1.314 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Min tæve stjæler fra hvalpen Min tæve stjæler fra hvalpen

Jeps som overskriften lyder smiley

Min tæve hun går og stjæler fra hvalpen..
Hvis de får et ben/tygge ting hver, gemmer hun sin, og går over og stjæler Ozzy's..
Og hun slipper godt afsted med det, for han sidder bare og ser meget sørgelig ud..
Jeg får ondt af ham og siger med bestemt stemme 'Det er vist ikke din, Pusle'.. Så slipper hun den, men sidder og stirrer på ham..

Hvad er det rette at gøre i denne situation?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min tæve stjæler fra hvalpen
  • #1   24. jan 2014 Hov den skulle ikke ha ligget under Avl..

• #2   24. jan 2014 Jeg ville sørge for at hun ikke får succes med det.

• #3   24. jan 2014 det gør vores Carlo også, så de bliver afskærmet fra hinanden når de har noget der tager tid at gnave - vil ikke risikere slagsmål smiley

• #4   24. jan 2014 Sådan som jeg gør nu? Hun slipper den godt nok og han får den igen.. Men hun sidder og overbeglor ham når han spiser den..

• #5   24. jan 2014 Jeg ville stoppe hende inden hun gør det.

Jeg har selv en tæve der gerne liiiige skal se om ikke det ben min anden anden tæve har er bedre. Og hun ville os slippe afsted med det, for min anden tæve ville ikke sige fra. Så det gør jeg, med et meget bestemt NEJ. Og det respektere hun.

• #6   24. jan 2014 Og jeg siger NEJ når jeg kan se hun lister sig hen mod min anden tæve. Så får hun et bestemt NEJ og så går hun tilbage til eget ben og så er det det.

• #7   24. jan 2014 Jeg ville give dem det hver for sig, så hun ikke får muligheden for at stjæle.

• #8   24. jan 2014 Okay må bare blive ved så smiley For synes det er ret irriterende at hun gemmer sit og nakker hans.. Han må bare ikke få et synes hun smiley Primadonna..

• #9   24. jan 2014 Selvfølgelig kan du give dem det i hver sit rum. Men herhjemme må hundene spise det hvor de vil. De kan os ligge side om side på en dyne på gulvet og gnaske. Og de kan os finde på selv at bytte ben. Det er ok med mig, men de skal ikke stjæle fra hinanden. Så får de et bestemt nej.

• #11   24. jan 2014 Hvis de får friske kødben, så sørger jeg for, at de ikke stjæler hinandens - det er nu ikke noget problem, for de forlader dem ikke. Tyggeben osv. ligger altid rundt omkring her, og her er reglen, at forlader man sit ben, så må den anden tage det. De skiftes til at tage det, den anden har forladt, og det giver ingen problemer overhovedet. Dog kan Luna være så glad for en tyggeting, som hun måske ikke kan spise op, så kommer hun til mig med det, så skal jeg gemme det for hende.

• #12   24. jan 2014 Bente

Han ligger og tygger i det og SÅ snupper hun det bogstaveligt talt ud af munden på ham.. Hvis han forlod det/var færdig så ville jeg være ligeglad smiley

• #13   24. jan 2014 Jeg troede faktisk (har også læst), at hunde har en "magisk" grænse på ca. 40 cm., hvor de har "helle" med deres mad, og at selv alfadyrene (blandt ulve og vildhunde) respekterer denne grænse selv over for de lavest rangerende.

Men hos os er det Buster, der er snu.

Hver aften får hundene noget lidt lækket vådmad på hver sin tallerken, og hver aften skynder Buster sig at sluge sit (Holly nyder hver bid), hvorpå han styrter ud i haven og gøer højt, hvorpå Holly selfølgelig følger efter for at gø med.

Omgående styrter Buster lynhurtigt ind igen og æder Hollys vådmad, inden hun når at komme ind.

De sidste aftener har jeg bremset Holly, inden hun følger med ud, og så stikker Buster hovedet ind gennem lemmen for at se, hvor hun bliver af.

• #14   24. jan 2014 *Natravnen* .

Hehe de er sku ikke dumme de hunde smiley

• #15   24. jan 2014 Pusle: Ja, det er jo faktisk imod "hundereglerne", så det ville jeg helt bestemt stoppe hende i.

Natravnen: Sådan gør Luna også, hvis hun skal narre legetøj fra den lille, og den lille hopper på det hver eneste gang smiley

Kommentér på:
Min tæve stjæler fra hvalpen

Annonce