{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Kemisk kastrering Galt {{forumTopicSubject}}

Hej har fået hjælp så mange gange her så prøver her igen

Har lige fået kemisk kastreret min hund 19 mdr gamle da har havde det rigtig skidt når der var løbe tid i nærheden og han oftes er sammen med en masse hunner så fik afvide fra dyrlæge. Det ville være bedst for ham Det er nu 6 uge siden og jeg synes det er rigtig øv. Får det lige som om det har taget livs glæde. Total ud af ham han ligge heletiden og laver ingen ti g eller sover gider ikke lege kommer ikke og siger hej mere når man kommer hjem stå bare og kikke ud i luften, hvis jeg ligger op til leg så bliver han bange og skynde sig væk. Han plejer og være en rigtig dominant han og elsker og slås med mig det tør han og gider han overhovedet ikke mere. Han er også blevet voldsom asociale. Er dette normalt eller har det taget gnisten fra min dreng. Tænke og ringe til dyre lægen imorgen og høre om de kan opererer den ud er det godt eller skidt har vildt fortrudt ved godt den løbe ud om 6 mdr men klare ikke og se ham sådan i 6 mdr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kemisk kastrering Galt
  • #1   3. jan 2019 Nogle kan opereres ud. Hørte om en dyrlæge som lagde dem ind ved navlen. Der skulle det være nemmere. Hvis man overvejer kastration er den kemiske helt vildt god at prøve af inden. Ved operation er der no turning back. Det er jo ofte det der kan ske ved kastration. Hunden bliver lad og trisser rundt. Der er selvfølgelig stor forskel og andre mærker man intet på. Jeg vil bestemt anbefale dig en snak med dyrlægen og at få implantatet fjernet.

• #2   3. jan 2019 Den er lagt ved navlen så den kunne fjernes når den var udløbet da jeg ikke ville have de. Til at ligge derinde tom. Han trisser ikke bare rundt hans det er lige som om lyset er gået helt ud i ham. Han er normalt altid en bullerbasse der elsker og slås og lege nu ligger han bare på gulvet og lave ingenting. Det sku hårdt og se på

• #3   3. jan 2019 Ja det kan jeg godt forstå er trist. Jeg ville få den fjernet. Vi har brugte det de sidste 3 år af vores gamle hans liv. Fra han var 11,5 år. Han var brugt i avl og vi syntes ikke der var grund til at stresse ham unødigt under løbetider. Det fungerede upåklageligt. Om han blev lad ved jeg ikke. Han var jo oppe i alderen og gik ikke længere på væggene.

• #5   4. jan 2019 Det kommer efter kastration for det er 6 uger siden han fik den i og der skulle gå 6 uger før den virke og det så nu. Og denne adfærd startede i mandags. De fuldstændigt som at have fået et dovendyr. Han bevæger sig lige så langsomt og sove konstant

• #6   4. jan 2019 I kan jo bruge munkepeber som alternativ, det virkede helt fantastisk på vores

• #7   4. jan 2019 Har du taget temperatur på hunden? Jeg ville få udelukket infektion i første omgang.

• #8   4. jan 2019 Jeps 38,2. Munkepeber kan jo blive et forsøg men ikke før jeg har min hund tilbage i hans sind.

Nu har jeg fået tid på torsdag hos dyrlægen så går de ham igennem og hvis der ingen sygdoms tegn er så bliver den pillet ud ??????

• #10   4. jan 2019 Det værste at det var kun for hans skyld. Jeg havde ingen problemer med at han kørte op over for hunnerne det jo bare og holde sig væk men fik afvide det ville være meget bedre for ham og da han ingen adfærds problemer ellers har så ville det ikke ændre ham så meget. Og hold da kæft har aldrig set nået ligene det fuldstændig som da Austin powers fik taget sin MOJO. Er bare bange for hvis jeg ikke får min hund tilbage

• #11   4. jan 2019 Hvis hans ændrede adfærd skyldes implantatet, så ændrer han adfærd igen når det er væk. Jeg har ikke hørt om nogen hund hvor virkningen ikke har foretaget sig og hunden er vedblevet med at have kastratadfærd

Kommentér på:
Kemisk kastrering Galt

Annonce