{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kemisk kastrering
  • #2   14. mar 2014 Hvad med pelsen? Og overvægt tog det skade

• #3   14. mar 2014 Min ældste hanhund blev kemisk kastreret med stor succes.
    Hans pels ændrede sig ikke og han ændrede næsten ikke vægt. Den ændring der var, var nedadgående, så det var jo ikke det værste i verden smiley

Den kemiske kastration stoppede med at virke efter 9-10 måneder hos Cody.

• #4   14. mar 2014 Min jack russell har også været kemisk kastreret. Den virkede i over 12 mdr, og med et rigtig godt resultat. Han blev hverken fed eller ændrede pels. Han er nu rigtig kastreret og stadig tager han ikke på eller har ændret pels, og er en ualmindelig dejlig afbalanceret og harmonisk hund

• #6   14. mar 2014 Glemte måske lige at skrive, at Codys pels først ændrede sig til det værre efter at være blevet kirurgisk kastreret. Men vægten er faldet endnu mere efter den kirurgiske kastration, så han nu ligger på den perfekte vægt for ham smiley

• #9   14. mar 2014 Har prøvet begge typer med succes. Sprøjte virker ca 3 mdr og P-stav virker ca 6-12 mdr. Pelsen blev træls. Appetitten røg i vejret (men vægten er det altså mig, der styrer ....der bliver bare skruet ned for foder).

• #12   14. mar 2014 Desværre blev min hund ikke mere sulten efter indgrebet, det havde jeg ellers håbet på. Han er meget småtspisende( læs kræsen), så det er en kamp at få mad i ham

Kommentér på:
kemisk kastrering

Annonce