868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjerte lunge orm øv noget fanden har skabt Hjerte lunge orm øv noget fanden har skabt

Victor har været træt de sidste 4 ugers tid. Vi har i den periode haft håndværkere udenfor til huset. Og vi har desværre tolket det som træthed pga stres over uroen som er her i dagligdagen.
Hmm han blev også hurtig forpustet når vi var på løbetur her de sidste to uger, men det har jo også været meget varmt.
Katten skulle så vaccineres her i torsdags og jeg tog Victor med så vi lige kunne få et tjek. Har en veninde der mistede sin hund til det l... Sundhedstjek ok. Fin hjertelyd og lunge lød fine. Ingen misfarvninger på slimhinder. Vi valgte nu at få lavet afførings prøve just in case. Øv øv den var positiv. Så nu er han i behandling og jeg sidder med en utrolig dårlig samvittighed over at jeg ikke fik det undersøgt noget før. Så nu krydser jeg fingre og fødder, og håber at der ikke er sket varig skade. smiley smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjerte lunge orm øv noget fanden har skabt
  • #1   13. jun 2013 Åh nej, det gør mig ondt, og så går det jo pludselig op for mig, at dit indlæg i "dronningetråden" ikke udelukkende var i sjov smiley

Du kunne jo ikke vide noget, så det nytter ikke noget at bebrejde dig selv. Jeg håber af hele mit hjerte, at din hund kommer sig helt uden mén - forbandede lorteorm!

• #2   13. jun 2013 Nej helt i sjov var det ikke , men prøvede også selv at få en lidt sjov vinkel på. Havde vist brug for det.
    Er lidt mør lige nu, vi har sovet dårligt, da Victor har haft nogle voldsomme hosteanfald i nat, som en reaktion på pillerne. smiley

• #3   13. jun 2013 Stakkels jer smiley Håber, I kan få en lille lur senere. Rigtig god bedring med Victor..

• #4   26. jun 2013 held og lykke til Victor!

• #5   26. jun 2013 Hvordan går det, tine?

• #6   26. jun 2013 Jeg tror vi kommer igennem uden men. Har lige været til hundesvømning. Kun 3 gang og har ikke været der de sidste par gange. Kan høre tydelig forskel når han svømmer. Lyder ikke som et blæsebælg. Jeg troede bare han slugte lidt vand, men det var helt anderledes idag. Og han er helt ovenpå lige pt. Har gang i legetøj mm. Er faktisk lidt en pestilens.;-) De første 2 gang var han helt død. Er mere frisk og vil gerne gå længere ture. Så nu må han vist med på løbeture igen. Mangler en uge mere med piller. Han er ved at være sig selv. smiley
    Tænk at man ikke ser det tydeligere, når de første tegn viser sig. Victors bedste ven har også lige fået det konstateret. Bor meget tæt på os. De blev obs pga Victor, men det er vist lidt værre. Her var der tegn ved den fysiske undersøgelse.

• #7   26. jun 2013 Åh, det er jeg vel nok glad for at høre - også selv om han er lidt en pestilens smiley

Ja, det er meget skræmmende faktisk smiley

Kommentér på:
Hjerte lunge orm øv noget fanden har skabt

Annonce