{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.731 visninger | Oprettet:

det man frygter aller mest .. {{forumTopicSubject}}

føj for den lede ! jeg var oppe kl 5 som sædvanligt hertil morgen og hundene bliver som altid lukket i haven imens jeg samler snore og halsbånd sammen .. jeg åbner døren og hører den dybeste knurren fra den anden side af haven .. jeg skynder mig ud dog lidt forvirret da lyden kun kunne komme fra sol som jeg tvilver på ved at hun overhovedt kan sige sådan.. der er naturligvis mørkt og ikke til at se en skid .. jeg hører pludselig begge hunde komme på fulde fart flyvende ind af døren .. og her er det så jeg kan mærke håreme rejse sig ! fordi knurren er der endnu .. jeg vendermig mod have bordet og til min store forventning står det største lokum til en rottweiler og stirrer mig direkte i øjnene tørsten smiley

jeg lukker mine egne på afveje og henter lidt foder og vand som jeg stiller frem hunden får stillet sulten og slukket .. og medhjælp fra nogle saftige pølser fik jeglov at komme til ham .. han har heldigvis navneskilt men ejeren har endnu ikke taget tlf .. så vi prøver igen senere ..

men føj for satan hvor adrenalinen kom op ..

jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad der var sket hvis mine ikke var kyllinger smiley og vvordan den er for den sags skyld er havnet her

et lille godmorgen herfra smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det man frygter aller mest ..
  • #1   7. feb 2013 undskylder på forhånd for tastefejl ..

• #4   7. feb 2013 den skal ingen steder udover hjem til sin rette ejer mand .. jeg tør ikke sende den afsted til andet steds

• #7   7. feb 2013 Puha sådan har jeg det også med alle fremmede hunde der bare pludseligt står uden snor på foran en :s Tror der er en ejer der priser sig lykkelig for at der er en som ikke bare smdier den hen ti politiet, for så tror jegi kke den havde levet særlig længe

• #8   7. feb 2013 ork jo den hygger med ben i køkkenet .. kan se på addressen de bor lige i omegn.. vil hellere have kommet ud til en fox terrier .. haha ..
    ja jeg skal ikke have lukket nogeat sammen her hjemme smiley

håber da ejer melder sug selv om han er umådelig flot og nogrt så charmerende smiley

• #9   7. feb 2013 Sikken en start, flot taklet af dig. Du får sikkert en flov men glad ejer i røret lige pluslig". Go dag

• #11   7. feb 2013 griner tvilver på den vil blive aflivet medmindre de mener det er en amstaff meeeen mon dog .. men syntes bestemt ikke den skal være kaste bold .. har dog stadig intet hørt fra evt ejer ..

hehe ulla pølser et vidunder middel smiley

• #12   7. feb 2013 hov der skulle have stået i forrige besked .. håber da ejer melder sig hos mig trods han er en umådelig flot og charmerende fyr ..

møg taster altså

• #14   7. feb 2013 ja det tænker jeg også.. den må have vætet væk siden igår eller ihvertfald i nattens løb for jeg kan se at den har sovet i vores skur ? endvidere forstår jeg ikke hvordan den er havnet i haven .. da vi har træhegn hele vejen rundt og både hegn og låge er 2 meter højt og der er ingen brud på hegnet

• #15   7. feb 2013 Hold da op ! Jeg havde da skidt i bukserne hvis jeg var kommet ud så tidligt om morgnen og set en rottweiler så der og knurre ! Får vi ikke lige en opdate i løbet af dagen og ejer melder sig eller ej ? smiley

• #16   7. feb 2013 MKH : kan den være blevet lukket ind i haven ?

• #17   7. feb 2013 skal nok opdatere løbene smiley

ja det er jo også min tanke .. vi bor jo på hovedgaden, ligeledes derfor det høje hegn .. men hvis ejer har gjort det hvorfor så efterlade halsbånd og hundetegn på hunden ? smiley og hvor min have vi skilter med hold af hund pga postbud ..

