{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kemisk kastrering
  • #1   24. apr 2009 Hvad middel er han kastreret med?
    Min hund har fået en hormonstav lagt under huden. Og det begyndte at virke efter ca. 4 uger

• #2   24. apr 2009 Åhh kan ikke huske hvad det hed, men det var også sådan et lille implantat (staves) som blev lagt under huden, på samme måde som en chip...

• #3   24. apr 2009 Der kan gå op til 6 uger før der kommer en virkning.
    Hvor længe siden er det du har fået det gjort?

• #4   24. apr 2009 han fik den i går, jeg vidste godt at det ikke ville begynde at virke fra dag til dag... Jeg er bare utålmodig, for jeg vil jo gerne se resultater så hurtigt som muligt;o)

• #5   24. apr 2009 Ja så går der altså lige et par dage, men du kan glæde dig til den virker.
    jeg kunne ikke træne med min hund, han var helt oppe i det røde felt af stress.
    I dag kan jeg træne med ham og det går så godt

• #6   24. apr 2009 Kessler stresser også meget nemt, men det er nu ikke derfor han har fået den, men det vil da være dejligt hvis det også hjælper på det;o) Men han har desværre en ide med at alle hunde vi møder skal parres og nu er han også begyndt på vores kat og det er synd for katten, så vi håber på det kan hjælpe på det og så skulle han også gerne begynde at tage på... Men nu må vi se hvad der sker, jeg kan bare næsten ikke vente;o)

• #7   24. apr 2009 Så kan du glæde dig. Min hund skulle også parre og jumpe på alt der har 4 ben. Det er helt overstået, nu kan han lege rigtigt og det både mad hanhunde og tæver.
    Her i huset hvor jeg bor er der en amstaff der også er blevet kemisk kastreret. Han mødte i går en højløbsk tæve, snusede lidt til den og gik videre, så ejeren er så glad for den hormomstav. Det havde han ikke regnet med at det ville virke så godt

• #8   24. apr 2009 Jamen jeg er også bare mega spændt, jeg håber bare sådan at det virker på ham, i det mindste så han kan tage på, for han er alt alt for tynd og har meget svært ved at holde sin vægt... Men jeg må jo bare se tiden an og hvis det så virker som det skal, ja så ryger hans bolcher nok... Men nu må vi se;o)

Kommentér på:
Kemisk kastrering

Annonce