{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Jeg er en synder! {{forumTopicSubject}}

Ja nu vil jeg altså komme clean! JEg er ikke så rosenrød hundeejer som jeg gerne ville være!

1) min hund bliver luftet i sporline...
2) min hund får ikke alle dage lange ture - er for syg til at kunne og de dage min kæreste har 12 timers vagt på jobbet må chunta nøjes med 3-4 små ture
3) jeg smider ham ned af sengen hvis han ligger på min dyne!
4) Jeg fodrer kun to gange om dagen - også selvom han ser sulten ud
5) jeg kan godt finde på at stille chunta udenfor netto hvis jeg bare skal hente en liter mælk! Dette gør jeg dog kun fordi jeg ved at når han er dækket af så vil han ikke flytte sig en mm før mor er tilbage - og han er selvfølgelig bundet!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er en synder!
  • #1   24. okt 2011 Nå ja... også kan jeg ikke holde min kæft når hundeejere går med deres hund i fagnen - kommer tit til at sige - den har 4 ben den står bedre fast end dig!

• #2   24. okt 2011 Tro mig charlotte - chunta føler ikke han er heldig! - han er vist kronisk sulten

• #3   24. okt 2011 jeg er så doven til at lufte hund at hun selv må banke på døren nar hun gerne vil ind smiley

• #5   24. okt 2011 Jeg lufter hund i skoven uden snor
    Jeg lader min hund springe op ad mig
    Min hund må ligge i sofaen, i sengen og spise af tallerknerne
    Jeg er ikke for fin til at skælde folks børn ud, hvis de ikke kan finde ud af at omgås en hund
    Min hund har mad hele dagen lang- og er hverken blev tyk eller kræsen af den grund
    Jeg lufter i flexisnor
    Jeg lader hunden være under sædet i toget uden at betale for ham

• #6   24. okt 2011 Det er jo næsten en AA gruppe det her..

Men ja.. jeg er heller ikke en perfekt hundeejer..
    - de får ikke gåture hver dag
    - de får kun mad en gang dagligt
    - de må ikke være i møblerne
    - de "bor" i bryggerset, dog får de lov om dagen når vi er hjemme at komme i resten af huset
    - de bliver bedt om at gå væk når vi spiser
    - de lufter sig selv i deres hundehave
    - også kommer de i bad når moren syntes de er klamme (FØJ SIGER MOLLY)

jeg er alt i alt en rigtig streng hundemor! Dumme mig!! xD

• #7   24. okt 2011 Hold da op nogle syndere vi har herinde Gg ;O)

• #8   24. okt 2011 Charlotte - hold da op hvor er du en dårlig hundeejer ! ;0)

• #9   24. okt 2011 Årh er træt af folk der der skal blande i om andre bærer deres hunde.. JA jeg bærer min hund..Fordi han er en hvalp, sikke jeg synder smiley

Fik smidt i hovedet af en bedrevidende idiot forleden dag, da jeg gik med ham i favnen , netop at den havde vel 4 ben og ku gå selv! .. Hmm nææ pt er han 12 uger, og går ikke så langt af gangen.. så må han bæres resten af vejen ellers kommer vi aldrig hjem!
    Nogen gange skal man altså lade være med at blande sig når andre har en hund i favnen.. der kan jo være en god grund til det!

• #11   24. okt 2011 mine syndere

jeg går tur med hundene uden snor, hvis området er til det

mine hunde må alt for meget bla være i alle møblerne og jeg giver plads for dem i sengen, selvom det betyder jeg ligger skidedårligt

og lige nu hyler de, fordi jeg har sagt vi skal ud og gå tur og så sidder jeg alligevel her ved pc'en

ja ja nu skal jeg rejse mig og hente de seler

• #12   24. okt 2011 Hej... Mit navn er Anita og jeg er en synder...
    Jeg lufter hund uden snor i skoven og hvor jeg eller har overblik over hende.
    Jeg lader ikke min hund være sammen med andre når hun er i løb.
    Jeg fodre to gange om dagen.
    Jeg giver Alba min sidste bid af mit mad.
    Jeg lader Alba være i sengen, - dog ikke sofaen.
    Jeg går ikke altid lige lange ture med hende.
    Jeg lader hende hoppe op og hilse når jeg kommer hjem.
    Jeg lader hende gå og snuse og ikke kun gå på plads når vi er ude.
    Jeg lufter af og til i flexline.
    Jeg giver Alba dækken på om vinteren..

