Hunde reder mennesker! Hunde reder mennesker!
Hej Alle.
Jeg vil fortælle jer min lille historie.
I november fik min papfar en hjerneblødning og røg afsted. Vores de to største hunde var hans et og alt. Dsv bliver vi nød til at træffe den svære beslutning af få dem aflivet.
Da Odin havde ustabilt bagpati og forfærdelige rygsmærter. Og den anden fik konstanteret to støre kræftknuder i hvert øre som har blokeret for høringen. Det har været skyld i han gøen for Tor har været bange for at vi heller ikke har kunne høre ham.
Dyrlægen mente at det var hårdt men de var begge bedst tjent i hunde himmlen. Familien og min papfar måtte sige forvel til vores hunde vi har haft i over 16 år.
Vi ønskede at medele min papfar det men da hans tilstand ikke var stabil og kunne gå ned af bakke vis han blev udsat for for meget tænkeri.
Men papfar det afvide da hans tilstand er stabil. Da han er kommet hjem igen har han været ret nedtrygt. Og lægen bedte os om måske at skaffe en ny hund til ham for han kunne faktisk gå hen og få en depresion af hans tab.
Vi har ikke haft stress med at finde en ny en hund da det skulle være den rigtige.
Her til aften finder vi en dejlig labrador hanhund på 12 uger som vi måtte hente. Avleren var fantastisk og imødekommende glad person. Så dejligt og som han dog var glade for alle sine hvalpe ikke en af dem blev glemt.
Min papfar blev overlykkelig da vi kom ind af døren med en lille dreng til ham. Vi er lykkelig over at have gjort hans jul bedre
Loke er han døbt og ham og min papfar faldt plask for hinaden.<3
god jul allesammen og pas på jeres nærmeste der kan altid ske dem noget
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.234
Og god læge at påpege at en ny hund kunne gøre ham glad igen!
Hunde reder mennesker!