{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

D R
D R
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 13

Løbetid {{forumTopicSubject}}

Hej,
Vores 15 måneder gammel tæve er i løbetid for anden gang, det kom hun i lørdags. Hun er blevet rigtig træt og gider ikke rigtig at være social, hun ligger bare i sin kurv det meste af tiden. Er det en normal adfærd under løbetid? Andet har ikke ændret sig, og hvis man kommer til hende bliver hun glad og vil gerne lege, og hun kommer også hurtigt hvis man kalder.

Men derudover, har hendes afføring ændret sig! På nogenlunde samme tid som hun kom i løbetid, er det normalt?
Hun laver en masser små "klatter" som er klare og gele agtige. Det hun gør fire-fem gange lige efter hinanden, hvor hun virkelig prøver at få noget ud. Hun får det vand hun skal have og vi har ikke ændret hendes kost.

Håber nogen kan forklare lidt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid
  • #1   28. apr 2014 Min ældste blev også rigtig sløv i løbetider, hun blev dog nærmest helt depressiv ... så hun er nu steriliseret... tror det er meget normalt at de bliver mere sløve.

mht. til afføringen har jeg aldrig oplevet/hørt at det ændrer sig som følge af løbetid.

• #2   28. apr 2014 Det lyder som Coco for to uger siden.. Gik i løb lørdag aften, og mandag lavede hun små geleagtige klatter. Det viste sig at være tyktarmsbetændelse. Hun er stadig i behandling her 1,5uge senere... Det har ikke sammenhæng med løbetiden iflg. min dyrlæge.

• #3   28. apr 2014 Enig med Hanne og A-S, den afføring er ikke normal, så du bør få dr.dyr til at se på hende..

Ang. Løbetiden er tæver forskellige, min ene tæve bliver SÅ kælen og vil bare nusses hele tiden og så humper hun en bestemt bamse Meget tit og oft. smiley men det er nok pga. de 2 andre er for store for hende smiley "hun plejer ar være ret selvstændig men hun er kun en lille Chi i de stores øjne "når hun er i løb" ellers er hun på en delt "alfa" plads med Prixie". De 2 andre bliver`pludseligt som hvalpe igen og løber og leger med hinanden og vil endda lege med andre hunde, som de ellers slet ikke gider at ha med at gøre, det er så "slemt" at jeg ikke kan lader dem løbe løst, da de ikke lystre godt nok i den periode, de skiftes også til at humpe hinanden afhængig af hvem af dem der er i løb, og hvem som er på i eller ud af løb.
    Ingen af dem bliver dog "deprime" smiley og det er jeg ski glad for, for 3 hunde der kommer i løb, sådan trip, Trap, Træsko = når en er ved at have overstået sin løbetid, så starter den næste, så med 3 tæver ville det blive FOR lang tid med "Triste" vapser.

Jeg vil nærmest sige at de bliver mere aktive "virker mere glade" og tigger om at komme ud "for at se efter hanner" hele tiden. smiley .. smiley

PS. De 2 store piger "Beauty og Prixie" som har føs`dag i dag er "i DAG" 10år og Chi`en er 4½år. smiley

• #4   28. apr 2014 Min pige var ked af det når hun var i løbetid (efter hun hade hvalpe) så nu er hun steriliseret...

Syndes du skulle tag hende til dyrlægen hvad der angår hendes afføring!

• #5   29. apr 2014 Tak for jeres svar alle sammen smiley
    Der er nu bestil tid ved lægen, så hun kan blive tjekket ang. afføringen.
    Ang. det med, at hun er deprimerende så er det faktisk blevet lidt bedre, som om hun lige skulle "vænne" sig til det smiley så det er dejligt at se

Kommentér på:
Løbetid

Annonce