522 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Knurren?? Knurren??

Det kunne være I kunne komme med et godt bud på, hvorfor min vuf er begyndt at knurre om natten - og hvordan det kan afhjælpes.

De sidste to år har hun tillært sig at knurre, når hun vil gøre opmærksom på noget. Når hun skal tisse, når jeg har glemt hendes aftensmad til tiden (kl 19 - sharp:-)) eller når hun mener det er tid til at lege. Har ikke opfattet det som et problem, men faktisk dejligt, at hun kunne gøre opmærksom på noget man havde glemt. Det er slet ikke en aggressiv knurren...Jeg har også altid kunne stoppe det med et NEJ. (Det er mig hun knurrer til, og mig, der siger stop)

Den sidste måned er hun begyndt at vække mig mellem 3-6 om natten ved at stå og knurre, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg lukker hende ud i stuen, og så stopper det (hun skal ikke tisse)

Hun har altid sovet i soveværelset i sin kurv, og vil med, når vi går i seng. Når jeg er alene med hende, sover hun i sengen, men når kæresten er der, er hun i kurven ved siden af. Ofte går jeg i seng først, og hunden putter ved siden af mig, indtil kæresten kommer, og hun af sig selv hopper ned i kurven.

Nu har jeg observeret hende de sidste par nætter, og det er ikke mig, hun knurrer af - men kæresten. Et nej fra mig, stopper ikke hendes knurren om natten. - men hendes knurren er jo heller ikke henvendt til mig...

Mit spørgsmål er så, hvorfor hun gør det, og hvordan man får hende til at stoppe.

Tænker, at hendes knurren er lidt det samme som at sige til min kæreste: "Smut ned i kurven, så jeg kan ligge heroppe" - men hvorfor gør hun pludselig det?

Hvis jeres svar er, at kæresten skal lære at sige nej, er der så nogle der har et godt råd til hvordan man kan opdrage kæresten til det? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knurren??
Kommentér på:
Knurren??

Annonce