• #18   7. feb 2013 kan være nogen har fundet den rendende løs og har tænkt: de har store hunde derinde så bor den nok der. Vupti -ind med dyr.

• #19   7. feb 2013 ja det er også en mulighed men det er da lidt af et sats .. tænk hvis jeg ikke va gået ud smiley

• #20   7. feb 2013 enig. Men rigtig mange mennesker har jo den holdning at da det er en sød hund så går det jo nok... (bare fordi den er sød mod mennesker er den det jo ikke nødvendigvis overfor andre hunde, men folk der ikke ved noget om hunde tænker ikke altid sådan.)

• #22   7. feb 2013 håber da snart at hunden bliver hentet.

• #23   7. feb 2013 sarah, det er korrekt .. et stort mysterium.. jeg er bare glad for bege mine hunde kom levende fra det da uden tvilv døjer med eget køns aggression, min tæve knurrede han kun af men hvis han så hanhunden gik han helt amok i starten, nu har han så affundet sig i at jeg bestemmer og ikke ham, så nu kan de alle væte med fred og velbehag på hver deres side af gitteret..

nej har intet hørt endnu, jeg har haft ham med ude og gå og der gik vi forbi addressen og bankede på men intet svar .. smiley

• #24   7. feb 2013 MKH. ja det kunne være gået rigtig galt...:(

Kan jo være hunden har hundelem og kan gå ud og ind selv mens ejer er på job (kan jo f.eks være natarbejde.. jeg havde engang arbejdstider fra midnat til kl.12 formiddag. (havde mine piger med, men det kan jo være hunden her ikke er så heldig.)og så har de måske ikke opdaget den er væk endnu..

• #25   7. feb 2013 Klapper dig på skulderen over den måde du dealer med situationen på. Det synes jeg er flot, især når man tænker på at han startede med at give dig en skræk i livet, selvom det selvfølgelig ikke var hans mening.

• #26   7. feb 2013 der var ingen have .. det var lejligheder, desværre ..

S og M ja det stakkels pus har jo selv været hunderæd ..
    griner det eneste jeg tænkte da jeg så ham var at jeg aldrig skulle have gen set filmen cujo igår .. haha

• #27   7. feb 2013 ja så er det desværre nok ikke sådan det hænger sammen..

• #29   7. feb 2013 Hvis det var min hund der var væk, ville jeg da rende land og rige rundt for at finde den. Dejligt der findes mennesker som dig, som kan tage sig af den slags hunde der er faret vild.. :o)

• #30   7. feb 2013 billeder af charme trolden med sniger egenskaber? smiley

• #34   7. feb 2013 stadig intet nyt `??

• #37   7. feb 2013 Håber da snart han kommer hjem igen

• #38   7. feb 2013 Stadig ikke fået kontakt med ejer?

Må sige jeg tager hatten af for dig. Jeg havde ringet til politiet straks jeg opdagede hunden.

• #40   7. feb 2013 Det bliver da også mere og mere sært.. hunden har nu været væk fra IHVERTFALD 05-tiden til 18. og man mangler den ikke og bor i lejlighed?

• #41   7. feb 2013 Noget nyt?

• #42   8. feb 2013 Er altså noget spændt - er der noget nyt?
    Eller har du ham stadig boende? smiley

• #44   8. feb 2013 UNDSKYLD jeg ikke har fået svaret .. Der har været RUN på herhjemme ..
    Jeg har fået kontakt til ejer men king som han hedder er hos mig endnu ..
    Det viser sig at ejer er på ferie, en ven skulle passe hunden og hunden skulle angiveligt være stukket af .. Hvad værre er, er at ejer først er bekendt med hundens forsvinden da han langt om længe tager tlf da jeg jo bliver ved med at ringe .. Han tog den ikke i første omgang pga han jo var i udlandet .. Ejers ven vil ikke have hunden tilbage da han påstår at den skulle have været utilregnelig og aggressiv .. Ejer blev naturligvis meget oprørt og ville bestille et fly hjem, (de er i Thailand) de skulle ellers først lande i dk tirsdag morgen .. Jeg har tilbudt ejer at king bliver hos os frem til tirsdag så at han, kone og barn kunne fortsætte deres ferie ..

