{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.765 visninger | Oprettet:

Tæve tosset i løbetiden {{forumTopicSubject}}

Aarrggh jeg får grå hår før tid.??
Lady er gået ind i sin 5 løbetid, og den er strid denne gang.
Normalt i løb blir hun vil-døv og holdes derfor i snor løbetiden igennem, ellers normalt lystrer hun og er løs på ture.

Men åh i de her dage driver hun mig til vanvid. Hun holder øje med mig, nedstirrer mig konstant, og ligger og piver..og piver..og piver, for hun skal bare sådan uuuuuuuud... Når vi så går ud, så istedet for at stoppe og snuse 500 gange, og 5 min hver sted, er hun nu nået til at hun bare trækker og går lige ud og piver for at komme frem... Jeg blev så træt af det i morges, at jeg vendte om og gik hjem, for hun gjorde ik det hun skulle jo, hun ville bare afsted...og trække tåbeligt meget og pive..og hoste pga halsbåndet jo strammes..
Lige pt ligger hun i sin kurv. Og nedstirrer mig alt i mens hun piver..
Vi er lige kommet hjem fra en gåtur. Tager halsbåndet af, og hun vender rundt og går hen til døren og piver for at ville ud igen..jeg ber hende gå væk, og da jeg lige skal hente noget i bilen går jeg ud af døren og hun suser forbi mig og ud,så ku jeg lige råbe af hende, og hun listede slukøret ind igen...

Hold nu op hun er strid denne gang, opfører sig jo nærmest som en hanhund der har en løbsk tæve som nabo...
Kan hun virkelig opføre sig sådan bare fordi hun vil finde en hanhund..???!!tossede hund!

Andre med tæver der ter sig, og blir en helt anden hund, når den er i løb?
Så slemt sys jeg altså ik hun plejer at være smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæve tosset i løbetiden
  • #1   14. mar 2015 Det var dog utroligt ,det har jeg aldrig oplevet, ved nogen af mine hunde ,jeg opdager næsten ikke de er i løb. ,andet end de prøver på at holde sig rene
    Hvorfor hun er sådan ved jeg ikke
    Jeg havde engang en tæve i løb. når der så kom hanhunde på besøg ,kunne jeg bare sige til hende ,kan du få den hjem ,så fik hun handhunden jaget væk smiley

• #3   14. mar 2015 Hun er virkelig strid denne gang, og hun er formidabel til at pive med lukket mund.. og til tider lyde som om der lukkes luft ud af et dæk...

• #4   14. mar 2015 Stakkels dig Du kunne jo overveje at få hende stiriliseret Staves

• #5   14. mar 2015 Jeg kan heldigvis godt nøjes med halsbåndet, men ku da godt være jeg skal smække selen på hende i stedet, så lyder hun da ik som om hun prøver at kvæle sig selv. Hvor er det træls, når hun normalt går så pænt.

• #6   14. mar 2015 Min tæve er 4 år og det var første gang i år, at hun lød som det du beskriver, Snuden...Men nu har jeg igen en hanhund i huset. Sidst jeg havde det, da var hun 2 år og var kold.
    Men ja..piveri, både ude og inde samt på gåtur. Hun har haft et kuld og skal ikke have igen før tidligst næste løbetid, men jeg håber hun bliver mere normal næsten gang for det var da frygteligt at høre på smiley smiley

• #7   14. mar 2015 Jeg har to tæver i løb lige nu, og de snakker konstant. De er så pinligt desperate hver gang de er i løbetid.
    Der er ikke andet for, end at skrue op for aktivering og motion. Så har de ikke energi tilbage til pjat. Mentaltræning hjælper meget.

Og snor på tæven i løbetid er et must uanset hund. Instinkterne siger at hunden skal parres, så man kan aldrig være sikker på at hun ikke tager en afstikker.

• #8   14. mar 2015 Jeg har hende også i snor i løbetiden, men kender nogle der gør som normalt og slipper den fri. Den risiko tør jeg dælme ik løbe.

Hvad kunne være godt at lave med hende mentalt? Hun er ret hurtig til at regne ting ud, så det skal være noget der kræver lidt

• #9   14. mar 2015 Det eneste der lige slår mig lige nu er spor, men er der ik andet?

• #10   15. mar 2015 Trille er lige kommet ud af hendes.. Når hun så hunde.. Han/hunhund, ligemeget.. Gøede hun, trak, pev, græd, skreg alt sammen på samme tid, jeg har aldrig hørt sådanne lyde, og hun lignede jo et vilddyr.. Bare for at komme hen til den anden hund..

• #11   15. mar 2015 min knap 8 årige bullerpige var også vildt belastende sidste løbetid (den første efter pablo gik væk) hun gik rundt og pev hele tiden, hoppede i hovedet af den anden tæve, bakkede hen i hovedet på den anden tæve, duttede den anden tæve i det hele taget måtte vi redde Freja konstant. På gåture trak hun vildt, og fik hun øje på en anden hund gik det vilde ulvehyl blandet med høje pivhyl - pinligt! Normaltvis plejer hun at tage det stille og roligt, men ikke lige denne gang:

Kommentér på:
Tæve tosset i løbetiden

Annonce