{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

En forskrækkelse {{forumTopicSubject}}

Søndag aften ville Fraya ik spise sin aftensmad - det ligner hende BESTEMT ikke.. hun lagde sig hen og sove og jeg holdt øje med hende.. pludselig er hendes mave opsvulmet til en str. jeg aldrig før har set! Jeg blev så bekymret - var det mon mavedrejning? Var det noget hun havde spist? Var der alger i den sø hun hoppede i forleden? Ringede til dyrlægen med det samme og han bad os komme så hurtigt så muligt, heldigvis har vi kun 2-3 min. i bil derop så vi var der hurtigt. Min lille skat var så sølle! Han tog hendes temp., lyttede og mærkede. Ingen feber men en mave der var gået i stå. For at undgå mavedrejninger gav han hende en indsprøjtning der skulle sætte gang i det hele og bad os holde godt øje med hende, gerne gå stille og rolige ture med hende, ingen leg og ingen vand og mad. Det var en lang nat uden de store forandringer. Jeg ringede på arbejde i går morges og sagde jeg tog en fridag da min hund var syg. Hun var stadig sløj men pruttede en hel del - STINKDYR siger jeg bare! Hun sov, sov og sov... vi gik en tur og ENDELIG lukkede hun op for sluserne. Kan godt forstå hun har haft ondt - det var ligeså hårdt som granit! Endelig i bedring! Jaaaaaa - hendes appetit vendte tilbage og hendes fjogede personlighed vågnede igen op. MAND hvor havde jeg ellers været nervøs for min lille baby!
Desværre har min chef ingen hund og forstod ikk helt situationen - man kan åbenbart ik blive hjemme for en syg hund. Men sker det igen (håber jeg ikke!) Så gør jeg det samme !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En forskrækkelse
  • #2   14. aug 2007 Godt at høre hun er i bedring *S*

Hvis din chef ikke acceptere en hund´s sygdom, ja så er der jo kun tilbage at melde sig selv syg....trist at man kan blive tvunget til at lyve:-(

Jeg har heldigvis en chef (uden dyr) som har fuld forståelse for hunden kan blive syg og derfor ingen problemer med at få fri

• #4   14. aug 2007 Ingen anelse om hvad hun kan ha spist - hun havde rendt og leget med svigermors hund det meste af dagen... Dyrlægen skød på en hun har følt sig dårlig tilpas, pga af hvad, vidste han ikke - men hun har drukket EN MASSE vand netop fordi hun har haft det dårligt og det har så bremset hele systemet.. hun havde det godt nok elendigt!

Ja chefer er ikk altid nemme - jeg var i det mindste ærlig og det har ik kostet ham 1 kr.. kunne jo ha meldt mig selv syg i stedet og fået penge for det... Men jeg har et ansvar overfor hende.. jeg har valgt hende - ikke omvendt!

• #5   14. aug 2007 Min chef forstod det heller ikke en dag jeg måtte tage fri pga. Mischa, så fremover siger jeg bare jeg er syg.

Dejilgt at høre hun har det godt igen.....vi ved alle hvordan det er at have ondt i maven, øv:-(

• #6   14. aug 2007 - Rottweiler Tor -

Jeg klager heller ikke *S*

Omvendt er jeg så også fleksibel i andre situationer, så længe tingene går begge veje er det til gavn for alle i længden smiley

• #7   14. aug 2007 en dag da vores den lille ikke kunne gå eller stå på sine bagben,ringede jeg til mit job og sagde jeg ikke kunne komme og fortalte hvorfor,fik den besked"man melder sig da ikke syg pga. en hund" sgade så til hende at jeg skulle til dyrelægen kl. 10 og kunne derfor ikke komme... jeg ville da ikke lade ham være alene hjemme når han ikke kunne gå,og så sammen med en anden hund der er legesyg... nope,men det ved jeg så til en anden gang... men bare træls for det koster ikke dem noget..

Kommentér på:
En forskrækkelse

Annonce