Er i syv sind, hvad ville i gøre.... {{forumTopicSubject}}
Ja i har måske læst alle min indlæg omkring Emma og Diesels ulykker...
Vi havde jo bare ønsket os to velfungerende hunde, og det er de som sådan også når vi er hjemme, men det er bare så frustrerende at få ødelagt alle sine ting, her snakker jeg om alt fra en dør til en bordskåner....
Vi blev jo fortalt at der ingen problemer var med Emma og som sådan kan man godt se igennem fingre med et par uheld med ting der bliver spist... men så mange....
Vi har kun haft hende i 14 dage og det bliver faktisk kun værre og værre med at ødelægge ting...
Hun er blevet god til børn og sådan noget, men hun ødelægger meget og er også begyndt at stikke af og gå på bordene efter mad og andet godt der kan tygges...
Vi er jo nødt til at arbejde, så vi er hjemmefra ca 9 timer dagligt, men har lufter på til middag. Vi går tur hver morgen inden vi tager afsted og leger og går tur når vi kommer hjem, ligesom alle andre mennesker gør med deres hunde.... tror jeg da....
Trives hun bare ikke her eller hvad...
Hvordan ville i forholde jer til det, hvad ville i gøre?? Ville i aflevere hende tilbage, prøve noget mere eller hvordan???
Håber virkelig på nogle guldkorn her..... og ikke bare dumme kommentarer....
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
Start forfra med alene hjemme træningen...
Det er mine bud
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
Og så måske give hende et mindre rum at være i.....Er hundene sammen, når de er alene?
Nogen hunde har det bedst ved at være for sig selv, når de er alene hjemme, da de kan stresse hinanden....*SS*
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 62 Svar: 386
Jeg spreder foder ud over det hele når jeg tager hjemmefra og der har hun været ude og gå lang tur samt er blevet aktiveret en del inden, hun virker træt nok når jeg tager afsted om morgenen der ligger de faktisk bare og snork sover i kurven hvis ikke maden ligger sprede ud altså....
Ellers har de aktivitetsbolde med guffer i, de har marvben med ris og leverpostej, tyggeben i mange former osv.
Og starte forfra med alenehjemme træningen, hmm... vi har idag prøvet bare at smutte i under en time, og der nåede hun at spise en dækkeserviet og et stykke af fodpanelet....
Ved ikke om i kan høre at jeg er meget opgivende lige nu....
maj 2007
maj 2007
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.633
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
okt 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 548