En forskrækkelse jeg fik mig der!!! {{forumTopicSubject}}
Puha, GODT jeg opdagede den søde lille vuffer som løb rundt ude i vejkanten, som lige pludselig besluttede sig for at løbe ud på vejen, og godt at vi kunne nå at bremse i bilen!!
ja og ejer var ingen steder at se
>:(
Og længere nede af vejen, kom der sørme endnu en hund løbende løs, uden ejer
Der går en dame, men hun vælger at gå lige forbi de to hunde, så vi stopper bilen og vender rundt, for at finde ejeren til hundene..
Da vi endelig finder ejer, ved hun IKKE at de er løbet deres vej, hendes svar: "Ej, tak fordi i kom og fortalte mig det, det er nok et af mine børn som har lukket dem ud uden jeg havde set det, havde ikke engang set at de manglede, tak fordi i kom tilbage med dem!"
Ja, de løb jo ude på vejen og var ved at blive kørt ned (De var IKKE ved at blive kørt ned, men ja, ejer fattede budskabet. Hold bedre styr på vovserne".
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
Det var en lille chua. helt hvid jeg ser ud af øjenkrogen ,komme løbende ud forand mig jeg når heldigvis at bremse ,og får kaldt den lille hund til mig Lige efter kommer der en stor tankbil kørende Og selvfølgelig tænkte jeg Godt jeg fik reddet den
Jeg går så ind på den første gård i nærheden og spørger om det er deres De svar ja
Og jeg fortæller dem at jeg var ved at køre den over Manden sagde tak Og konen stod bare og grinede Jeg sagde så meget bestemt igen at jeg nær havde kørt den over Men hun grinede bare stadigvæk Så sagde jeg nåh lille hund, vil du ikke gerne med mig hjem Og så gik jeg Ja jeg blev sku sur Så jeg har bestemt med mig selv at ser jeg den igen tar jeg den med mig hjem
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 212
Går rundt på en hovedvej, det er sent aften, og pludselig kommer der en stor sort labbe løbende, og ingen mennesker at se i nærheden..
Vi holder så øje med den i et par minutter, til den vælger at løbe over vejen og ned af en sidevej, og stadig ingen ejer..
Vi beslutter os for at få den fanget!
Og den er slet ikke til at kalde til sig, overhovedet.. Så vi ender med at må "omringe" den, og den overgav sig så til sidst og kom logerende hen til os..
Vi finder så adressen (På halsbåndet) og får banket på døren..
En dame åbner så, og virker meget forvirret over at vi har hendes hund..
Vi fortæller hende så at vi fandt den ude på hoved vejen, som alligevel er over 1 km. fra hjemmet..
Ikke engang et tak, eller noget.. Hun tager bare i mod hunden og lukker døren.. Oo
Feedt..
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 162 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 1.048
Manden stod også bare og grinte lidt, hvor damen derimod så lettere chokeret ud. Kunne se de havde en hund mere, så forstår simpelthen ikek hvordan de ikke kan opdage at de er væk...
dec 2013
dec 2013
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 212
Ja, vi blev da også sådan lidt.. Øh.. Når?
Bare et tak.. Teknisk set kunne vi jo bare have ladet hendes hund løbe, nu hvor man ikke kunne kalde den til sig..
dec 2013
En forskrækkelse jeg fik mig der!!!