Jeg opfatter ikke king som værende utilregnelig hans reaktion i haven ser jeg som naturligt .. Tværtimod er han så sød og kærlig ..

Alle er glade og king HYGGER .. Men stakkels ejer .. Sikke en oplevelse smiley

Billed kommer smiley

• #46   8. feb 2013 MKH - du er da et godt menneske ! hvor er det dejligt du bare vil passe en vidt fremmed hund, så de kan fortsætte deres ferie, og hvad er det dog for en "ven" !

• #47   8. feb 2013 Jeg tror bestemt det er enden på det venskab .. Vennen vil end ikke udlevere hundens foder eller andre genstande

• #48   8. feb 2013 HVAD? Hvad fanden får han dog ud af det? hold nu kæft et underligt mennesker...

• #49   8. feb 2013 Jeg gør bare som jeg ønsker at folk ville gøre hvis jeg stod i sådanne en situation smiley og han virker allerede til at være faldet til .. Intet stress eller noget opføre sig som resten af flokken smiley så det er jo ikke til besvær smiley

• #50   8. feb 2013 Hvor er du dog et skønt menneske! Skulderklap og snudepuf til dig smiley

• #51   8. feb 2013 Hatten af for dig MKH! Dejligt du reagerer som du gør, og tilbyder at passe hunden ind til da.

Jeg kan 100 % godt forstå din reaktion på at møde sådan en hund i haven tidligt om morgenen. Der kører nok mange tanker igennem hovedet på MEGET kort tid!

Håber at ejeren tager en buket blomster med til dig, når de afhenter King smiley

God weekend.

• #52   8. feb 2013 Ja han er en mærkelig sjæl jeg kørte derud og fik smækket døren i hovedet så det var lidt af en velkomst .. Forstår sagtens hvis hun vil æde ham .. Fred være med det .. Vil har snoldet i maxi zoo smiley

• #53   8. feb 2013 Hunden * ikke hun
    Og vi

• #54   8. feb 2013 Du så sej smiley Thumbs up herfra..

• #55   8. feb 2013 Undskylder for kvaliteten havde kun tabletten at tage et billed med smiley

profilbillede
  • #56   8. feb 2013 Du må være et rigtig godt menneske ts smiley

• #57   8. feb 2013 Du er da et skønt menneske... skulle jeg (håber ALDRIG det sker) nogensinde stå i en lign. situation vil jeg da håbe at mine hunde møder en som dig.

Stakkels ejer og sikke en "ven!"

Hatten af for dig! Og håber I får en god tid sammen til han bliver hentet smiley

• #59   8. feb 2013 MKH, Hvor ser han dejlig ud! håber alt går uden problemer for jer til tirsdag :o) Har givet Tine et *Klik* for jeg er enig ;o)

• #60   8. feb 2013 Hold da op en dejligt menneske du er!!! Det rører mig dybt at du har handlet som du har smiley Flere af din slags!

Han ser dejlig ud ham King smiley

• #61   8. feb 2013 Hvor er i altså alle sammen søde .. Bliver helt rørt .. smiley

• #62   8. feb 2013 Det tror jeg også du har gjort ejeren!! jeg ville i hvert fald være meget rørt hvis det havde været min hund! :oD

• #63   8. feb 2013 Enig Aino smiley

• #64   8. feb 2013 Du er sgu god er du - flere af den slags mennesker rundt omkring, så ville meget være lettere.

• #65   8. feb 2013 Hatten af for dig, virkelig stort gjordt. Er sikker på ejeren vil påskønne det.

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #66   8. feb 2013 Hold da op, hvor bliver man glad af denne tråd. Hvor er det stort af dig MKH. smiley

• #67   8. feb 2013 Helt enig.... det er dælme flot gjort af dig smiley

Jeg ville som ejer være dig evigt taknemmelig!

