507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Træningssted i Aalborg Træningssted i Aalborg

Efter jeg har boet i en by med en hundeklub hvor jeg absolut ikke vil byde mine hunde at træne flytter jeg nu til Aalborg og her håber jeg rigtig meget at kunne komme til at træne i klub igen.

Jeg leder efter et sted at træne med kompetente træner som træner ud fra positive metoder. Ryk i linen, råb, tvang og hjemmestrikkede teorier om hunde gider jeg slet ikke.
Jeg vil meget gerne træne Rally og eller lydighed. Min hund er allerede dygtig til både lydighed og rally.
Desuden kunne det være fint at kunne træne kontakt og omgang med andre hunde på en positiv måde (min hun er sød og fornuftig omkring andre hunde men efter et par overfald er han blevet usikker på mødet med nye hunde)
Derudover vil jeg også gerne træne sporarbejde og eftersøgning (min hund har erfaring med begge dele)
Og meget gerne også fx agility.

Jeg træner med klikker så det ville heller ikke gøre noget at træneren har viden om dette

Jeg bor i Aalborg Ø og har ingen bil. Desuden har jeg en hund som er så stor at han ikke må komme med i bussen - så er der noget som ligger i rimelig nærhed af hvor vi bor? eller er der nogle busruter vi kan komme med som vi har overset?

Desuden ville det være superdejligt med muligheden for at gå til noget svømning. Kender I nogle gode steder omkring Aalborg?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træningssted i Aalborg
  • #2   26. jun 2014 Jeg tror desværre, at du skal længere ned i landet mht. hundesvømning.

http://www.midtjysk-hundecenter.dk/

• #3   26. jun 2014 Jeg har gået på unghundehold hos DKK, men det er ude i Skalborg. Men jeg ved der ligger en hundeklub ude af ved AaB's træningsanlæg på Hornevej - hvad det så er for noget har jeg desværre ingen idé om smiley

• #5   26. jun 2014 CMP jeg syntes det er rigtig svært, at finde ordentlig træning er i Aalborg!
    Så hvis du finder Rally hold må du meget gerne kontakte mig, for jeg kan ikke finde noget...

Der ligger en agillity bane, ude i gå afstand for Aalborg øst, men om der bliver trænet seriøst på den, ved jeg ikke, for jeg er kun gået forbi den et par gange.

Nede i hundeskoven på Budumvej, reklamere de også med agillity, men jeg ved ikke hvor det er henne smiley

Jeg har gået til træning ved Britta baumann, som går meget op i, at man er positiv, positiv, positiv overfor sin hund smiley

• #6   26. jun 2014 Der er rally hos DCH Lindholm smiley

• #7   26. jun 2014 DCH Lindhold har Rally og lydighedshold. De er rigtig rare men du skal være helt konsekvent i hvad du vil og ikke vil, for nogle af trænerne derude er desværre stadig hårde i deres metoder. Jeg vil gerne sende dig en PB med navn på en træner derude som er helt fin smiley

DCH Dronninglund har også både Rally og Lydighed og de virker rigtig rare.

DCH Støvring får altid ros.

Men et sted du kan komme hen uden bil og off. transport.. bum bum... Træningsbanen ude ved Aab mener jeg er DTK's og Signe som er træner derude er super rar og Conny som er formand er også rigtig rar. Hvad de har af hold ved jeg dog ikke.

Jeg kan sagtens komme med flere forslag på træningssteder men igen, det kræver at du kan komme rundt. Vær MEGET kritisk overfor både DCH og DKK smiley

• #8   26. jun 2014 *Diva AKA Muldvarpen* P - der er kommet mange nye trænere i Lindholm, og på bla rally, er det kun dem der underviser. De er helt fantastiske og er på ingen måder hårde.
    Jeg kender dog ikke til deres lydigheds eller agility hold, da jeg trænede lydighed i DCH Aalborg smiley

• #9   26. jun 2014 Jeg siger heller ikke det ikke er gode trænere, man skal bare kigge sig om smiley

Kommentér på:
Træningssted i Aalborg

Annonce