{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.527 visninger | Oprettet:

Frustrerende tur i hundeskoven {{forumTopicSubject}}

Ja, dum tur i hundeskoven i dag..
Vi har Villads på knap 3 år med og Taja, tævehvalp på 4 måneder... Så kommer der en mand gående med en lille irriterende Border terrier.. Så snart den her lille terrier finder ud af, at Taja er en pige, begynder den at hoppe op, for at ville parre sig med hende.. Taja er jo en stor hvalp, og den kan naturligvis ikke nå..

De første 2 minutter er det da... Hvad skal man kalde det.. Underholdende, at se den forsøge sig med noget, der aldrig ville kunne lade sig gøre, men Taja bliver mere og mere irriteret af det, så min kæreste og jeg begynder at gå lidt videre..

Fandme om manden og hans pædofile møghund ikke bare følger med, og hunden bliver ved med at parre sig på Taja.. Manden gør intet, for at få den til at holde op, udover "Så, Nicki, kan du så holde op" i et tonefald der er åbenlyst ligeglad...
Jeg ved snart ikke, hvad der var mest irriterende, at manden fulgte efter os OVERALT, eller at han ikke gjorde noget for at stoppe hans egen hund i at parre sig...

Da det efterhånden gik op for os, at han med vilje fulgte efter os, satte vi kursen mod udgangen og kørte hjem..

Er det mig, der er emsig? Hvad skulle jeg have gjort? Kunne jeg tillade mig at sige noget til manden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustrerende tur i hundeskoven
  • #2   13. maj 2013 Jeg ville have pillet terrieren af min hund. Ganske enkelt.

Og så vil jeg da håbe for terrieren at dens ejer tager sig lidt sammen. Prøver den det nummer på en voksen hund der ikke gider det pjat og forstår den ikke en fin hentydning, så risikerer den jo at få et fur.

• #3   13. maj 2013 Må godt nok indrømme, at jeg var tæt på at give den et ordenligt los... Men min gode opdragelse forhindrede mig...
    Taja fik til gengæld sin hævn, da hun satte sig for at skide, mens den havde snuden halvt oppe i måsen på hende... Muhahaha... smiley

• #4   13. maj 2013 Åben munden og sig det til manden, selvfølgelig kan du tillade dig at sige noget! Ja, det skylder du faktisk din hund. smiley

Hundeskoven er for alle, men nogen mennesker skal hjælpes lidt til at finde ud af, hvordan de og deres hunde bør opføre sig, sådan en mødte i desværre......

• #7   13. maj 2013 Hvad bliver I ved med at rende i de åndssvage hundeskove for ?
    Det er da helt tydeligt ikke for jeres hundes skyld - og det er dagligt, at man herinde kan læse om en dårlig tur i hundeskov ..

Så stop da med at gå ind i dem ...

• #8   13. maj 2013 Er enig med Pia K.
    Det er din pligt at beskytte hvalpen. Tør man ikke sige fra overfor andre, så skal man ikke tage i hundeskove.

Giver dig helt ret i, at det er manden der er galt på den, og BURDE have styr på sin hund, men det er yders sjældent at folk har det i en hundeskov.
    Derfor synes jeg ikke det er etsted for hvalpe, med mindre man kan/tør sige fra overfor andre hundeejere, og beskytter sin hvalp.

• #11   13. maj 2013 I'd say just TALK -friendly- to the guy, that's the problem-- or go the other way. Communication is the solution. Sometimes we go to a new hundeskov Frejlev and the people and dogs there are just wonderful! I go to keep Fumo socialized as he can be afraid of big dogs and then defensive but it's the only hudeskov my dogs like because it's the people that make it work. It's a big beautiful and friendly place with many many people who just understand dogs in all their moods.

• #13   13. maj 2013 We've been through this before Maj-Britt.
    A. Many many people write in English here, whether just a few words or not , guessing they think it is cool but whatever. Thus I may as well. Plus there is no rule and I, as a permanent resident in DK can be on this site and write in Martian if I so choose.

