{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

Lorte hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg vil da lige dele ud af min glæde ved mine dejlige hunde smiley Da jeg kom hjem fra arbejde i dag har mine hunde valgt at bide hjørnet på min væg i stykker.. Så nu ved jeg at under gips pladerne er der træ.. Og ikke nok med det så har de også åbnet døren til et værelse og bidt hul på en pose kattemad som de har været oppe og slås over så nova er blevet bidt i øret..

Nogen gange hader jeg bare at have hund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte hunde
  • #1   19. maj 2011 Hehehe smiley

Håber at hundene ikke har fået spist noget af væggen.

• #2   19. maj 2011 Hanne ha ha griner : )

• #3   19. maj 2011 Ja Tseepo kunne ikke løbe fra at hun havde bidt i væggen for hun var hvid i begge mundvige fra gipsvæggen så det kan godt se ud som om hun skal have hendes mundkurv på en enkelt dag for at minde hende om hvordan man opfører sig.. Og så må jeg i gang med noget træning med lille Nova

• #4   19. maj 2011 I morges da min far kom ned med hvalpene løb de ind til mig..... normalt.... jeg kunne godt hører at de hyggede sig, men var ikke henne ved min seng..... så jeg tog den med ro..... stak hånden ud for at tage mine briller... UPS.... de lå ikke på bordet..... hvalpene havde taget dem på sengebordet og legede med dem.... så jeg måtte kalde på min far så han kunne fange mine briller , så jeg kunne komme op..... nu har de et "pænt" mønster af små ridser.... havde jeg selv skulle finde dem kunne jeg nok havde risikeret at kører dem over med min kørestol før jeg fandt dem..... men grr.... jeg fik nye i oktober, så der går jo nok 1½-2 år hvor jeg må gå med ridsede briller... ØV

• #5   19. maj 2011 Arh, der går lige 5 minutter og en oprydning, så elsker man dem jo igen smiley

Qela har en forkærlighed for køkkenrullen der står på bordet i køkkenet, jeg aner ikke helt hvordan hun bærer sig ad, og det er ofte når de kun er alene hjemme i kort tid, at den skal "dø" smiley

Og det skal selvfølgelig helst være når jeg lige har støvsuget... smiley

• #6   19. maj 2011 Det er højest sandsynligt Ricko der har bidt Nova for han kan godt være lidt tvær en gang imellem.. Det er Tseepo som får mundkurv på for hun har nu kostet mig 4 vinduer og 5 døre og nu en væg fordi hun ikke vil være inde.. Jeg ville aldrig give en mundkurv på fordi den havde bidt en af de andre.. Så ville jeg helt klart skille dem ad.. Men nu er det kun fordi de fik fat i kattemaden fordi jeg åbenbart ikke har fået lukket døren ordentligt

• #7   19. maj 2011 Ja jeg har også mistet mange ting gennem tiden med hund.. Men man elsker dem jo alligevel.. Heldigvis for dem smiley Jeg har godt nok truet mine med at de kan bo i legehuset i haven smiley

• #8   19. maj 2011 hehe. kender det alt for godt vores gamle schæfer så ret fed ud da vi kom hjem den anden dag. Han havde så åbnet døren ud til hvor hundefoderet står! Vi har regnet ud han havde spist mellem et halvt og et helt kg. Fede hund! Der var ingen mad til ham næste dag *GG*

• #9   19. maj 2011 hver morgen ligger skraldespanden i tusind stykker og katten har kastet op .....hvornår lære jeg at gå ud med skraldet smiley

• #10   19. maj 2011 Den med skraldespanden har jeg kun lavet en gang.. Det var så også hundene der havde været i den..

Jeg er også glad for at jeg har gang i de sidste poser hundemad for ellers havde der også stået hundemad i det rum de var i.. Men heldigvis har de kun spist en lille smule kattemad

Kommentér på:
Lorte hunde

Annonce