En forskrækkelse {{forumTopicSubject}}
Søndag aften ville Fraya ik spise sin aftensmad - det ligner hende BESTEMT ikke.. hun lagde sig hen og sove og jeg holdt øje med hende.. pludselig er hendes mave opsvulmet til en str. jeg aldrig før har set! Jeg blev så bekymret - var det mon mavedrejning? Var det noget hun havde spist? Var der alger i den sø hun hoppede i forleden? Ringede til dyrlægen med det samme og han bad os komme så hurtigt så muligt, heldigvis har vi kun 2-3 min. i bil derop så vi var der hurtigt. Min lille skat var så sølle! Han tog hendes temp., lyttede og mærkede. Ingen feber men en mave der var gået i stå. For at undgå mavedrejninger gav han hende en indsprøjtning der skulle sætte gang i det hele og bad os holde godt øje med hende, gerne gå stille og rolige ture med hende, ingen leg og ingen vand og mad. Det var en lang nat uden de store forandringer. Jeg ringede på arbejde i går morges og sagde jeg tog en fridag da min hund var syg. Hun var stadig sløj men pruttede en hel del - STINKDYR siger jeg bare! Hun sov, sov og sov... vi gik en tur og ENDELIG lukkede hun op for sluserne. Kan godt forstå hun har haft ondt - det var ligeså hårdt som granit! Endelig i bedring! Jaaaaaa - hendes appetit vendte tilbage og hendes fjogede personlighed vågnede igen op. MAND hvor havde jeg ellers været nervøs for min lille baby!
Desværre har min chef ingen hund og forstod ikk helt situationen - man kan åbenbart ik blive hjemme for en syg hund. Men sker det igen (håber jeg ikke!) Så gør jeg det samme !
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Hvis din chef ikke acceptere en hund´s sygdom, ja så er der jo kun tilbage at melde sig selv syg....trist at man kan blive tvunget til at lyve:-(
Jeg har heldigvis en chef (uden dyr) som har fuld forståelse for hunden kan blive syg og derfor ingen problemer med at få fri
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Ja chefer er ikk altid nemme - jeg var i det mindste ærlig og det har ik kostet ham 1 kr.. kunne jo ha meldt mig selv syg i stedet og fået penge for det... Men jeg har et ansvar overfor hende.. jeg har valgt hende - ikke omvendt!
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 55 Svar: 462
Dejilgt at høre hun har det godt igen.....vi ved alle hvordan det er at have ondt i maven, øv:-(
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Jeg klager heller ikke *S*
Omvendt er jeg så også fleksibel i andre situationer, så længe tingene går begge veje er det til gavn for alle i længden
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.070
En forskrækkelse