B. You're NOT nice, I don't like you and you don't like me. The difference is that I don't think I have the right to MOBBE you. You do think you have the right and that's what makes you so nasty--now get lost, nasty woman.

• #15   13. maj 2013 Monica: spænd lige hjelmen Maj-Britt beder dig pænt om at skrive på dansk, og du sviner hende til? Det hører desværre ikke hjemme her, heller ikke hvis det var på hebraisk!

• #17   13. maj 2013 Hæhæ, er det ikke lidt ''The Julekalender'' dansk / engelsk smiley

• #18   13. maj 2013 Det kildede helt ned i maven det der! smiley

''there is a history here of being attcked viciously by the troll Majbritt and her gangsters''

Loooool! MB er gangster og Nazist! smiley :D

• #19   13. maj 2013 kan godt se det måske er træls for folk der ikke kan forstå englsk at der er en der skriver på det, men ingen steder står der at man SKAL skrive på dansk, har da osse set folk skrive på svensk eller norsk her inde, og da det ikke står nogen steder man skal skrive på dansk er det vel brugerens eget valg hvilke sprog de skriver på, men at de så nok ikke for mange svar hvis de skriver på andet end dansk, er vel noget de må tage med hvis de vælger det.

• #20   13. maj 2013 Kan nu heller ikke se hvorfor hun skal skrive på engelsk.. Altså, det hedder trods alt hundegalleri.DK, vi taler DANSK herinde.. Jeg har også boet 6 år i USA, skal jeg så også til at skrive på engelsk eller hvad? neeeeej, det ville være mærkeligt når alle andre herinde skriver på dansk..

Desuden hører det ikke hjemme at tale så grimt til andre mennesker, er ligeglad om hun føler Maj-Britt er meget efter hende eller whatever, man skal stadig tale ordentligt til folk ellers må man smutte.

• #21   13. maj 2013 alexandra: self skal man tale ordenligt, men igen det står ingen steder man skal skrive på dansk, sys selv det er træls når folk skriver på svensk her inde da jeg intet forstår, men da det ikke står nogen steder amn skal skrive på dansk, kan man vel ikke rigtig klage over det, selv om det er pisse træls når amn ikek forstår hvad der står

• #22   13. maj 2013 Vil lige sige, at det er første gang jeg har haft en dårlig tur i hundeskoven.. smiley De elsker at løbe rundt og lege med de andre hunde, og vil lige sige at folk i Skanderborg er gode til at lade de hidsige hunde blive hjemme.. smiley Hvis det sker igen, vil jeg selvfølgelig åbne munden og beskytte mine hunde, alternativt må vi jo bare gå hjem med det samme..

Tak for jeres svar.. smiley
    PS Den der engelsk - debat blander jeg mig ikke i.. smiley

• #24   13. maj 2013 For det første tror jeg der er nogen engelske termer du ikke har styr på, fx trolling
    Hvad er racehygiejne nazi?
    Og snob er desuden også et dansk ord, som du kan slå op i en dansk ordbog.

Resten gider jeg ikke spilde tid på!

• #25   13. maj 2013 Hvorfor er det at folk der føler sig uvelkomne/utilpasse herinde altid insisterer på at blive og udtrykke deres utilfredshed?

• #26   13. maj 2013 Sofa

Tvivler på at google har oversat det der.. For den kan da i det mindste finde ud af at oversætte gravhund til dachshund smiley

• #27   13. maj 2013 Monica - det er da vist lige dig der er "the troll" her. du bliver jo kun ved med at skrive engelsk (og dårligt engelsk må jeg adde) for at få en reaktion ud af folk. drop det nu man!

du har din ret til at skrive hvilket sprog du vil, men hvis folk beder dig skrive dansk, så enten gør det eller lad vær med at skrive mere. du udsætter kun digselv ved at blive ved med at køre i det og anråbe folk, kalde dem mobbere, snobbe og trolls. du ved vist ikke rigtig hvad en troll er. skriv en pb og jeg skal med glæde fortælle dig hvad en troll er.

hav en god dag alle og undskyld "Den lille vilde bille, Ville =)" hvis jeg kom til at ødelægge dit forum indlæg, blev simpelthen nødt til at svare på hvad Monica havde sagt smiley

• #28   13. maj 2013 Kaj, Rullepølsen og Jeg: det engelske ord for snob er posh. det er hende der troller. efter en reaktion hos folk, det er fuldstændig til grin.