• #69   8. feb 2013 T, det er jo det, hun kunne jo bare vælge den skulle videre også komme i en "kold" boks et eller andet sted til ejer kom hjem, er sikker på han har det meget bedre hvor han er nu ;o) indtil ejer igen er hjemme.

• #70   8. feb 2013 Kæft det er godt gået, TS! Heldigt at King endte hos dig. Og sikken klaphat den "ven". Mon ikke det er en "eksven" nu? smiley

• #71   8. feb 2013 MKH gud hvor er du dog et rart menneske. Af alle haver han kunne være blevet lukket ind i det var det da den rigtige og hvor er det rart at vide at han ikke bare er glemt eller "smidt på gaden ".

Dejlig historie og thumbs up! Hvordan går det med ham og din hanhund?

• #72   8. feb 2013 Ih - Du skal lige have en omgang god karma din vej !

Flot taklet - Både det ene og det andet ! smiley

*klap klap klap* smiley

• #73   8. feb 2013 Virkelig flot gjort. Stort skulderklap til dig og hvor ser han dog sød ud

• #74   8. feb 2013 Stakkels ejer, det må sgu være ubehageligt når man er på ferie. Dejligt hunden lige endte hos dig så ;o)

• #75   8. feb 2013 Wow. Forfærdelig ven han havde, og helt fantastisk at der findes mennesker som dig. Jeg tager virkelig hatten af for dig.

• #76   9. feb 2013 Det går forrygende alle tre vokser putter i deres seng .. smiley jeg valgte at inkludere ham i vores gåture for at bringe dem sammen på en positiv og kontrolleret måde, altså ham på højre side og mine på venstre .. Efter 3 x 60 min ture, fornemmede jeg at han accepterede deres nærvær og i går aftes valgte jeg så at lukke ham og min egen hanhund sammen dette gik helt smerte frit og king løb straks over til snoren, for han havde jo forbundet mine med frisk luft og motion .. Nu trives alle tre sammen som havde det altid været sådanne .. Jeg tog dem alle tre med i hunde skoven tidligt i morges så at vil var alene .. Her fik alle tre lov til ar spurte omkring på strandkanten og på den yderste sti i skoven og der var intet .. Han kom prompte når jeg kaldte ..
    (Vil går aldrig i selve skoven så tidligt hvis nu vil skulle støde på et dyr)

smiley

• #77   9. feb 2013 Dejligt at det er sådan en sød og nem hund, nu hvor du har valgt at hjælpe ejeren smiley

• #78   9. feb 2013 Stor krammer til dig. Du er da en sand og kærlig hundeven

• #79   9. feb 2013 Haha MKH det ender da med han ikke vil med ejeren hjem ;o) og du/I kommer til at savne ham.... må man havde lov at håbe det er kanon søde mennesker og I får jer et venskab, for så vil jeg gerne håbe på sådan en slutning på det hele ;o)

• #80   9. feb 2013 Jeg kommer til at savne ham udentvilv .. Det bliver med blandede følelser at han skal herfra smiley og jeg er spændt på hans reaktion ved ejer da han har en tydelig og meget bestemt knytning til mig ..
    jeg tror hans hund er hans guld aldrig har jeg hørt mand græde så meget smiley
    Og hvis han heller ikke ønsker den retur så bliver han bare her smiley

• #81   9. feb 2013 Hvor er jeg glad for at du fortæller ejerens reaktion, for har også tænkt på når dagen kommer, for man vil nok være noget ude af sig selv hvis man synes hunden ikke virker glad, måske ligefrem helt trist - kuet også man skal lade den gå med ejeren, men lyder til at han nok skal blive glad for at se sin ejer igen mon ik :oD

• #82   9. feb 2013 Det håber jeg for ellers bliver det endnu svære.. Min mor kom og hentede min søn i går da han skal på weekend hos dem .. Mine flyver altid ud for hilse og se hvem der kommer .. King derimod var iskold han gik stille og afslappet med mig til døren .. Han sætter sig pænt ved siden af mig. Mens hilser, min mor knæler ned for hilse på king hvilket han også lader hende indtil jeg skal lukke døren, han gik pænt uden den videre interesse i de andre .. Han har samme adfærd overfor min kæreste .. Han er ikke utryg eller kontakt sky, de kan bare rende ham et stykke .. Jeg skulle i brugsen i aftes min kæreste fortalte at da jeg gik sad han trofast foran have lågen og ville absolut ikke ind da de andre blev kaldt på eller da han lokkede med godbidder..

