{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid anden gang hvornnår?
  • #1   21. jul 2013 Det kan jo være hun har været i løb før de 11 måneder et par dage du så ikke har opdaget det?
    Jeg har haft en tæve der gik i løb som 7 mdr., men kun var det i få dage og jeg kunne kun mærke det på hendes sind og hun jo så blødte.

Jeg har en anden tæve der heller ikke er helt sikker hver gang. Hun sprang over i foråret, men gik så pludselig i løb for 1 måned siden.

Nogle hunde er vildt punktlige andre kan snyde, især når man går og venter på det smiley

Det kommer når det kommer.
    Er der nogen speciel grund til du ønsker det skal komme da?

• #2   21. jul 2013 har købt hende fra et internat da hun var 13 mdr og fik afvide hun havde været i løb 8 uger inden:)

og ønsker ikke hun skal i løb( forstå mig ret) hun skal ikke have hvalpe never, da hun er en blanding og det byne af blandings hvalpe+ jeg er fint tilfeds med der bare findes 1 sussie:))
    tænke bare at jeg måske lige være opmærksom på noget , i fom at hundeskov og lign, elle om det måske var unomalt at der er mere end 6 mdr mellem hhendes løbetider:)

• #3   21. jul 2013 Selv hvis hun kommer i løb samme dag du er i hundeskoven fx. så blir hun jo ikke drægtig af det smiley

Min DSG har imellem 8 og 9 måneder imellem sine løbetider, så hun er kun 1 gang i året.

• #4   21. jul 2013 Jeg har ikke den store forstand på det, men tænker 2. og måske endda også 3. løbetid godt kan være lidt "forskudte" ligesom med mennesker. Så kommer der rytme på senere hen.

Men det er bare et gæt

• #6   21. jul 2013 tak for jeres svar:) så kan jeg vist godt ta den med ro, også bare nyde det:)

• #7   22. jul 2013 Rigtig mange hunde har ikke lært at læse og ved derfor ikke hvor ofte bøgerne siger de skal være i løb. Så de gør bare som de selv har lyst.

Jeg har hørt en rettesnor om at hundens alder ved 1. løbetid er lig med hvor langt der vil være mellem de næste løbetider. Det har dog ikke passet med nogle af mine. Selvom det da ville have været skønt med 1½ år mellem hver gang.

• #8   22. jul 2013 Det lyder som en vældig god ting Kimmie V at tage den med ro og nyde det smiley

Der er jo bestemt ikke noget galt med hende så nyd du din skønne vaps.

Kommentér på:
løbetid anden gang hvornnår?

Annonce