• #29   13. maj 2013 @ TS .... Jeg havde bestemt bedt den mand pilleaf med hans hund ... hundeskove fungerer kun ved gensidig respekt for hinandens hunde, og grænser ... det har vi heldigvis i "min" og jeg kommer der glad og gerne ...... møder jeg uhensigtsmæssig adfærd, hvilket kun er sket 1 gang på 2 år, så påtales det ....

@ Har man et bidrag til debatten man mener er læse-værdigt så bør man skrive på et sprog der forstås af alle ... men måske man ikke har noget værdifuldt at bidrage med, og så er det jo bare ligegyldigt ... jeg kan godt engelsk, men gider ved gud ikke læse den smøre .... så springer da bare over ... her er heldigvis så mange andre forstandige madammer der kan udtrykke sig på dansk ...

• #30   13. maj 2013 monica

lige for at gøre dig opmærksom på at

skal du endelig skrive på dit elendige engelsk,så hedder MOBBE altså på engelsk

BULLY eller VICTIMIZE,du kan selv bestemme

vibeke

• #34   15. maj 2013 Argh tror jeg misforstod noget, men det er sgi også noget forvirrende og ulogisk...

• #35   15. maj 2013 Er de der år med mobning, i virkeligheden udsprunget af den tråd der er oprettet for nogle dage siden om blandingshunde.

• #37   15. maj 2013 Nu vil jeg lige sige at jeg har boet 6 år i USA, så mit engelsk er i top og det der dårlige engelsk giver nada mening... Der er såååå mange fejl i hendes sætninger og ordbrug at jeg simpelthen nægter at tro på at engelsk ligger naturligt for hende.. Hvis det passer det hun siger, så synes jeg simpelthen hun skal have skole pengene fra USA tilbage, for de har så sandelig ikke gjort et godt stykke arbejde med undervisningen smiley

• #39   15. maj 2013 Skriver på dansk, smider det i Google translate, og vupti....?

• #40   15. maj 2013 Meget godt bud Kaj smiley

I de tilfælde, hvor engelsk bliver brugt af andre brugere er det så vidt jeg har set enkelte ord, der har vundet naturligt indpas i det danske sprog...
    feks et ord som fuck eller de der forkortelser.. ( LOL / OMG / IMO / ROFL / ASAP )

Vi har også et par enkelte brugere, hvor det er tydeligt at de er norske eller svenske.. Og det er helt fair synes jeg.

Men at insistere på at skrive på engelsk, når man er så dårlig til det er totalt til grin.. Synes jeg

• #41   15. maj 2013 RIP: jeg er helt enig.. Der er flere fejl både i ordbrug og placeringer i sætningerne.. Det er alt alt for rodet til at skulle være ægte det der.. Tror egentlig bare hun forsøger at få en reaktion og noget opmærksomhed.. Hvilket er sørgerligt når man tænker på alderen, så kunne man da mene at man var lidt mere moden...

• #42   15. maj 2013 Fjord hedder altså også fjord på engelsk smiley

• #43   15. maj 2013 Til emnet:
    Jeg havde pillet hunden af min og bedt manden om at kalde den til sig, for min skal ikke overfaldes.
    Alle skal kunne være i en Hundeskov og det skal være uden gene for andre.

