{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

folk er sindsyge {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Nogen folk er bare ikke rigtig kloge. Min veninde fortalte mig i går om den mand der havde sparket en hund i hovedet.

Det var dagen efter det med uheldet med hunden der havde dræbt et barn. damen med hunde ( ikke min veninde) var på sin lufte med sin hund om morgenen. Mod dem kom en mand med sine to børn og så lostede han hunden i hoved samtidig med ham sagde at hunde var til fare og en hel masse andet.
Hunden er er total dejlig blanding og gør ikke en kat fortræd ( kender ham godt, altså hunden ). Damen med hunden blev selvfølgelig dybt ulykkelig og chokeret og nåede selvfølgelig ikke at reagere det vilde. Hun har nu snakket med politiet som selvfølgelig mener den mand skal anmeldes, det er bare lidt svært når man ikke ved hvem han er og hvor han bor. Men de er på udkig efter ham.

Men er folk ikke bare sindsyge, jeg er dybt rystet


Andre forumemner med "folk er sindsyge"
Er folk blevet sindsyge eller?
(link fjernet)
Skrevet af: En Staff er for livet - ikke for sjov! - 30. nov 2006

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk er sindsyge
  • #1   11. maj 2005 ja, lige mine ord

  • #2   11. maj 2005 Det kan man altså bare ikke tillade sig. Han havde sku selv fortjent det spark mere end hunden. Det er da heller ikke noget at lære børn, for begynder de først at sparke hunde, så vil hundene da også begynde at bide, og hvor ender vi så?

  • #3   11. maj 2005 mandens børn må da osse få et underligt forhold til hunde hvis faderen sparker efter fremmede vovser..

  • #4   11. maj 2005 jamen han må ha' en brist et sted.

    Fie & Dennis: ja, hvor ender vi så? hvis jeg var hund og blev sparket uden grund, så ville jeg afgjort også bide ( det gjorde hunden jo heldigvis ikke, og havde jo heller ikke gjort noget )


  • #5   11. maj 2005 Svineri!!!!

  • #6   11. maj 2005 Jeg har selv oplevet noget ligende... jeg stod og ventede på at hæve penge, og pludselig ser jeg en kvinde som står og slår sin hund.. og hun bliver ved.. jeg står og bliver mere og mere sur, og beslutter mig at gå over og sige noget til hende.. men hun når at gå ind i banken, og så står der kun hendes bare tilbage med hunden.. han har selvfølgelig set hvordan hans mor gjorde med hunden, og han begynder så at gør det samme.. så kan jeg ikke styrre mig mere, og tager fat "ikke hårdt" i barnet, og spørger ham hvad han ville sige til hvis jeg slog eller sparkede ham.. han blev lidt bange, og sagde at det ville han selvfølgelig ikke kunne li.. så sagde jeg til ham at så skulle han fanme tage og la' være med at gøre hunden fortræd... ventede lidt men moren komme ikke ud.. gik så videre, og har nu fortrudt det lidt.. jeg skulle bare ha' taget den stakkels hund, og gået min vej med den.. man ved aldrig hvor mange tæsk den har fået før, og nok stadig får det..

  • #7   11. maj 2005 sådan en sindsyg klap-hat, han skulle fadme tæves med en våd karklud... Hvor er sådan en idiot dog åndsvag!!!!!!

  • #8   11. maj 2005 Maria T: Det er da også en frygtelig historie. Hvorfor er det folk anskaffer sig en hund, hvis de bare slår den. Det er ikke den bedste måde at afreagere på. Det kan da godt ske barnet har fået sig en forskrækkelse og ikke gør det igen, det må man ihvertfald håbe. Men det er utrolig hvad nogle forældre vil gøre foran deres børn.

  • #9   11. maj 2005 Sådan noget kan bare sætte mit pis i kog!!!!

  • #10   11. maj 2005 Maria>>Tja...man kan ikke tage hunden og man kan ikke knalde moderen én på låget...
    Men man kan stikke en skideballe så højt at hun ville tænke sig om en anden gang.


  • #11   11. maj 2005 Dan>>jeg må desværre indrømme, at jeg kunne nok godt finde på begge ting.. hvis jeg havde mødt dem igen, og hun havde gjort det samme igen, så havde hun famne fået en ordentlig balle, og så havde jeg sagt at hun jeg så det igen, så ville jeg famne tage hendes hund fra hende..

  • #12   11. maj 2005 jaa hva tænker den nar dog på...
    det er da ham der er til fare
    det er ham der skal lostedes i hovedt
    hmm...tænk af der fines sådan nogel
    jeg syneste af han skal tænke lidt over af hunde faktis
    er vores BESTE venner og af de fleste hunde er sød og diglig


  • #13   11. maj 2005 Maria>> Enig med dig smiley

  • #14   11. maj 2005 ja gid vi alle kunne losse ham hårdt i bollerne...... sådan en nar

Kommentér på:
folk er sindsyge

Annonce