{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.420 visninger | Oprettet:

tæve parret uden for løbetid {{forumTopicSubject}}

så fik jeg lige dagens rystende oplevelse igår, min tæve sluttede sin løbetid for 16 dage siden, men hun er lige blevet parret af en kastreret han hund og de hang ovenikøber sammen, troede virkelig ikke det kunne lade sig gøre og da slet ikke uden for løbetid, men hold op hvor var de glade bagefter det var lidt sjovt og se, er der nogen der har hørt eller oplevet det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tæve parret uden for løbetid
  • #1   11. jan 2013 Nej det bør fysisk ikke kunne lad sig gøre. Jeg ville tage tæven til dyrlæge og få hende tjekket, om ikke andet så for at undgå infektion, eksempelvis livmoderbetændelse..

  • #2   11. jan 2013 Jo, det kan sagtens lade sig gøre, hvis ikke tæven afviser. Når en hanhund bliver kastreret er det kun "kuglerne", der bliver fjernet. Ikke svulmelegemet, som er det, der får dem til at kunne hænge sammen smiley

  • #3   11. jan 2013 Karina, en tæve udenfor løbetid kan da ikke sagtens parres?

  • #4   11. jan 2013 Jo hvis tæven ikke afviser, kan hun da parres på et hvilket som helst tidspunkt (jeg siger ikke at hun kan blive drægtig - kun at hanhundene kan hoppe på) Der er mange tæver, der dufter godt året rundt, og hvor hanhundene forsøger sig. Og hvis de så ikke bliver afvist, så kan de altså sagtens både parre og hænge sammen. Det har min hanhund også præsteret med en tæve, der absolut ikke var i løbetid smiley

  • #5   11. jan 2013 jeg ringer også og snakker med dyrlægen idag, men ville bare høre om andre havde oplevet noget ligende og havde lige lavet tid til at hun skal steriliseret til marts det var hendes første løbetid

  • #6   11. jan 2013 det var noget af en oplevelse smiley


  • #7   11. jan 2013 Det kan det sagtens..Bare uden hvalpe som resultat

  • #8   11. jan 2013 Ja, vores ene tæve, er sg en gris i den retning, og hvis ikke det var fordi vi har hanhunde der er klogere end det, så blev hun efter egen mening parret dagligt.....

  • #10   11. jan 2013 Min Jackie dufter godt hele året, så i hendes unge dage. Var hun indtil flere gange ved at blive parret, hvis vi ikke havde stoppet det. Og den ene gang havde det været ved tvang, da hanhunden var meget stor og Jackie bestemt ikke gad. Men det var hanhunden ligeglad med, han var milimeter fra at være inde i hende. Og nej hun var ikke i løbetid, men faktisk imellem 2 løbetider.

  • M
    M Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   11. jan 2013 Jeg kan hoppe med på den med at det sagtens kan lade sig gøre, min gamle tæve stod gerne hele året for hanhunde der nu havde lyst smiley

  • #12   11. jan 2013 De kan da ikke blive med hvalpe uden får løbetiden vel? det er ren hygge vi er ude i her ik? (har en glad lille hanhund som lige er blevet kønsmoden, og hans lille legekammerat, er en tæve, som han gør et forsøg på, hun afviser ham ikke direkte, men hun lade ham heller ikke hoppe på, hun vender bare rundt, så han må kigge hende i øjene i stedenfor smiley


  • #13   11. jan 2013 Pernille - nej der kan ikke komme hvalpe ud af det.. men infektioner og andre "herligheder". Er hundene uden opsyn, kan den ene også gå i panik og så kan de prøve at rive sig fra hinanden, og dermed gøre skade..

  • #14   11. jan 2013 hej igen min dyrlæge fraråder at hun leger med hanhunde der ikke er kastreret, men hun må gerne hygge sig med sin dejlige balder når han er kastreret for det sker der ikke noget ved, jeg tror der er mange meninger om det her smiley men jeg må sige jeg tager ikke nogen chancer, så hun må nøjes med balder og hvis der skulle komme hvalpe ud af det så er de velkommen smiley

  • #15   11. jan 2013 Jeg havde en tæve som blev drægtig på 21 dag.......løbetiden var ellers slut og hun havde gået sammen med hannen i flere dage uden der var noget som helst.
    Da jeg kom ud i haven på 21 dag, hang de sammen. Der kom 7 hvalpe.


  • #16   14. jan 2013 Jeg passer skam også på, syntes han er for ung, selv om han måske er af anden mening, de leger altid under opsyn, men rart at vide hvis der sku ske noget.

Kommentér på:
tæve parret uden for løbetid

Annonce