{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.363 visninger | Oprettet:

Rasmus K
Rasmus K
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746

Napper i tøjet på andre {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min blandingshund på 1,5-2 år har det problem at hun hopper op og bider/napper i tøjet på folk når hun er begejstret. Det sker mest om morgenen eller lige efter tur, altså tidspunkter hvor hun enten har meget energi eller fortsat er lidt oppe og køre.

Hun gør det aldrig på mig, men gør det rigtig ofte på min kæreste bare hun går forbi hende, eller nogengange hvis hun går hen mod mig. Det lyder måske ikke som så stort et problem men det er vældig frustrerende for min kæreste.

I og med hun ikke gør det på mig ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved det. Tror ikke det hjælper at skælde hende ud hver gang hun gør det, og er generelt ikke meget for at skælde hunden ud, men er der nogle med en ide til hvad vi skal gøre?

Vi har prøvet at ignorere hende når hun gør det, men det er ikke rigtig en mulighed da det ødelægger tøjet når hun bider i det på den måde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Napper i tøjet på andre
  • #1   16. feb 2013 Du er nød til at skælde lidt ud her, ellers vil den blive ved du skal sige: NEJ!!! Så den forstår det.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#4   16. feb 2013 Det er alt muligt forskelligt tøj. Hun napper vel egentlig efter armene og får fat på tøjet, men hvis noget tøj hænger ned napper hun også i det.

Hun gjorde det også på min tidligere roommate. Hver gang han kom ind på mit væreslse eller vi gik ind på hans værelse kom hun helt op og køre og nappede ham på armene og lignende. Det virker somom hun bare bliver super glad.

Hvis det har noget at sige er der måske noget hyrdehund i hende, men kan ikke sige det med sikkerhed da hun er en gadehund.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#5   16. feb 2013 Det er mig der er flyttet ind hos min kæreste og hendes dyr, og jo hun tager det hele meget pænt. Hun er ganske rolig og ukompliceret normalt, det er bare denne tendens der er lidt uheldig.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#6   16. feb 2013 Det er hende her det drejer sig om: http://www.youtube.com/watch?v=xjO74ZtPX-E

Min (Holly) er den korthårede, den langhårede er min kærestes hanhund på 8måneder.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

#8   16. feb 2013 Det er umuligt at sige hvad hun ellers har i sig, men hendes pels og hoved indikerer at hun har noget Mudi (ungarsk hyrdehund) i sig.

Her i Ungarn ser man faktisk ikke mange labrador eller goldens. Mange blandingshunde, og så er det viszla, pumi, puli, muskelhunde, og så små selskabshunde som er populære.

• #10   16. feb 2013 det lyder meget collie agtigt,men på den gode måde.
    vi har jo gemma på snart 1 år, har kun haft hende ca 2 mrd,når hun er glad eller meget legesyg,hopper hun efter ærmer,eller bagben ;).
    hun er heldigvis ret nem at stoppe,jeg står bare stille og siger intet, og efter ½ minut går vi videre,og gemma finder noget andet at lave smiley

Kommentér på:
Napper i tøjet på andre

Annonce