Jeg har kun oplevet en lille slåskamp og hundeæde blev hurtigt skilt af, alle undskyldte og gik så hver sin vej. Og der blev taget kontakt bagefter om der var sket noget.
    Det er da at vise respekt at komme og undskylde, og at ha taget hunden i snor efter episoden, og gå den anden vej.
    Havde de bare grint og fortsat så havde det været upassende opførsel.

Så jeg kommer fortsat i hundeskov, og det blir jeg nok ved med, for min hund elsker det.

• #45   15. maj 2013 Katrine S: Vil heller ikke til at forsvare Monica, selvom jeg sagtens kan se sagen fra begge sider, men jeg ser heller ikke alle disse graverende fejl. Et par tastefejl og nogle steder hvor det måske er gået lige lovlig hurtigt med at skrive, men ikke værre engelsk end det danske som man ofte støder på herinde.

Og "Danglish" kommer man hurtigt til at skrive/tale når man er tosproget. Der kan sagtens gå lidt julekalender i den herhjemme, når vi er lidt "sprogdovne". Er opvokset med en mor, der nogenlunde konsekvent bruger det korteste ord på indkøbsedlen og i opskrifter: "Mix the smør with æg and sugar". smiley

• #46   15. maj 2013 Katrine: det undre mig at vi er mange der kan se fejlene men du som angiveligt har engelsk som modersmål ikke kan se dem? Har aldrig påstået det er store fejl, men fejl i placering af ord osv.. Ting som en med engelsk som modersmål sjældent vil lave da det kommer til at lyde helt forkert og netop ikke give mening.. Nu ses det jo at Monica kan skrive dansk, så det lyder mest af alt som google translate, da det netop vil give sådan nogle fejl som hun laver smiley

• #47   15. maj 2013 @ kommode .... husk at når man peger med 1 finger på andre, så peger 3 fingre tilbage på en selv, så måske det er den logik hun bruger smiley

• #49   15. maj 2013 Det var ikke ondt ment smiley Blev formuleret lidt hurtigt. Det er enkelte ord som er i forkert placering, du burde kunne se det. Kan tydeligt se at jeg ikke er den eneste som ser disse fejl smiley

• #52   15. maj 2013 Isabelle, jeg tror det er et resultat af en insisterende stavekontrol. Den kan sommetider skrive underlige ting smiley Skulle sikkert have stået "hundene".

• #53   17. maj 2013 Hahaha.. Magter ikke engang læse alt det der.

• #55   18. maj 2013 Monica:
    det er hvordan du bruger ordet snob der udgør hvordan du sætter ordene sammen plus jeg oversatte det til ENGELSK, ikke amerikansk engelsk.
    det er fint du mener at det er os der mobber og troller, "det' fuldstændig li'meget!" vi kan ta' det. syntes bare lige du skal trække trusserne ud a røven og læs hvad du har skrevet herinde. du har ikke ligefrem gjort det let for digselv.

you are the troll in this thread sweetie.

intet som du skriver, engelsk eller dansk, rammer mig hårdt overhoved.

so come at me bro.

• #56   18. maj 2013 Monica:
    BTW så efter første gang jeg så det her forum indlæg spurgte jeg min engelsk lære omkring ordet snob for at være sikker på ordet. hun er englænder, og hun sagde at posh er oversat snob, det er hvordan du bruger det. ja det er både navne ord og tillægsord, det er det også på dansk. men hvis jeg husker rigtigt (sker tit) brugte du ordet i en sætning som tillægsord, og ikke navneord. og skyd mig gerne ned hvis jeg er forkert på den, for indlægget er slettet.
    men jeg har ligeså meget ret som du har. og ja jeg er brilliant, det skal jeg være for at blive til hvad jeg vil.
    og du troller for at få en reaktion ud af folk eller..?
    DET vil jeg gerne have svar på.

• #57   18. maj 2013 MKK aka Monica... Der er faktisk forskel på engelsk sproget. Englænderne bruger nogle andre ord end amerikanerne gør, det burde du af alle vide, når nu du påstår du taler bedre engelsk end så mange andre i USA.