• #83   9. feb 2013 nååå måske han bare er dame glad ;o) kan jo også være det er konen han er mest knyttet til hos ejerene, hvem ved ;o)

• #84   9. feb 2013 Det håber jeg smiley
    Jeg oplevede det sjoveste i morges .. Jeg går ud i gangen og hvilket syn møder mig ? King står med alle fire potter i vandskålen og sopper;)

• #85   9. feb 2013 LOL

• #86   9. feb 2013 hold da op hvor er det flot af dig, godt der findes mennesker som dig smiley hvad sagde ejeren til det hele da du tilbød at passe hunden ?

• #87   9. feb 2013 King føler dig jo som hans redningsmand reddet fra al den rædsel han må have oplevet stakkels ham.

• #88   9. feb 2013 åååh altså han lyder lækker,.nu er vores drømmehund jo en rottweiler han her hjemme, så vi er møg misundelige smiley

• #89   9. feb 2013 Jamen tænk altså, hvis han har været helt bange og alene - også nu bare bliver forstået og passet på smiley fantastisk beretning !

• #90   9. feb 2013 Nu skal man ikke altid regne med at hunden bliver ellevild når man kommer hjem efter ferie.

Da jeg havde været på ferie uden min første hund i 3 uger, og glædede mig helt vildt til at komme hjem til ham, blev jeg faktisk frygtelig skuffet, han blev da glad, men ikke så ellevild som jeg havde regnet med, til gengæld veg han ikke mere en 10 cm fra min side det næste meget lange stykke tid smiley

Det var i øvrigt også en gyselig oplevelse, hans tidligere ejer havde tigget og bedt om at få lov at passe ham, jeg havde modstræbende givet efter.

Og da jeg så kom og skulle hente ham, ja så havde det ikke lige passet så godt den sidste uge, så ham havde lige givet ham videre til en anden fyr, jeg overhovedet ikke kendte.

Jeg var skrup hysterisk, fik fat i min hund og det var så også enden på det venskab, var så gal på mig selv over at jeg havde ladet mig overtale.

Men har tit oplevet at hunde ikke var sådan helt ellevilde selvom de normalt synes deres ejer er verdens syvende vidunder.

• #91   9. feb 2013 Hov glemte lige at skrive, at jeg synes det er så fedt det du gør smiley

• #92   9. feb 2013 Hvor er det flot at du har overskud til at gøre det som mange i tankerne gerne ville gøre:-)

• #93   9. feb 2013 Hold da op en dejlig drejning denne tråd har taget... Hvor er det godt at høre, at det går så godt med alle hundene smiley

Hvor ser han ud til at være en rigtig sød basse smiley

Rigtig godt gået af dig TS. Du er bare et rigtig godt menneske smiley

• #94   9. feb 2013 kære mkh

Du skal ikke blive rørt.

Det er os her på h.g.,der bliver rørt over din fantastiske måde,at lige pludselig,og helt uden varsel,bliver plejemor for en dejlig rottweiler.
    Andre mindre samvittighedsfulde hundemennesker,kunne jo godt finde på at,sende hunden i et internat,indtil den blev afhentet.af de rette ejere.

Håber virkelig,du får en fin hilsen fra Thailand.Det manglede da bare.

kærlig hilsen
    vibeke

• #96   9. feb 2013 Stort overskud af dig - godt det var din have King kom ind i smiley
    Glæder mig til at høre ejeren reaktion. FLOT FLOT klaret - du får en ekstra høj herfra...

• #97   9. feb 2013 Nej man skal huske at det ikke er altid hunden bliver ellevild når man kommer hjem efter længere tid.

