{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Når uheldet er ude. {{forumTopicSubject}}

Vi har haft flere tråde fornyligt, hvor der har været spørgsmål om erstatningsansvar.
Vi har alle den lovpligtige ansvarsforsikring, som dækker alle skader vi er ansvarlige for.
Ganske som hvis vi er i et færdselsuheld, så bør vi udveksle oplysninger om navn og forsikringsselskab, hvis vi skulle blive involveret i en sag hvor vores hunde har været i et uheld, hvor der måtte være skader.
Forsikringsselskaberne tager sig så af sagsbehandlingen, ganske som hvis det havde været et færdselsuheld.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når uheldet er ude.
  • #1   19. sep 2014 Og pointen er?



  • #4   19. sep 2014 Pointen er at vi som ejere ikke skal afgøre om vi syntes vi er ansvarlige for skader.
    Overlad det til de professionelle. Det er det vi betaler for via vores ansvarsforsikring


  • #7   19. sep 2014 Jeg ved, lige som alle andre vel ved hvordan en forsikring i princippet fungere.

    At man spørger som skyldsspørgsmål er vel også fordi man i bund og grund ikke vil ende som "den skyldige" og derfor har brug for at vende det med andre, for at høre deres mening omkring det?

    Men igen jeg forstår ikke pointen i at oprette start indlægget


  • #9   19. sep 2014 Igen, og igen, pointen i at oprette sådan et indlæg er?

    I og med at man har med levende ting at gøre, og man spørger om en konkret oplevelse, kunne jo også være for at få andres syn på episoden, det kunne jo være andre læser noget man ikke selv gør.

    Det er jo altså igen levende ting og ikke døde.

    Lad os tage snakken i biler i stedet, holder bil a stille, og køre bil b ind i den, så er det som regl bil b der har skylden, men der kan jo altså være mange nuancer i det, som at bil a og b har kørt ræs, og bil a køre ind foran bil b og bremser op så b ikke har en chance for at stoppe..

    Der kan være oplevelser hvor man vil få skylden, uden at føle man virkelig er den ansvarlige og så skal der vel være plads til man spørger andre?

    Eller må vi kun bruge de emner der er oprettet i forvejen og ikke lave flere??


  • #12   19. sep 2014 Lige præcis Isabelle.
    Der har været er par sager de seneste dage, hvor simple forsikrings spørgsmål har eskaleret, så politiet har givet bøde, og lign.
    Det er helt unødvendigt.


  • #13   20. sep 2014 Jeg vil gerne undskylde for min lidt sure tilgang til emnet.

    Det er ikke fordi jeg hverken er uenig i det der står, eller ikke mener det er relevant, dog ville jeg nok selv have skrevet det i netop de emner som omhandler forsikrings spørgsmål, der ville det nok "ramme" en bredere gruppe en her smiley

    Nu vil jeg tælle får


  • #14   20. sep 2014 Et er teori - noget andet er praksis smiley

Kommentér på:
Når uheldet er ude.

Annonce