• #58   18. maj 2013 Åh, for himlens skyld alle sammen.

1) Posh og snob bruges begge i britisk engelsk. De betyder IKKE det samme. Posh betyder overklasse/elegant/forfinet og bruges hovedsageligt som et tillægsord. En snob er en som ser ned på dem der er socialt dårligere stillet og en snob stræber opad for at associere sig med dem højere oppe på den sociale rangstige. Man kan være posh uden at være en snob, og man kan være en snob uden at være posh.

Så Jackie, din lærer tager fejl.

2) Det er muligt at Monica er en troll, der bruger google translate til at skrive englesk, men det er altså ikke noget som hverken Katrine S, der har engelsk som modersmål, eller jeg, der er opvokset som to-sproget og arbejder som oversætter, kan se.

3) Monica, jeg kan godt sætte mig ind i at du kommer i defensiven, men du gør dig selv en bjørnetjeneste ved at reagere som du gør, det giver et rigtig dårligt indtryk og sådan tror jeg faktisk ikke du er som person.

4) Der er forskel på britisk engelsk og amerikansk engelsk, enkelte ord er anderledes, stavemåden kan være anderledes og tegnsætningen er anderledes, så nej de har ikke 100% de samme ord og de samme grammatiske regler.

• #59   18. maj 2013 M.I - hun har nok været for længe væk fra England smiley jeg bøjer mig i støvet og giver Monica ret i den sag. smiley

monica - jeg står stadig på begge ben, så du behøver ikke at tilkalde "wambulance" smiley jeg griner bare i stedet over nogen af dine come backs. jeg kan hverken skrive eller snakke engelsk? du har ikke hørt mig snakke engelsk så det kan du faktisk ikke vide, og at du udfra to sætninger konkludere jeg ikke kan skrive engelsk, det er bare din mening og den har du alt ret til at have. den falder bare lidt på døve øre her hos mig smiley

så er det mig der er en "troll"?
    well, jeg spiller som troll, når jeg gamer World Of Warcraft, er det det du hentyder til? ellers så nej, jeg ser ingen grund til at kalde folk sårende ord for at få en reaktion ud af dem. men jeg må indrømme jeg, ligesom dig, går i defense mode når jeg føler folk angriber mig. jeg vil sku bare heller tage den på et mere voksen plan end at gå ned på det plan du køre nu.
    du får ikke mere ud af det end at folk bider tilbage eller griner ad dig. Men hvis det er det du søger, go for it. whatever gets your boat to float.

jeg vil nu prøve at være voksen og undskylde for min komentar at dit engelsk er dårligt. mit engelsk er heller ikke til top karakter (det kan jeg sagtens indrømme) er sikker på mange herinde vil give mig ret i at den normale dansker, kan heller ikke dansk til perfektion. Den normale briter eller amerikaner kan heller ikke deres modersprog til perfektion, sådan er det bare. smiley

fortsat god dag alle smiley

• #60   18. maj 2013 Isabelle: hehe snuden kommer fra Egtved smiley min iPad har ofte sit eget sprog, og skriver jeg hurtigt og sender afsted uden jeg lige gennemlæser det først, ja så kommer der tit dumme fejl...

• #61   18. maj 2013 Og der sku stå "hundene" smiley

• #65   19. maj 2013 dobrze napisane RIP smiley

• #67   19. maj 2013 Man må da sige det vist er en af de tråde der har udviklet vildt mærkeligt ....

• #68   19. maj 2013 Helt enig med Hanne m o.o

• #72   22. maj 2013 Hvis man virkelig ønsker at skrive på engelsk, hvorfor er man så herinde og ikke inde på den engelsk version? Det giver da ingen mening.

• #73   22. maj 2013 Sys det er utroligt at en der skriver på engelsk, kan bringe så meget i kog... Hvad sker der ved at skrive på engelsk??? Der er i nogen der overtræder noget, ingen der påfører noget smerte... Jeg kan ikke se problemet...

