nelle. Og nu er det desværre blevet så slemt at hun slet ikke vil ud af døren mere (altså Nelle).
Og det er jo skide synd, for normalt leger de skide godt sammen, men når de skal ud af døren, går det helt galt..
Min mor er rigtig frustreret, fordi at det går ud over Nelles "selvværd" og hun er blevet ret "bange" for hvalpene. Og det kan bare ikke være rigtig.

Hjælp søges smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor hvalp "angriber" lille hund.
  • #1   8. mar 2013 Luk Nelle ud først?

• #2   8. mar 2013 Ja se det lyder så simpelt, men det er det desværre ikke. For det er prøvet, men lige så snart at hvalpene så kommer ud, hopper lige direkte ombord på Nelle alligevel smiley

Det er lige som om at de lige skal vise hvem der bestemmer, når de kommer ud smiley

• #3   8. mar 2013 Jeg har 2 hvalpe lige pt, den ene er her på "ferie", og det lyder ligesom her, der kommer den ene hvalp altså i snor, for når de er 2 så går der vild leg i den, jeg har også et par hunde, der desværre ikke, kan sige stop til de små, og så må det jo være mig der stopper dem.

• #4   8. mar 2013 Vi stopper dem også hver gang, men alligevel gør de det igen når de skal ud senere på dagen. Det er ret frustrerende smiley Og det er HVER gang vi stopper dem. Det har vi gjort i 2 uger nu.

• #6   8. mar 2013 Det er også prøvet. Så venter de bare til at Nelle kommer ind igen, og så får hun lige en tur indenfor i stedet smiley

• #8   8. mar 2013 Det gør vores også med min svigerforældres dsg tæve på 8 med en diskusprolaps i ryggen. Den siger fint fra selv, en min fatter det ikke, hun får en advarsel, hører hun ikke efter kommer hun i snor. Det er begyndt at hjælpe meget, for hvis hun bliver for vild, ved hun a hun kommer i snor smiley

Kommentér på:
Stor hvalp "angriber" lille hund.

Annonce