Inspireret af anden tråd vdr. fodder {{forumTopicSubject}}
Ville høre om der evt er nogle med lidt forstand på fodder der ved om RC til golden retriever er ok ? Fandt indholdet på en hjemmeside og kan se der er vindruer i ?!
Golden Retriever 25 Adult 12kg
Golden Retriever 25 Adult Fra 15 måneder og resten af livet Gør Golden retrieverens pels blødere og mere blank ved hjælp af synergieffekten mellem boragoolie og biotin. Er med til at opbygge pelsen med specielle aminosyrer (svovlholdige). Ingredienser: Tørret fjerkrækød, ris, majs, hvede, vegetabilsk proteinisolat*, animalsk fedt, hydrolyseret animalsk protein, vegetabilske fibre, roetrævler, mineraler, fiskeolie, vegetabilske olier (soja, borago), tomat (lycopenkilde), psylliumfrø og -skaller, frugtooligosakkarider, natriumfosfat, taurin, hydrolysat af krebsdyr, L-carnitin, DL-methionin, morgenfrueekstrakt (luteinkilde), ekstrakt af grøn te og vindruer (polyfenolkilde), hydrolysat af brusk
Er det okay eller ?
btw denne hjemmeside (link fjernet)
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Han har kørt på det godt et år ca (spurgte hende lige)
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.334
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Jeg er rigtig glad for det og vil ikke skifte(brugerdet også til mine katte) Tror der er noget dårligt i det meste, her tænker jeg på "unødig fyld" med mindre man barfer eller fodre med rent natur foder uden tilsætningsstoffer. Har prøvet markus mühle i en lang perrioede men den store brækkede sig ca 30 min efter han havde spist så skiftede tilbage til RC igen.
Og vil mene at så længe det er et super premium foder og hunden og dig er glad for det ville jeg fortsætte på det.
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
Inspireret af anden tråd vdr. fodder