{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Tæve-løbetid-løs hanhund {{forumTopicSubject}}

Åh ja så blev det så nødvendigt for mig at samle mit lille kræ op i armene alligevel smiley

Lady er i løbetid, så hun går ikke løs i den periode men i flexline.
Jeg har hentet sønnen i børnehave og vi går og snakker, få lady pludselig ik er stopper snoren bag os, jeg vender mig rundt, og ser en meget fornøjet lady, blive slikket i rumpen af en cockerspaniel...argh!!!!!

Vi har før mødt den på tur, hvor den strejfer, men den kommer aldrig tæt på og løber væk når man råber nej og gå hjem!!

Det gjorde den så ikke idag, jeg forsøgte at slæbe Lady med, der hellere ville lege med cockeren.. Han blev ret nærgående , løb væk da jeg råbte, men kun et par skridt og så stod han ellers ved Lady igen.

Så mig op på armen med Lady, sønnen stående måbende ved siden af, og et humpende hanbæst op af mit ben... smiley
Heldigvis kom der 2 ældre herrer gående, der smilede og spurgte om den også var min? Øhm nej, sagde min tæve var i løbetid, og det er en fremmed hund, så de tilbød at holde den anden hund til vi var gået væk.
Den har intet navneskifte i halsbåndet..

Nåh, vi skynder os videre, og lady kommer atter ned på sine egne ben i kort snor på plads, og vi når næsten ud til hovedvejen, da lady pludselig hopper rundt og blir vældig glad igen.. Drejer hovedet og jeps, cockeren kommer for fulde firspring hen til os igen.

Jeg tør simpelthen ikke tage nogen chance da vi jo nu er nået til vejen, og den følger os tæt, så jeg får sønnen til at tage Lady og gå foran hjem, og så får jeg fat i hans halsbånd, og får ham med hjem også...
Ind og få snor på ham, ind i bilen, og så drog jeg mod dyrlægen..

Den er chippet, men ejer bor i en by laaangt væk, og hunden blir passet hos nogle her i byen (det har den så gjort i over 1 år åbenbart)
Dyrlægen får fat på hundepasseren, som vil komme inden så længe..

Dyrlæge får mit navn og Tlf nr, hvis damen vil snakke med mig, når hun henter den.
Dyrlæge tar hunden med ind i et bur til ejer kommer...

Så nu er han nok blevet hentet.
Dyrlægen gav mig ros for at komme med ham, så der ikke skete noget ude på vejen og skulle nok skælde damen ud, for ikke at have styr på hunden som åbenbart ik engang er hendes...

Puh lige lidt luft herfra..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæve-løbetid-løs hanhund
Kommentér på:
Tæve-løbetid-løs hanhund

Annonce