{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Jeg er en rigtig dårlig hundeejer. {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger. Så er jeg en meget dårlig hundeejer ifølge en mand Aslan og jeg mødte på vores gåtur.

Mandens hund for lov at rende løs rundt og ja, han er pisse ligeglad med hvad den laver.

Jeg har Aslan i snor. Manden spørger så om det er i orden at de hilser på hinanden, hvortil jeg svare, at Aslan har nogle problemer med nogle store hunde, så det vil jeg ikke udsætte dem for.

Jeg går så min vej, men mandens hund er jo uden snor og kommer så over til os, uden at jeg kan gøre noget ved dette.
De hilser på hinanden og der er ingen problemer mellem de to.

Aslan hopper rundt, for neeej der er jo en vuffer. Manden siger så hvis det er det du kalder for agressiv, så har jeg ingen forstand på hunde. Jeg svare så, nej det er ikke det jeg mener og at Aslan nogle gange markere på de store hunde.
Men jeg var altså verdens dårligste hundeejer at jeg fratog min hunds sociale liv og at han skulle gå i snor og at han var SÅ uopdragen fordi han ikke gik uden snor.

Jeg siger så at det har intet med sagen og gøre og at min hund sagtens kan gå uden snor, men da det jo er lovpligtigt at have snor på sin hund har jeg også det og desuden er det en meget trafikeret vej, så jeg vil intet risikere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er en rigtig dårlig hundeejer.
  • #1   25. sep 2013 Og jeg skulle forresten ikke vise mig igen med min hund ellers fik jeg tæsk. For det er jo pisse synd for min hund at gå i snor.

• #2   25. sep 2013 Det er nu ikke lovpligtigt at have snor på sin hund medmindre man ikke har den under fuldt herredømme.

Det er ham, der laver fejlen i den situation og jeg ville selv blive rasende, hvis en anden lod sin hund komme til min på den måde.

Resten ville jeg trække på skudrene af, han har ikke begreb om, hvad din hund har behov for eller ikke behov for smiley

• #3   25. sep 2013 Det troede jeg ellers, men helt fint smiley
    Men han har nok heller ikke helt styr på sin hund, den render rundt for sig selv uden opsyn, mens han står og snakker med folk.

Men det var godt nok ikke en særlig rar følelse. Alt sammen fordi jeg ikke ville lade min hund snakke med hans.

• #4   25. sep 2013 Den der trussel der.. Føj, hvor skulle han skamme sig, han kan da ikke bestemme, hvor du går med din hund?

• #5   25. sep 2013 Fjolser er der nok af.

• #6   25. sep 2013 Det virker lidt små mærkeligt? smiley

Men synes da heller ikke man skal lade sin hund gå frit hvis man ikke selv føler for det.
    Personligt tør jeg ikke slippe min hund er syne på gåture, især fordi den synes det skide sjovt at jagte bilerne.

Jeg ville også være blevet lidt små hidsig på duden.
    truslen der er bestemt ikke i orden smiley

• #7   25. sep 2013 Alexandoria, ja trusselen er det væreste her. Synes at man synker SÅ lavt.
    Håber virkelig bare at det ikke bliver til en realitet.

• #8   25. sep 2013 Henriette, hvad er mærkeligt? smiley

Jeg tør heller ikke gå med min løs ude til vejen, da han altid synes ting er mere spændende end jeg er smiley

• #10   25. sep 2013 Julia; Jamen det er jo en forfærdelig trussel.
    Det er faktisk lige før, man skulle overveje om man skulle anmelde manden, men det ville måske være lidt overilet.. Jeg ved det ikke ^^

• #11   25. sep 2013 Jeg har også tænkt tanken, men jeg kender ikke manden, er lige flyttet til byen smiley Og ved ikke rigtig hvad man skal sige til politiet.

• #12   25. sep 2013 sådan en idiot! smiley jeg har det på samme måde med min hund han kan også godt finde på at markere sig over for andre hunde, så jeg siger for det meste også nej til at lade ham hilse. men andre gange kan han godt sammen med nogle hunde..
    men især nu vil jeg ikke risikere det tænk hvis han kom til at bid hul, så skal han jo aflives...
    men jeg går også altid med snor, selvom han faktisk opføre sig pænere uden, men tør alligevel ik at tage chancen.

og desuden hvis han ik kan stoppe sin hund fra at løbe hen til din, så skal han faktisk efter loven ha hunden i snor...

• #13   25. sep 2013 Sig mig lige har alle mennesker da totalt tabt sutten smiley

Jeg er lige blevet overfuset af en dame fordi jeg gik spor på den lokale blodbane- hvilket jeg godt må OG har tilladelse til.
    Hun mente i ramme alvor at jeg var i gang med at træne mine hunde til at være KAMPhunde smiley smiley

Øh dame, den vejer 8 kg og er lavet til rævejagt smiley

Men næææh nej og den anden jeg havde bundet til målet, var så den næste jeg skulle træne som blodtørstigt bæst og at det var SÅ synd at den sad bundet, for det ydmygede den totalt smiley

" Så GÅ DOG VÆK, eller som minimum GRO en hjerne inden du så meget som overvejer at forstyrre mig igen, KOST"
    Det må man åbenbart ikke afslutte samtaler med smiley smiley
    Hvilket jeg meget klart vil hoppe op og falde ned på smiley

• #14   25. sep 2013 hvad sker der lige for folk!? smiley nogle mennesker er åbenbart så fokuseret på alt den snak om kamphunde for tiden at de går og tror alle bare træner der hund til det..

• #16   26. sep 2013 Jeg ved så ikke om han kunne stoppe sin hund, da han ikke ville stoppe den, for de skulle altså hilse..

Kommentér på:
Jeg er en rigtig dårlig hundeejer.

Annonce