{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Finde fast hundepasser {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Ja, jeg har tænkt lidt over det ifm en måske kommende rejse, hvor det måske ikke er muligt at få passet Berta hos familie, hvilket vi ellers plejer. Min kæreste og jeg har ikke været på ferie sammen endnu over længere tid (ca. en uge) mens vi har haft Berta, men nu er det en mulighed her i januar måned.

Hvordan har I fundet en fast hundesitter? (I de tilfælde, hvor familien ikke kan hjælpe). Altså en, hvor hunden enten bor hjemme hos personen eller personen kommer hjem til en.
Jeg vil gerne have en, der kan træde til i sådanne tilfælde, men det kræver jo meget tillid, når det ikke er en man kender. Jeg har ikke rigtig lyst til pension, da der ikke vil være nok fokus på kun B der (hun er jo selskabshund og puttehund) og de pensioner, der ligger i umiddelbar nærhed, er ikke nogle helt små. (Hvis I dog kan anbefale nogle i Storkøbenhavn/Nordsjælland/Sjællandsområdet er det dog også velkomment)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finde fast hundepasser
  • #1   2. jan 2014 w www.hundesitter.dk smiley

    bruger det ikke selv til at finde pasning, men jeg står selv som passer derinde, og har lige haft en chihuahua på 6 mdr på ferie i 5 dage, da familien pludselig stod uden pasning to dage inden de skulle til amsterdam. smiley

    hvis man finder passeren i go tid, har man jo også mulighed for at mødes inden og lærer hinanden at kende. Det er også rigtig rart som passer, og det gør hunden meget mere tryg at kende det hele lidt inden.


  • #2   2. jan 2014 Jeg prøver lige at kigge derinde smiley
    Jeg vil i hvert fald gerne møde passeren maange gange inden. Allerhelst ville jeg, at det var en jeg kendte eller har hørt godt om, men det er da i hvert fald vigtig at finde en, som hunden klikker med og som man føler, at man kan stole på.


  • #3   2. jan 2014 Jeg har lidt samme problem. Maggie er nok ikke en pensions-hund, og synes dælme det er svært at finde en hundepasser der er kompetent nok til at passe en hund som hende og til at respektere mine regler.

    Bertha skal dog være velkommen til at blive passet her hos os, hvis du ikke kan finde et sted Ida smiley


  • #4   2. jan 2014 Hvornår er det? Jeg kan eventuelt godt passe hende hbis du ikke kan finde nogen smiley

  • #5   2. jan 2014 Calule: Synes heller ikke det er nemt at finde en udefrakommende, der skal tage sig af ens hund. Jeg har mange ideer og krav til, hvordan det skal gøres smiley Men tusind tak for tilbuddet smiley Det gælder selvfølgelig også den anden vej rundt, any time smiley

    Petra, hvor fedt! det er ikke helt fastsat endnu, da jeg mangler datoen til, hvornår jeg begynder studiet igen, men formentlig omkring d. 24. januar til d. 31.


  • #6   2. jan 2014 Jeg er blevet fundet både via denne side og facebook (pga. mine annoncer).

    Folk googler som regel hundelufter eller hundepasser + den by det omhandler, og så kommer der nogle valgmuligheder.
    Ellers kan man selv lave en annonce og søge om hjælp - det er jo tilladt at sige nej tak. smiley

    Jeg er fast hundelufter og passer hos flere hundeejere.


  • #7   2. jan 2014 Åh hvis jeg ikke havde haft Lucas så var jeg klar på en moppe til i nogle uger smiley

    øv !
    Håber du finder en der kan smiley


  • #8   2. jan 2014 Freja, er sikker på, at Berta også ville have nydt at blive passet hos dig, Zoe og Lucas, men jeg kan altså godt forstå, at det bliver lidt af en mundfuld smiley - Berta er også en lille krudtugle stadigvæk smiley

  • #9   2. jan 2014 det sku Zoe nok klare , hun kan køre de fleste hunde trætte hvis hun gider smiley

    Men ja det bliver nok liiidt meget smiley


  • #10   2. jan 2014 He he, du ville nok få hænderne fulde smiley

  • #11   2. jan 2014 Ja det er nemlig det. Jeg vil nemlig ikke have at en passer lufter hende uden snor, eller at en passer lader hende møde andre hunde, eller lader hende og passers egen hund være alene hjemme sammen i samme rum. Alt sådan noget folk overhovedet ikke forstå (eller respektere) smiley