Ja det er en dansk side, og her må man ifølge visse brugere ikke skrive på engelsk fordi vi er i dk og det er en dansk side...

Mhm tænk hvor mange vi sku smide ud af landet hvis vi overføres det til tale... Alle her i dk må kun tale dansk... Så ud med alle andre...
    Ærgerligt for turister...

Beklager men jeg opfatter det lidt racistisk det her...

Hop og og fald ned på det, ignorer det dog, hvorfor fare sådan i flint over det?

• #75   22. maj 2013 Snuden: Men hvorfor er man her inde, hvis man ønsker at skrive engelsk? Der er faktisk en side til det formål http://dogs.bazoom.com/uk/.

• #76   22. maj 2013 Man får næppe den samme opmærksomhed ved at skrive på engelsk på den engelske side, som på den danske .... og har det man kan skrive i indholdet ikke den store opmærksomheds værdi, så kan man vel få den på anden måde .....

Hvis man mener det man har at sige i relation til trådens oprindelige emne er godt og indholdsrigt, så må man vel være interesseret i at flest mulige kan læse og forstå det ... og det må så på en DK side i sagens natur være på dansk ...

• #77   22. maj 2013 Har lige været inde og tjekke den engelske side og der altså ikke den vilde aktivitet derinde.

• #78   22. maj 2013 Hvad hvis vi andre gik ind på den engelske side og skrev dansk?? Det kunne være vi skulle prøve det smiley

• #79   22. maj 2013 Hvis man reelt ikke KAN skrive dansk, synes jeg, det ville forholde sig anderledes, man når man kan, så er det i mine øjne decideret tåbeligt.

• #80   22. maj 2013 Ja racistisk... Dette er en DANSK side, i Danmark, skriver man ikke DANSK så skal man bare fise ud fra siden...det er i mine øjne lidt racistisk (beklager hvis det er stavet forkert)

• #81   22. maj 2013 MEN!! Jeg sys dog at skriver man på andet sprog som engelsk, så holder man sig til det.
    Man skal IKKE blande 2 sprog sammen, det lyder dumt, og forvirrer mere... Og virker ret useriøst.
    Vælg et sprog og hold dig til det.

• #83   25. maj 2013 Well, maybe some people, who doesn´t understand english feels like beeing bulliet, as they do not understand what is written ... just like if one is in a company where some people talks in a language one doesn´t understand, it is quiet uncosy .... Whether they are talking about you or not, it is easy to feel they do ....

Again, if I have something I mean is important to contribute with in a diskussion, I am interested in as many as possible reads it, therefore I prefer writing in the most common used language on the site ....

Just my way to see things ...

• #84   25. maj 2013 Batdog, while your English is stunningly poetic, your point is without merit or truth.

• #85   25. maj 2013 Er det ikke lidt ligemeget om Monica vælger at skrive engelsk?
    Hvorfor så stor en diskussion?

• #87   27. maj 2013 uanset sprog - så vil jeg aldrig kunne forstå hvorfor folk vælger at blive et sted (forum eller andet), hvor man synes andre er dumme etc.
    Og til dem der ikke kan læse hvad jeg skriver, men vælger at læse mærkelige ting mellem linjerne - så siger jeg ikke at folk så skal fise af og finde andre græsgange.
    Men jeg forstår simpelthen ikke at man vælger at bruge sit krudt, når man føler sådan. Internettet er jo netop stort nok til at der er masser af valgmuligheder, og svinger man ikke det ene sted, så er der med garanti andre steder hvor man føler sig mere hjemme.
    Personligt gider jeg bestemt ikke bruge mit krudt på 'idioter', hvis jeg har muligheden for at være et sted hvor jeg hygger mig... okay.. selv hvis jeg ikke har et alternativt sted at hygge mig, så gider jeg ikke bruge mit krudt på en bunke idioter, så kan jeg snildt finde på noget andet at lave.

Så jeg forstår det simpelthen ikke....

