{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Lorte hunde = mine egne hunde!! {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor er jeg ved at være rigtig godt træt af mine egne hunde, ja ja had mig bare. Men de er fandeme blevet øv.. Ej min ene tæve blev steriliseret for lidt over 6 måneder siden, og efter der er de blevet helt tomme i hovederne igen! De er begge to 5 år, var stoppet med at stjæle ting fra bordet og med at ødelægge ting når vi ikke er hjemme.. Det gik i vasken for lige godt 6 måneder siden! Nu så stjæler de alt hvad der ligger fremme, om det er en pose chips som er lukket, og ligger på spise bordet, ja den er væk når vi kommer hjem, ja alt hvad de kan spise stjæler de.. Den ene dag var der en af dem som havde spist en oste haps MED papiret på.. I dag er det igen gået ud over en oste haps, og en lille pakke rosiner MED pakken! Jeg ved ikke hvad der går af dem, og om det kan være noget at gøre med hende der er blevet steriliseret? Jeg er i hvert fald ved at være rigtig træt af det, for de har sku hele tiden dårlig mave med alt det de stjæler.. Vi bor sammen med min sviger far, og de stjæler også nede fra ham af, alt mulig fra skralde spanden, fra bordet osv.. Skal vi starte helt forfra med at træne alene hjemme med dem eller hvad skal vi stille op?? Og nej vi går ikke af med dem eller noget andet, det er bare latterligt at gå fra at have to søde rare hunde, til at få to tyv knægte!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte hunde = mine egne hunde!!
  • #1   29. dec 2008 Opdragels opdragels og aktivering.........

• #2   29. dec 2008 de bliver både opdraget, og aktiveret hver dag, der er ikke sket nogen ændringer i vores hverdag siden at de ændrede sig sådan..

• #3   29. dec 2008 Ved ikke hvad du skal stille op med dem.
    Kan det være den steriliserede tæves appetit, der er blevet større?
    Vil lige sige, at rosiner er giftige for hunde...

• #4   29. dec 2008 Hva sker der hvis de er hver for sig?? tænker de er "stærke" i flok og tirre hinanden til nare streger...

• #5   29. dec 2008 jo, jeg har også tænkt om hun måske er blevet mere sulten, problemet er bare hun i forvejen vejer små 2 kg for meget, og helst ikke skal tage mere på, jeg må lige prøve at snakke med dyrlægen i morgen om det.. Ang de rosiner der, har jeg snakket med dyrlægen for de havde i samme omgang spist lidt plastik, og vi skal holde et vågent øje med dem, og så var det heldigvis en lille pakke med max 30 gram i.

• #6   29. dec 2008 Mamma....sådan blev Emma også efter hun blev steriliseret.
    Fuldstændig panisk efter mad.....hvad hun ikke har hugget er ikke værd at nævne.
    Men kun når hun er alene og kun ting som ligger i hendes højde....det er nu 2 år siden hun blev steriliseret og det er aftaget en hel del nu.....men det første år var rigtig slemt.

• #7   29. dec 2008 Trøst dig med du ikke er alene om at have "lorte" hunde.

Hvad der ikke sker her, især om natten, er slet ikke værd at nævne, og alt sammen er startet efter den lille fis til Aggie er kommet :o)

Ubi er stadig mors pige der NÆSTEN aldrig laver ballade, men Carlos (det bæst) han er dælme med på unoderne. Og han har aldrig lavet noget før !

Forlader de 2 sammen et rum springer man lynhurtigt op af sofaen og spurter efter, for ikke engang fantasien kan følge med deres "opfindsomhed" :o)

• #8   29. dec 2008 hmm ja de er godt nok en del frækkere når de er sammen, det kunne være vi skulle prøve at lukke dem hver for sig når de er alene. Vi har haft dem fra hvalp af, og der er kun lige et par måneders forskel på dem så de har været gode til at køre med på hinandens små jule lege. Og så ellers som du foreslår rotterne, stille noget mad frem og så gemme os..

• #9   29. dec 2008 Hvad med at flytte alt spiseligt , så det ikke ligger allevegne så hundene kan få fat i det............. det mener jeg er det nemmeste.......