  • #12   2. jan 2014 Jeg kan godt have hende i den periode, og er sikker på at hende og Nala nok skulle have en fest smiley

  • #13   2. jan 2014 Jeg har været så heldig at finde folk i min egen opgang. Min veninder, som bor på 1.sal tv passer Coco de nætter jeg fester og er i byen og sådan. På 1.sal th bør en, jeg har mødt, fordi hun også har hund, vi har gået nogle ture og vi klikker godt. Hun har passet Coco et par gange, desværre er hendes hund lettere stresset (uden ejer forstår det..) og jeg er derfor lidt påpasselig med at lade hende passe Coco for længe ad gange.
    Er det længere tid (flere dage/uger) passer mine forældre smiley

    Hvis jeg ikke selv skulle ud og rejse i den periode, ville jeg gerne have mødtes og set om de to kunne sammen. Vi er altid på udkig efter nye venner (særlig tæver), da jeg ikke kender så mange i KBH, som har hund.. smiley


  • #14   2. jan 2014 Calule: Jeg er også lidt striks omkring sådanne ting, og min familie respekterer det, men ville virkelig frygte, at en passer ikke ville gøre det. Det kræver virkelig tillid til en anden - men jeg har nu også tillid til mange herinde - det er jo dedikerede hundefolk smiley

    Petra: Ej, hvor er det altså bare fedt. Jeg skal nok lige vende tilbage, når jeg ved mere om rejsen, og om den overhovedet bliver til noget. (skal lige have fat i studieadministrationen. Det kan godt tage lidt tid) Men vi kan jo også mødes inden - bare lige for at være helt sikre på, om de to tøser kan sammen (selvom jeg tror, at de nok kan) smiley

    A-S: Åh, hvor er det fedt, at der er så mange lige der, hvor du bor smiley Men jeg vil rigtig gerne mødes en anden gang. Vi vil rigtig gerne flere legekammerater.


  • #15   2. jan 2014 Lad os endelig det! Du skriver bare når du ved mere smiley

  • #16   2. jan 2014 Det skal jeg nok gøre. Du er bare en skat, Petra smiley

  • #17   2. jan 2014 Jeg har 3 faste hunde jeg passer for kollegaer...

    Og jeg brugte hundesitter, da jeg havde Elmo.. havde 3 faste piger, som var fantastiske. De gjorde hvad de blev bedt om, og respekterede at Elmo aldrig var løs, og han var problematisk med andre hanner, så ingen omgang med andre hunde. Jeg kunne ikke have været alene med Elmo uden deres hjælp smiley


  • #18   2. jan 2014 Hvor dejligt at du også havde forskellige, så du ikke var helt afhængig af en, og at det var nogle, du kunne stole 100 % på? Hvor fandt du dem?

  • #19   2. jan 2014 Fandt dem på www.hundesitter.dk.

    Jeg valgte nogle som var over 20 år... og som også gad en Bull Terrier.. han fyldte meget... og var en vild og voldsom en til tider. Men super dejlige piger... var så glad for dem. Har stadig kontakt med den ene smiley


  • #20   2. jan 2014 Okay, det ser ud til, at der findes nogle gode derinde så - jeg vil undersøge dem nærmere til en anden gang. Heldigvis er folk herinde på HG også så hjælpsomme, men det er jo meget rart at have lidt forskellige smiley

    Det er da dejligt at I stadig har kontakt. Det vidner da om, at det var et godt valg til Elmo så smiley Det er jo også vigtigt med en lidt speciel race som en bullterrier kan være.


  • #21   2. jan 2014 Ja.. man skal jo bare mødes.. og hvis der er en god mavefornemmelse, så kan man jo lade dem passe i et par timer.. og så videre.

    Jeg har kun gode oplevelser.


  • #22   2. jan 2014 Dejligt at høre andres anbefalinger. Jeg er ved at undersøge derinde, bare sådan lidt for sjov smiley

  • #23   5. jan 2014 Petra, jeg får at vide i løbet af næste uge, hvornår mine kurser begynder og hvornår der er introduktion osv. smiley så forhåbentlig kan jeg snart fortælle om jeg skal rejse eller ej.

  • #24   5. jan 2014 Super smiley

Kommentér på:
Finde fast hundepasser

Annonce