Da jeg boede hemme havde vi en Labradortæve. Hun blev mere og mere "min" hund, for i takt med jeg blev ældre og min interresse blev større og større for hunde foretog jeg mig alt med hende og overtog langsomt fodring, gåture, aktivitet, dyrlægebesøg osv.

Når jeg var på tur med skolen og jeg kom hjem ignorerede hun mig altid!!! Hun var tydeligt "fornærmet" over at jeg havde været væk og nu kunne jeg bare sejle min egen sø. Det holdte dog kun den første dag, næste dag var hun sig selv igen smiley

Men jeg bliver virkelig virkelig glad for at høre om ham og at det går så godt smiley

• #98   9. feb 2013 Nu som, haha jeg blev OVERFALDET og der var "SKRIG og HYLEN" da jeg havde været på Sjælland i en uge, det var helt vildt som de åbenbart havde savnet mig ;o)

• #99   9. feb 2013 Mine nuværende hunde ville os gå amok smiley Ingen tvivl om det!

Men mine forældres Lab blev fornærmet på mig, så der var ingen varm velkomst smiley

• #100   9. feb 2013 hehe sådan kan det også gå ;o) min Rotte var også helt "ustyrlig" når hun havde savnet mig, hele r*ven gik på hende og hun så bare så glad ud ;oD

• #101   11. feb 2013 Tja - jeg tager det som et godt tegn da jeg skulle hente min rottweiler der havde været på en uges ferie hos opdrætter, at hun SLET ikke havde tid til at snakke med mig da jeg kom.
    Hun rendte rundt ude i en stort indhegning med bold og andre lege dimser samt hendes kuldbror, så mig da godt da jeg kom, stoppede sin leg et øjeblik, logrede lidt.. og legede så videre!
    Jo jo det kunne da være fedt hvis hun havde gidet sige hej i det mindste - men på den anden side så ved jeg, at hun har haft det smadder godt og hygget sig dernede.
    Hun havde haft en rigtig fed ferie.

Der kan jeg ROLIGT sende hende hen en anden gang (ikke at jeg tvivlede på det i forvejen) med god samvittighed.

Og da jeg tog snoren frem efter kaffen - så kom hun da godt nok og ville med hjem smiley

Måske det bliver det samme med King smiley

• #102   13. feb 2013 Gik det godt med overdragelsen til ejer?
    Eller var den en trist affære (mon du kan undvære sådan en rotte i dit liv nu hehe?)

• #104   13. feb 2013 Jeg venter os spændt smiley

• #105   13. feb 2013 Undskylder manglende update:-)
    Vil har haft nogle fantastiske dage med kæreste king og det var en meget meget trist fornøjelse at skulle levere ham tilbage for mit vedkommende .. Ejer kom ind og var lykkelig over synet af hunden .. Men king derimod var knapt så interesseret (forklaring følger) han gad ikke så meget at hilse tværtimod blev han trofast ved min side .. Vil satte os ned og snakkede frem og tilbage om king og hele forløbet .. Og ejer spurgte om jeg for fremtiden ville passe king og det ville jeg jo naturligvis gerne smiley

Derudover er det aftalt at jeg tager king med for fremtiden når vil skal i hunde skov og på lignende hunde udflugter .. Jeg var meget overrasket da ejer fortæller at han lige skal hente noget i bilen og kort efter kommer daskende med en kæmpe buket blomster, chokolade og gave kurv . det varmede godt nok smiley

Ejer fortalte at han naturligvis var ked af at king intet ville vide af han og derimod forblev hos mig i al den tid ejer var her men at han havde forståelse for det da de havde haft ham i knapt halvanden måske 2 måneder.. Det havde været ejers fars hund som desværre er gået bort .. Og de havde haft meget svært ved at danne et forhold til hunden da den var reserveret .. Efter mange timers snak skulle de afsted ejer får sat king i snor og begiver sig ud af lågen da king vender om og gør imens han forsøger at trække sig tilbage .. Og så begyndte lille jeg jo at tude ;-(

Det var hårdt men der var ingen tvilv om at hunden var elsket ..
    Og fløj hvor har her været tomt ..