• #10   29. dec 2008 dejligt at høre vi ikke er alene om problemet smiley det er jo ikke fordi det er et kæmpe problem at de stjæler fx en pose slik, det er mere når de spiser fx den oste haps med hele indpakningen også, den kan jo virkelig komme slemt til skade i maven tænker jeg, også derfor jeg virkelig bliver ærgelig over at de gør sådan noget.. Og den ene dag havde de stjålet en helt ny dåse rosiner med 500 gram i, det er jo altså heller ikke super sundt for hunden. Nå vi må bare prøve aktivere dem noget mere og give dem noget grønt som fylder lidt mere i maven, så det forhåbenligt aftager lidt..

• #11   29. dec 2008 Nittib....ja det er klart det nemmeste, men der bliver sku altid glemt noget....specielt med 2 teenagere i huset.
    Emma bliver fuldstændig som fru murermester Jessen i matador.....det er ikke fordi hun behøver det, men hun TRÆNGER *G*

• #12   29. dec 2008 Kan de selv få køleskabet op ???.... og snuppe ostehapserne ?...:O)

• #13   29. dec 2008 Smilende Susie ¤ Ding Dong Sussi ¤

*LOOOOOOOOL*

• #14   29. dec 2008 Nittib....min gamle hund åbnede køleskabet, så det er muligt........vi fik så lås på for var træt af, at fylde det hver dag :o)

• #15   29. dec 2008 nittib, ja se det plejer vi også at gøre men det er bare ikke super nemt at huske en travl morgen hvor ungen grader, hundene fare rundt og man er kommet for sent op, så glemmer man hurtigt den pose bolcher der ligger oppe på sofa ryggen, eller den dåse rosiner man tog ind til morgen mad.. Som sagt har de jo altså ikke altid gjort det, det er først startet for ca 6 måneder siden, og så da de var hvalpe.. Det er jo ikke hver dag de finder noget.

• #16   29. dec 2008 Det var også mit råd. Mere grønt og rodfrugter i deres mad så de er mætte (sult kan gøre den frustrerede) og så fjerne alt spiseligt.

Min Kia tømmer køleskabet hvis ikke jeg taper lågen hver gang jeg forlader huset :o(

Hun er så meget en rod, men det er nu kun når hun er i lømmelalderen ...

Jeg ved ikke om en sterilisation kan have givet din vapper mere energi og derfor et øget aktivitetsbehov?

• #17   29. dec 2008 nej, de kan ikke selv få køle skabet op, jeg havde lagt en på spise bordet som min datter skulle have haft på vej i vuggestue, og vi glemte den i stresset på vej ud af døren, da vi kom hjem, ja der havde de stjålet den fra bordet af.

• #18   29. dec 2008 sanne det var egentlig et ret godt bud, kan gøre jeg lige må tage en snak med dyrlægen ang det med maden, og så prøve at aktivere hende noget mere..

• #19   29. dec 2008 susie, du skriver at det er lidt ved at aftage med emma, hvad har i gjort for det? Hvis det da ikke er gået i sig selv uden i har gjort noget?

• #20   29. dec 2008 mamma....jooo altså det eneste vi har gjort er, at være mere obs på, om der ligger noget fremme....men vi kan godt glemme noget og så rør hun det ikke....men nu er hun også sjældent alene hjemme.

• #21   29. dec 2008 tak for jeres svar, jeg vil lufte hunde og lave aftens mad, så kigger først ind senere igen..

• #22   29. dec 2008 jeg bliver helt nedtrykt ved at læse det, vi kæmper en brav kamp med molly nu, da hun jo er kommet over på speciel foder(åndsvage allergier) og hun tager bare ALT fra bordet, og om ca 2 mdr skal hun så stereliseres,

det må så betyde at hun til den tid begynder at gå i skabe og køleskabe osv.

• #23   29. dec 2008 Karina: Sterilisation kan jo også have den modsatte virkning ... Særligt ved allergihunde at de falder mere til ro da allergien mange gange falder lidt ned også og hunden derfor bliver mindre frustreret. Men det er ikke til at sige på forhånd ...

Kommentér på:
Lorte hunde = mine egne hunde!!

Annonce