Hjerte lunge orm øv noget fanden har skabt Hjerte lunge orm øv noget fanden har skabt
Victor har været træt de sidste 4 ugers tid. Vi har i den periode haft håndværkere udenfor til huset. Og vi har desværre tolket det som træthed pga stres over uroen som er her i dagligdagen.
Hmm han blev også hurtig forpustet når vi var på løbetur her de sidste to uger, men det har jo også været meget varmt.
Katten skulle så vaccineres her i torsdags og jeg tog Victor med så vi lige kunne få et tjek. Har en veninde der mistede sin hund til det l... Sundhedstjek ok. Fin hjertelyd og lunge lød fine. Ingen misfarvninger på slimhinder. Vi valgte nu at få lavet afførings prøve just in case. Øv øv den var positiv. Så nu er han i behandling og jeg sidder med en utrolig dårlig samvittighed over at jeg ikke fik det undersøgt noget før. Så nu krydser jeg fingre og fødder, og håber at der ikke er sket varig skade.
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.350
Du kunne jo ikke vide noget, så det nytter ikke noget at bebrejde dig selv. Jeg håber af hele mit hjerte, at din hund kommer sig helt uden mén - forbandede lorteorm!
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.244
Er lidt mør lige nu, vi har sovet dårligt, da Victor har haft nogle voldsomme hosteanfald i nat, som en reaktion på pillerne.
aug 2008
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 120
aug 2008
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.244
Tænk at man ikke ser det tydeligere, når de første tegn viser sig. Victors bedste ven har også lige fået det konstateret. Bor meget tæt på os. De blev obs pga Victor, men det er vist lidt værre. Her var der tegn ved den fysiske undersøgelse.
aug 2008
Ja, det er meget skræmmende faktisk
Hjerte lunge orm øv noget fanden har skabt