Ironisk nok fandt jeg en løs gul lab i morges griner .. Dennes ejer kom heldigvis kort efter og panisk hentede sin hund hehe

• #106   13. feb 2013 Awee.. Bliver helt rørt af at læse om din oplevelse.

• #107   13. feb 2013 Årh smiley
    Nu synes jeg jo også at en rotte er noget af det allermest fantastiske - men det skal jeg jo sige smiley

Det lyder til du har fået en ven for livet smiley

Og så er det da også mere end fortjent med lidt gaver! Den måde du klarede hele situationen på er jo ganske enestående

• #108   13. feb 2013 Hvor fantastisk smiley

• #109   13. feb 2013 Jah.. En Rotte fylder på sin helt egen måde smiley

Dejligt, du kan låne King engang imellem. Og også, at de har fundet en super hundepasser smiley

Har først læst tråden nu og synes altså, du er for sej.

• #110   13. feb 2013 Hold da op hvor er du bare et fantastisk menneske : )

• #112   13. feb 2013 MKH, du er skisme DEJLIG!
    Kan godt forstå det var vemodigt, bare at læse det fik man en klump i halsen, men siger også som Heidi N, du har fået dig en ven, han har valgt dig!

*Griner* ved forestillingen om hvordan han vil opføre sig når han hentes af dig ;o) Synes det er helt fint det I har aftalt (tager ejer med?) håber at ejer får bygget et godt forhold op til ham, ellers ved man vist godt hvor han burde ende ;o)

haha til det med den gule lab ;oP men pas på! ellers kan det hurtigt ende med du må have en meget stor bil, hvis der skal være plads til dine egne hunde - king og andre du skal hente hist og pist *SkrupGriner*

• #113   13. feb 2013 Jeg elsker Happy Ending - og det synes jeg bestemt det er smiley godt du får lov at se King igen - og dejligt med en forstående ejer. Håber I får nogle gode timer fremover...

• #114   13. feb 2013 Dejligt at høre - og godt at I har fået en aftale om at holde kontakten ved lige i fremtiden smiley

• #115   13. feb 2013 Aino: det bliver desværre uden ejer, da de ikke tør slippe king fordi han stikker af er det meget begrænset motion han får med tanke for at de bor i lejlighed så forfremtiden vil han kom med os på tur om morgenen da der ingen problemer er med at gå løs plus han derved ikke skal være alene så længe som han ellers ville have skulle ..

Det håber jeg skisme også at han gør, og som jeg gentagende gange sagde i går så måtte king gerne bo her hvis de pludselig ikke vil have smiley

Hvad angår den gule lab, tog ejer først tlf anden gang jeg ringede så jeg havde slæbt den med hjem i køkkenet, og min kæreste respons på hunden var "jamen! Du skulle jo bare i brugsen !?" (vi bor 10 meter fra indgangen dertil) haha ..

Jeg er overlykkelig over at king endte i lige min have, han har helt sikkert taget en stor plads i mit hjerte ..

• #116   13. feb 2013 MKH, så bliver man altså ekstra glad inden i, at du gør dette for hunden :o)
    Tihi havde jeg nok også fundet på at sige ;o)

Haha jamen din gemal har jo ret ;oP du lyder som en "hunde magnet" for hunde på egen pote ;oP

Det er jeg også, håber I får rigtig mange gode timer fremover..... og meget håb om at ejer får et godt forhold til sin fars hund.... og nok også et lille håb om at hvis han kun ligger trist hjemme og kun liver op når han ser dig, at ejer ser det og tager det op til overvejelse med sig selv om han bør blive.... den ramte inden i da du skrev "king vender om og gør imens han forsøger at trække sig tilbage"...

Hvor gammel er han egentlig?

