Hundepasser i øst/midtjylland {{forumTopicSubject}}
Nogle der kan anbefale en god hundepasser? Gerne hvor han er en del af familien.. Eller som selv har overskud og lyst?
Vi kører gerne efter det..
Pt har vi kun vores opdrætter som bor ved Billund, hvor Joey har det fantastisk når han bliver passet der, men nu er vi kommet i det problem at vi skal på ski i jul/nyt år og desværre har de allerede sagt ja til at passe en anden af deres "hvalpe" over nytår og den kommer desværre ikke så godt overens med Joey.. Så de kan kun have Joey over julen..
Så nu er mit spørgsmål til jer, hvad gør man hvis man ønsker at finde en fast hundepasser men ikke kender nogle i ens omgangskreds der kan have ham? Hvor finde man en henne, som man kan stole på ? For vi vil jo heller ikke give vores hund itl hvem som helst.. Og det jo næsten 12 dage hen over julen Og generelt kunne vi godt bruge en passer så det ikke "altid" er vores opdrætter..
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 151
Der er mange steder i Norge hvor man må ha' hund med.
Puuha... Jeg ville ikke kunne holde jul uden mine hunde.
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 486
MD hehe det bliver vist lidt af en udfordring..
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
Spørg endelig hvis der er spørgsmål
Obs: desværre må jeg hoppe fra har to andre i pasning der, desværre.
Men en anden gang træder jeg hjerteligt gerne til
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 1.003
jul 2010
Fantastisk sød pige med hjertet og hovedet på rette sted
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
jul 2010
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 486
CC, hvor henne af bor du? Han strinter ikke indenfor, hverken her eller hjemme ved andre
Andrea, Vi søger også privatpersoner - Joey egner sig ikke til at bo i et lille rum alene flere timer i døgnet.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Jeg tager kun 1 hund ind af gangen da den netop kommer til at indgå i familien som består af min bjæfer Kia. min kat Sadie og jeg.
Jeg går hjemme da jeg er førtidspensionist. Jeg har hus med have og jeg har bil så jeg hver dag kan komme ud i plantagen med vovserne.
Vi bor i Thyregod mellem Vejle og Herning (mellem Give og Brande)
Hundene jeg passer skal dog være renlige og kunne med andre hunde og helst også kat.
Jeg har aldrig taget penge for det. Andre HG'ere har passet mine dyr og de har heller ikke taget penge for det.
Vi gør det for at hjælpe hinanden og fordi vi elsker at omgås de skønne dyrebørn :o)
jul 2010
Hundepasser i øst/midtjylland