Træningssted i Aalborg Træningssted i Aalborg
Efter jeg har boet i en by med en hundeklub hvor jeg absolut ikke vil byde mine hunde at træne flytter jeg nu til Aalborg og her håber jeg rigtig meget at kunne komme til at træne i klub igen.
Jeg leder efter et sted at træne med kompetente træner som træner ud fra positive metoder. Ryk i linen, råb, tvang og hjemmestrikkede teorier om hunde gider jeg slet ikke.
Jeg vil meget gerne træne Rally og eller lydighed. Min hund er allerede dygtig til både lydighed og rally.
Desuden kunne det være fint at kunne træne kontakt og omgang med andre hunde på en positiv måde (min hun er sød og fornuftig omkring andre hunde men efter et par overfald er han blevet usikker på mødet med nye hunde)
Derudover vil jeg også gerne træne sporarbejde og eftersøgning (min hund har erfaring med begge dele)
Og meget gerne også fx agility.
Jeg træner med klikker så det ville heller ikke gøre noget at træneren har viden om dette
Jeg bor i Aalborg Ø og har ingen bil. Desuden har jeg en hund som er så stor at han ikke må komme med i bussen - så er der noget som ligger i rimelig nærhed af hvor vi bor? eller er der nogle busruter vi kan komme med som vi har overset?
Desuden ville det være superdejligt med muligheden for at gå til noget svømning. Kender I nogle gode steder omkring Aalborg?
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.072
http://www.midtjysk-hundecenter.dk/
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 37
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.149
Så hvis du finder Rally hold må du meget gerne kontakte mig, for jeg kan ikke finde noget...
Der ligger en agillity bane, ude i gå afstand for Aalborg øst, men om der bliver trænet seriøst på den, ved jeg ikke, for jeg er kun gået forbi den et par gange.
Nede i hundeskoven på Budumvej, reklamere de også med agillity, men jeg ved ikke hvor det er henne
Jeg har gået til træning ved Britta baumann, som går meget op i, at man er positiv, positiv, positiv overfor sin hund
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 1.032
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.774
DCH Dronninglund har også både Rally og Lydighed og de virker rigtig rare.
DCH Støvring får altid ros.
Men et sted du kan komme hen uden bil og off. transport.. bum bum... Træningsbanen ude ved Aab mener jeg er DTK's og Signe som er træner derude er super rar og Conny som er formand er også rigtig rar. Hvad de har af hold ved jeg dog ikke.
Jeg kan sagtens komme med flere forslag på træningssteder men igen, det kræver at du kan komme rundt. Vær MEGET kritisk overfor både DCH og DKK
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 1.032
Jeg kender dog ikke til deres lydigheds eller agility hold, da jeg trænede lydighed i DCH Aalborg
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.774
Træningssted i Aalborg