Ja... Jeg er ikke et hak bedre en alle andre smiley

• #15   24. okt 2011 Jeg hedder Anika jeg er osse en synder.
    Min pølse har mad hele dagen
    Min pølse må være i sofaen og sengen
    Vi går minimum 5 km om dagen i al slags vejer, hvilket hun hader når det regner
    har ikke snor på i skoven, men kommer der et eller andet dyr er hun bag mig for de er farlige, selv egern...
    Hun kommer aldrig i haven da jeg ingen har
    Hun får lov til at hoppe op og hilse

• #16   24. okt 2011 Hold da op hvor er der mange dårlige hundeejere herinde!! smiley hahaha :0)

• #18   24. okt 2011 BEDSTE TRÅD EVER! smiley

Hvor er det fantastisk med sådan en tråd, som denne, når man nu hører så tit herinde at hundegalleri er bedrevidende og så videre..

Jeg er også en synder:
    - mine hunde har nærmest overtaget sofaen
    - den ene stjæler konsekvent fra bordet, hvis man glemmer at lukke døren (JA, vi bliver nødt til at lave sådan nogle regler, fordi træningen er glippet)
    - de kommer ikke ud på kilometerlange gåture hver dag
    - de bliver tit luftet i haven
    - jeg kan godt finde på at give et dap over næsen, hvis det er tiltrængt (dog ikke hårdt)

Ja.. alt i alt en meeeget dårlig hundeejer. Men jeg elsker mine hunde over alt i verden, mit hjerte voksede 10 str. da de kom ind i mit liv, og er ret sikker på at de har det ligesådan smiley

• #19   24. okt 2011 Hov, jeg har forøvrigt ødelagt min hunds smagsløg, så han nægter at indtage noget som helst, som bare minder om en hundekiks, Frolic eller andet, som kan købes i et supermarked. Nej han vil kun spise gourmetgodbidder af tørret kød eller ting, som kommer ud af køleskabet...

• #20   24. okt 2011 Chunta er nødt til at skide i haven når han har spist ben fordi hans bæ ikke er til at samle op også vil mor ikke være bekendt at tage ham ud og skide!

• #21   24. okt 2011 mine hunde gøer også selvom jeg råber de skal lade være :o)

ja og så hopper de op også af gæsterne

jeg tillægger mine hunde menneskefølelser

jeg skælder mine hunde ud, selvom jeg godt ved jeg skulle slå mig selv oven i hovedet med en avis.

• #22   24. okt 2011 forskellen på denne tråd og andre er jo at her indrømmer vi at vi gør nogle ting, der ikke er helt efter bogen.

hvis vi bliver spurgt om hvordan det skal gøres, så svare vi selvfølgelig anderledes

jeg kunne godt tænke mig at lære mine hunde ikke at gø og hoppe op, egentlig ved jeg vel også godt hvordan det skal gøres...ihvertilfælde det med at hoppe op.....men jeg får det bare ikke gjort og de fleste der kommer her forventer at blive mødt med begejstring.

• #23   24. okt 2011 Jeg går med Basim i armene. For han har gigt, og kan ikke tåle at gå ligeså langt som de andre, men han vil stadig gerne med... Jeg er ond :o)

- Jeg opfordrer min hund til at tigge
    - Min hund har mad 24/7
    - Min hund får flere nye ting end jeg gør
    - Min hund får julegave og fødselsdagsgave (åh no!)
    - Min hund får ikke lov at løbe løs udover på indhegnede steder, fordi hun ikke har et 100% sikkert indkald endnu
    - Jeg smider ikke Laika ned når hun fylder for meget i sengen. Jeg flytter mig selv.

• #24   24. okt 2011 nej jeg har så heller ikke lavet en tråd om det, for jeg ved jo sådan set godt hvordan, men ved også at det får jeg ikke gjort og mine gæster heller ikke.

• #25   24. okt 2011 - Mine hunde har selektiv hørelse
    - Mine hunde må være i seng og sofa
    - Mine hunde har hundepiller hele dagen , og får så rester når vi syntes
    - Mine hunde hopper op og fare rundt når der er gæster
    - Mine hunde bliver tit luftet i haven
    - Mine hunde bliver altid luftet i snor når det uden for haven , for jeg kan ikke kalde nogen af dem til mig
    - Jeg går aldrig med den store hund, det lader jeg min kæreste lufte fordi han trækker som en ondt ord .

smiley

• #26   24. okt 2011 Mine hunde må kun være under dyne
    Mine hunde har kun en have der er lukket så de kan være ude hele dagen.
    Mine hunde kommer i hundeskoven hvor der mange andre hunde også storehunde.
    Mine hunde må kun komme i stolene.
    Mine hunde må kun være i bur når vi er ude og køre.
    Mine hunde må kun være over det hele i huset.

