{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

Når uheldet er ude... {{forumTopicSubject}}

Tjaa, nu får jeg nok på puklen, men efter 12 år med både hanner og tæver i huset, er det alligevel sket for mig.
Exit og Windy har hygget sig. Hvornår ved jeg ikke, der er ingen der vil være ved at hundene har været efterladt alene sammen mens hun var i løbetid.
Dog er der nu kommet 5 små hvalpe, med tydelig lighed med Exit (der er 3 merler) så de må jo have lavet noget.
Jeg fandt først ud af det 1½ uge før fødslen, ved at min mand sagde at Windy godt nok havde fået store babser. Hun har længe været for tyk og var på slankekur - som jo ikke hjalp spor. skældte lidt ud på manden for at give for mange guffer. Windy er mest hans hund.
Midt i ferien måtte jeg så til fremmed dyrlæge for at få af- eller bekræftet min mistanke og jo den var god nok. Røntgen viste ca 5 små vapser. Alt for sent for en abortsprøjte.
Dengang vidste jeg ikke med sikkerhed hvem der var far, min datter har jo også en hanhund og han havde da været hjemme på besøg, men jeg mente ikke han havde haft adgang til tæven.
Det viste sig så at være Exit der var synderen - desværre - for han har HD og så kan jeg ikke få stambog på hvalpene.
Jeg har måttet gå "bodsgang" til DKK og meddele at jeg har et kuld upsere. Jeg skal så sælge dem til kostpris, men ved ikke hvad DKK mener med det. Nok ikke nok til at jeg kan holde mine udgifter hjemme.
Men jeg går ikke på kompromis med hvalpenes opvækst. de skal det samme som hvis de havde været planllagte.
Pyhh.. det var lidt af en omgang

Og nu dukker jeg mig, så bare skyd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når uheldet er ude...
Kommentér på:
Når uheldet er ude...

Annonce