{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Hjælp mig, gode råd om renlighed! {{forumTopicSubject}}

Mine hunde har været renlige, men de er begyndt at lave og tisse indenfor, Hva kan jeg gør for at få dem renlige igen????
Kan det værer fordi de kan løbe ud og ind som det passer dem??
Eller fordi de alid har mad til at stå??
Eller fordi vi tit har andre hunde på besøg??
Det er nogle af de ting jeg har tænkt på!
Håber der er nogen der kan hjælpe med nogle råd hvordan jeg får dem renlige igen??
på forhånd tak!
Mvh Ina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig, gode råd om renlighed!
  • #1   6. aug 2006 Altså men du gå tur med dem, det gør jeg nok ik så tit som jeg burde men de kan jo løbe ud og ind som det passer dem, de plejer jo at gå ud hvergang vi skal noget, da vi har en mega stor have de kan løbe rundt i.

• #2   6. aug 2006 Hej Ina

Jeg har oplevet det samme med Bianca, min snart 5 mdr. gl. Dansk/Svensk. Indenfor de første 14 dage, blev hun faktisk renlig, fordi hun kunne gå ud - lærte det af de andre 3. Men så blev det koldt, og vi måtte holde øje med når hun skulle ud. Det gik fint, og hun gik til døren. Men så lige pludselig glemte hun det, og så skete det inde.
    Det er gået i sig selv igen, jeg tror det skyldes hun ikke havde lært at hun ikke måtte tisse inde, for hun havde gjort det ude det første stykke tid.

Prøv at holde godt øje med dem, så snart de er færdige enten med leg, spise eller sove, og sørg for at de kommer ud. Det er mit råd - for jeg tror de "bare" glemmer at det foregår ude. Gør den ene det, så gør den anden det også.

Held og lykke med dem.

Har I øvrigt lige givet dem høj begge 2 og skrevet i deres profiler.

Hilsen Gitte

• #3   6. aug 2006 Ja vi har overvejet at prøve at lukke af sådan at de ikk bare selv kan gå ud, sådan at de skal til at "lære" igen at gå til døren! og vi så istedet for de selv er ude enten går med dem ud eller går en tur med dem!

• #4   6. aug 2006 Hej Ina
    Jeg tror det er en fornuftlig løsning du er kommet frem til. Håber du hurtigst muligt kommer af med problemet - for det er møgirriterende.

Hilsen Gitte

• #5   6. aug 2006 Hej Ina.

Jeg tror også at det er en rigtig god ide i er kommet frem til, nemlig at lukke af så de skal sige til - og så få gang i mindst 3 lufte ture om dagen igen smiley

Pøj-pøj med det.

• #6   6. aug 2006 mener du ud i haven eller ud og gå med dem???

Kommentér på:
Hjælp mig, gode råd om renlighed!

Annonce