• #90   28. maj 2013 Hvor skulle jeg vide det fra? Det er almindelig logik at noget som ikke er en super niche, nok ikke er totalt unik og eneste valgmulighed.
    Jeg er ikke utilfreds med brugerne herinde og har derfor ikke brug for at søge - men jeg kan da anbefale fx Google.

• #96   28. maj 2013 nej, søde ven - for at citere en god veninde, så læs hvad jeg skriver og ikke hvad du tror jeg skriver (det er ikke høfligt at lægge folk ord i munden).
    Jeg har ikke sagt at du skulle skride - jeg har sagt at jeg ikke forstår hvorfor man vælger at blive og bruge krudtet et sted hvor måske ikke passer ind. Det vælger du så - fred være med det - det er så min ret at ikke forstå det.

... desuden er vi ikke på dog gallery.. men på hundegalleri, hvis vi absolut skal fluekneppe...

• #101   28. maj 2013 Hov?

"Nå, men heldigvis er MI opfundet :-D"

Mener du mig, Mai-Britt? Eller er det en HG forkortelse jeg ikke kender?

• #103   28. maj 2013 Ahaaaa... okay, jeg blev helt forvirret. smiley

• #105   28. maj 2013 Udstemme smidt.... Nu magter jeg simpelthen ikke høre mere på dit ævl og bævl Monica.... I søde guder..... Du brokker dig hele tiden over hvordan vi alle er en del af Maj-Britts gangster mob.... Fald ned og vær lidt moden, det er simpelthen for trættende at høre på det der hele tiden.. Det er ubegribeligt at du forsætter med at være herinde når vi allesammen er trolls og tilsluttet den samme gangster gruppe..

Mig med mine blonde lokker og 1.64 cm, jeg er en ordentlig gangster... Det klart.. Specielt når jeg render rundt med mine hårløse.....

• #106   28. maj 2013 I'm off for a lovely long dog walk--off leash, with my beautiful happy dogs and husband. Feel free to continue lying and trolling, you will only continue to prove every point I've made.

• #107   28. maj 2013 jeg vil forsætte med at være en lille lyshåret gangster troll.

• #108   28. maj 2013 I was never thrown off of this site and it was two years ago and not one, "I Know Nothing".

"Jeg blev aldrig smidt ud af HG, og det er 2 år siden og ikke 1 ".... 2 år siden du aldrig blev smidt ud af Hg ...... !!!

• #109   28. maj 2013 kan nogen huske Linje 3's parodi af Erhardt Jacobsen?

.. og desuden var det en spraydåse og ikke en malerbøtte...

• #111   28. maj 2013 Det har jeg aldrig sagt! smiley

• #113   28. maj 2013 Ha ha smiley

• #114   28. maj 2013 får man forresten et sejt rygmærke for at være med i den her bande gangstere?

• #115   28. maj 2013 Jeg vil gerne have løn OG rygmærke!

• #117   28. maj 2013 BATDOG:
    du glemte altså at skrive at i styre Hundegalleri, og er igang med at overtage verdenherredømmet(et land ad gangen selvfølgelig) smiley

• #119   29. maj 2013 Vi synes ikke Dolph er sjov !

• #120   29. maj 2013 Messer: Vi synes ikke Dolph er sjov!

• #123   6. jun 2013 kan se at voksen snak og ærlighed ikke hjalp på Monica, så hopper på igen smiley med mit "super dårlig engelsk" hvilket i følge Monica jeg hverken kan skrive eller snakke smiley

jeg vælger bare ikke at fortælle hende de sandheder der beviser at jeg kan og enda vældig godt, jeg venter bare til næste uge efter min engelsk eksame smiley

jeg vil også være med i gangster banden! : D quoter lige Yallerup Færgeby "jeg or'nt'lig syg gangster!" : D
    står dog kun 163 cm men er meegeet farlig smiley

Vi synes ikke Dolph er sjov (men ham inde i dolph er genial!) smiley

Kommentér på:
Frustrerende tur i hundeskoven

Annonce