tæve i løbetid {{forumTopicSubject}}
hej
vi har jo vores dejlige skotsk terrier tæve og vores kastarerede bassethund. Tæven er ca 2½ år gammel nu og har jo selvfølgelig været i løbetid nogle gange. hun plejer normalt ikke og være særlig slem når hun er i løbetid, men denne gang er hun simpelthen bare (for) klam.. i hvert fald er vores basset, som så absolut ikke gider det der dame halløj mere! meget meget træt af hende. hun kravler rundt i hovedet på ham, stiller sig overskrævs på hans hoved, vender røven til med halen til side osv osv.. det er jo naturligvis normalt det ved jeg godt, mit problem er så bare at vores basset hund, der ellers normalt er så god og rar, bare bliver så tosset på hende! og hun fatter slet ikke hans signaler, at når han siger fra, så mener han det.. vi har ikke mulighed for at have dem adskilt, og selv om vi er der gør hun det hele tiden. jeg kunne godt frygte at hun får irriteret ham så meget så han kunne finde på at bide hende eller sådan noget, for hun er virkelig ekstrem.! er der mon nogle der ved noget man kan gøre eller bliver man nødt til at få hende stereliseret for at det holder op? det skal lige siges at hun er ren hygge hund.. ikke avlshund..
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
Prøv at se på www.vetcancer.dk
se under nyhedsbrev og december 2006 - her kan du se hvor stor en forskel det gør for tæven at blive steriliseret
tæve i løbetid