• #117   13. feb 2013 Så skulle du have set det, så kunne vil passende have tudet sammen .. selv mit ellers lidt ligeglade mandfolk fældede en tåre .. Han er to år ..
    Ork det er ikke svært at støde på hunde her i byen folk HAR ingen kontrol og har aldrig hørt om et hegn, det er jo ikke uden grund mine hunde tager imod alle andre med kyshånd, haha .. Jeg har aldrig sendt en vovse på internat men king er den første der mgjorde av at skulle aflevere tilbage smiley

• #118   13. feb 2013 Men ihh hvor jeg ser frem til en laaaaaang tur i skoven i morgen med alle tre buller røve smiley og ikke mindst er jeg spændt på om king vil med

• #120   13. feb 2013 Er ret sikker på jeg ville have haft tåre rendende ned af kinderne hvis jeg havde stået der, også havde du fået så mange kram at du ville føle dig bare lidt mast, også ind og lave kaffe eller the til dig imens du vrælede færdig hehehe
    Du må endelig opdatere igen og igen og igen ;o) Ønsker jer en dejlig tur i morgen!

Isabelle, har jeg også et lille håb om, men håber egentlig mest ejer får godt forhold til faderens hund, lyder til den betyder ret meget for ham, så kan de få det her til at fungere hvor alle er glade, så tror jeg det er godt! :oD

• #121   13. feb 2013 Sikken en solstrålehistorie. Og ja - du har helt sikkert en ven for livet. Jeg er helt sikker på at han danser når du kommer i morgen.

• #122   21. feb 2013 Spørger som BATDOG ;o)

• #123   21. feb 2013 Er også nysgerrig smiley

• #124   22. feb 2013 Hej alle mit net har været nede .. Derfor jeg har jeg været lidt fraværende herinde smiley .. Det går så godt :-). King springer af glæde hver morgen og er nu begyndt at vente trofast ved døren kl 8 da jeg henter ham der hver morgen .. Det er så skønt .. Ejer prøver stadig at danne et forhold med ham og der er sket små ryk, de kan kæle med ham der hjemme uden han går sin vejen, så der sker små fremskridt, ejer har været med ude på aften ture med os, for at prøve at inkludere ham og hjælpe ham med at danne et bånd, dog er vil ikke nået til at king vil gå hos ham endnu men han vil gerne pjatte med ham med pind og lignende så det er er et KÆMPE fremskridt, jeg nyder hvert et øjeblik med min lille bonus dreng .. King ville ikke spisende første dage hjemme hos ejer men apetiten er så småt ved komme til sig selv ..

Jeg har taget mig et livstids job som ejer fortalte mig mens han grinte forleden .. Jeg havde ikke hentet king i Mandags da jeg skulle til lægen da jeg var syg .. ejer måtte pænt ringe til mig kl 13 og sige at han havde forsøgt at gå med king flere gange men han sad bare foran døren og ville ikke rykke sig og små hylede, af sti afsted med snot næse, feber og kvalme og ud og gå måtte vil smiley tossede hund smiley

God weekend til alle !

• #125   22. feb 2013 Han har valgt dig, sådan en har jeg også haft, både den ene vej og den anden.
    Begge skiftede hjem smiley
    Hvor var det godt han havnede hos dig da han løb hjemme fra.
    Held og lykke med projektet fremover smiley

• #126   22. feb 2013 Tror du ikke bare han høre hjemme hos dig ? smiley

• #127   22. feb 2013 Jeg tror da osse at King burde være ved dig... Han har givet vis taget dig til sig som sin moar...

Øv jeg ville have stor tudet hvis det var sket ved mig at hunden gøede og prøvede at komme tilbage... smiley

• #128   22. feb 2013 Ååårh... hvor er det bare en fantastisk historie.

Bliv endelig ved med at fortælle. Det er så dejlig læsning!

• #129   23. feb 2013 MKH, det lyder jo til at det går rigtig godt, det er skisme dejligt! :o) håber det bliver ved at forløbe så godt, samt at ejer får bygget et godt forhold op til hunden hvor du kan blive ved at være på side linjen :o) tager virkelig hatten af for dig, først at tage hunden ind og nu at hjælpe til, virkelig smukt i "min bog" ;o)

Kommentér på:
det man frygter aller mest ..

Annonce