{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Hjælp til fodder {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har jo en lille yorkshire terrier, som lige nu bliver foderet med royal canin racespecifik til Yorkshire terrier...

Jeg har en prøvet en del forskelligt til hende, på de snart 3 år vi har haft hende. Hun bliver 5 år til marts.

Noget andet fra RC, Arion, Dyrlægens specifik, Henne Pet.

Vi startede med RC, og er gået tilbage til det igen, og hun har nu været på de ca. et år. Jeg gik tilbage på dette, fordi jeg synes hendes pels blev for "Kedelig, tør" På de andre fodder.

Hun har nu en vidunderlig pels, og er i det hele taget rigtig smuk...

Men.. Der er desværre altid et Men.

Hun har taget en smule på, efter hun får dette fodder, da der er en del fedt i.

Hun skal helst veje 2,3 kilo, synes dyrlægen, og til en vis grad self. også mig selv. Nu vejer hun ca. 3,2 kilo....

På de andre fodder styrede hun selv hvor meget hun spiste.
Men på dette her æder hun næsten med det samme jeg putter mad i hendes skål. Så nu får hun vejet mad (Har hun fået i omkring et halv års tid nu) 50 G om dagen. Og en ugenlig ben dag.

Men på det sidste virker hun som om hun altid er sulten, og det er hun jo ikke normalt. Jeg har kigget lidt på andre mærker, men kan ikke rigtig finde nogle som kan bruges...

Skal jeg bare forsætte med dette fodder? Eller hvad mener i?

Den store hund får "Hjemmelavet" om aften, og et bærre tørkost af Arion om morgen. Jeg har ikke kørt på dette så længe, da jeg har fået ideer til dette, fra nogle af de andre tråde her inde på HG smiley

Min hjemmelavet blaning består af, blendet grønsager, noget fiskeoile, hvidløg (en lille smule) Og lever, eller noget andet indmad. Så bliver det blandet godt sammen, og frusset i potioner... Dertil for hun lidt ris, pasta eller hvad jeg nu lige har¨og noget fisk, eller noget andet godt kød.
Blandingen, får hun ikke så meget af, men mere for smagen og for viitaminernes skyld smiley Og indtil videre fungere det rigtig godt til hende.... Før skid hun gerne nogle dage 3 til 4 gange om dagen, nu laver hun omkring en flot pølle om dagen, så det er jo rigtig super smiley Plus hun får self. også en ugenlig ben dag..

Men dette "Hjemmelavet" Fodder gider den lille desværre ikke rigtig, så derfor håver jeg i har nogle ideer til hvad jeg måske kan gøre, da for hendes egen skyld, synes det er synd hvis hun døjer med overvægt. Det skal også lige siges at hun ikke er overfed eller noget, men en smule rund i det. Men er lidt nevøs for at det går den forkerte vej..

Tak på for hånd smiley

Hilsen Denise

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til fodder
Kommentér på:
Hjælp til fodder

Annonce