• #27   24. okt 2011 ej hvor er I alle sammen gode... smiley

• #28   24. okt 2011 Nu hvor i andre kommer med jeres synder, må jeg nok også lægge mine på bordet smiley

-Thomsen får sjældent lov til at være fri, fordi han har selektiv hørelse
    -Han er nød til at lokkes med godbidder for at kommer ud og gå.
    -Han har ikke mad stående hele dagen da han ikke kan styre det.
    -Han hopper op ad en når man kommer hjem, dette kan sagtens trænes væk men gider ikke.
    - Beder ham om at holde hans kæft når han har gøet længe nok.
    - Han må ikke være i mine forældres seng, men gerne i min og sofaen.
    - Når vi leger uden legetøj bider han i min hånd. Får ham til det med vilje.
    -Kysser og krammer ham.

• #29   24. okt 2011 Haha uha, her kan jeg melde mig smiley

Jeg er dog et af de slemme mennesker, der bærer min hund! Men det gør jeg KUN når vi er steder med mange mennesker, og jeg kan mærke, at hun ikke længere kan kapere at forsøge at rende fra den ene til den anden og hilse, for hun VIL hilse, og hun giver ikke op, så hun karter simpelthen rundt. Så der bærer jeg hende sgu, hvis jeg ikke har mulighed for at gå lidt væk smiley

• #30   24. okt 2011 Pernille B: Jeg tror skam der er flere slemme mennesker der kan være med endnu smiley

Hej, jeg hedder Karina,
    Jeg bære min hund (den lille)
    mine hunde får mad 3 gange om dagen, Bella tømmer en skål på 5 sek, om det så er 300 g foder.
    mine hunde går altid i snor, da Bella ikke kan så godt med andre tæver.
    Mine hunde må komme i sofaen, sengen, og læderstolen.
    Mine hunde får ikke rester. Men masser af godbidder smiley
    Jeg går ikke lange tur hver dag, og de blir tit luftet i haven med en bold.

• #31   24. okt 2011 Hej jeg hedder Anne - og jeg er en synder... Min hund ligger i sofaen mens ungerne må være på gulvet smiley Han tigger ved bordet og får den sidste bid. Han får flødeskum når jeg har lavet sådan noget. Han går uden snor i skoven . Han har hugget andre sporlæggers godbider. Han skaber sig i bilen når vi skal til træning. Han jagter katte. Han fodre smed ske hvis han ikke gider spise sin mad..... Er i det hele taget en dårlig hundemor...

• #32   24. okt 2011 Hej jeg hedder jeanette

- ginga får pænt besked om at der er mad på bordet og de er det ud på den anden side af døren!!
    - hun får også lov at rende fri men kommer der nogen med eller uden hund så er det i snor
    - hun bliver tit bare luftet på marken ( specielt hvis det er et lortevejr)
    - hun må ikke være i sengen for faren, men hvad han ikke ved har han ikke ondt af
    - hun må heller ikke være i sofaen men igen det hænder, nok mere end det at hun ikke gør;0)
    -hun må ikke få chokolade og vindruer osv,, men det sker nu altså alligevel engan imellem
    - hun må absolut ikke tigge!!
    Og hun må heller ikke spise mine forældres kat
    Og til sidst skal hun finde sig i at min datter render og nusser og kæler med hende...

• #33   24. okt 2011 Jeanette , det er synd din hund ikke må æde katten . Du må ikke forhindre din hund i at udfolde sig smiley Hahaha

• #34   27. okt 2011 ja, jeg må desværre erkende, at jeg heller ikke er den perfekte hundeejer:

- Min hvalp er lidt småtyk
    - Jeg har engang glemt at lukke havelågen, så hundene gik på aftentur alene
    - Mine hunde får lov at kradse på døren, når de vil ind fra haven
    - Vi går kun tur en gang om dagen
    - Mine hunde får lov at mysse "far" i ansigtet
    - Hunde får lov at være i sofaen
    - Jeg tvinger dem ud i regnvejr - selvom de hader det
    - De må gerne sove på hylden under sofabordet

Kommentér på:
Jeg er en synder!

Annonce