477 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Ang om bedømmelse. Ang om bedømmelse.

Jeg må indrømme at jeg har det ikke helt godt med de bedømmelser, man kan give de forskellige hunde.
Hver hundejer, synes jo at deres hund er den mest vidunderlige der findes og sådan skal det da være.
Og så er det, at hvis nogle nu kun giver lav, middel, vil den pågældende hundeejer da blive så frygtelig ked af det. Og det synes jeg ikke om. Så alle vil for eftertiden få et X-H
fra mig og Bjørn og det er med hjertet jeg giver det, for alle hunde er dejlige i mine øjne.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang om bedømmelse.
  • #1   30. sep 2012 Jeg bedømmer sjældent, men når jeg gør så er det altid høj eller X høj ( hvis jeg har flere) hvis jeg ikke har noget pænt at sige så holder jeg min mund, for smag og behag er forskellig og præcis som de skriver så syntes hver so bedst om sine grise smiley

• #2   30. sep 2012 Fin tanke, men det er ikke muligt i længden. Du har nemlig kun et bestemt antal ekstra høje at dele ud af smiley
    Jeg har det sådan, at jeg stemmer på de hunde jeg synes er smukke. Resten lader jeg være med at stemme på. Så gør man ikke nogen kede af det.

• #3   30. sep 2012 Nåe ja der er det med et vist antal. Nu er jeg jo ny og jeg vil blive meget glad for om i kan fortælle mig hvor pokker jeg finder det henne. Altså med hvor mange bedømmelser jeg kan give.
    Tak for jeres kommentar, dem vil jeg tage til mig. smiley

• #4   30. sep 2012 Ups Tja det er så mig i en nøddeskal, ser ikke lige hvad der er foran mig LOL
    Men nu har jeg da fundet antallet. Ups, smiley

• #5   30. sep 2012 jeg har for længst givet mine x-høje ud, så jeg har kun høj at gøre godt med.
    jeg giver aldrig lav eller mellem med mindre der er noget helt forkert ved profilen, fx dengang der sad en lille bange dansk svensk gårdhund med stødhalsbånd på eller den amstaff der havde skamferede ører efter en hjemme kupering.

ellers har jeg samme holding som dig, alle har jo jordens dejligste hunde og jeg har endda 4 af slagsen smiley

kan jeg ikke give høj springer jeg over, men bedømmer ikke ret tit, det er ikke så sjovt i længden bare at kunne give høj.
    når du går ind på en hunds profil, kan du se hvor mange x-høje du har at give af, lige under hundens billeder, du kan også ændre dine bedømmelser

• #6   30. sep 2012 connie. Øh hvem fanden, (undskyld sporget) kan finde på at oprettet en profil med sådan noget. hvis jeg kunne finde ud af at give en rasende smily gjorde jeg det. smiley

Ja det kunne da godt være man skulle skippe det. Og så bare skrive i stedet for.

Jo jeg fandt ud af det, næsten lige efter jeg havde spurgt LOL. Og det har bare brugt to dage at finde ud af. Ih guuder altså.

• #7   30. sep 2012 Jeg bedømmer kun hvis jeg synes hunden fortjener en høj. Hvis jeg giver en lav, så er det af samme grund som Connie.

• #8   30. sep 2012 Ja det er da selvfølgelig også helt på sin plads i sådanne tilfælde.

• #10   30. sep 2012 Jeg har givet mine ekstra høje til hunde, hvor billederne er super flotte, der er mange forskellige og teksten er detaljeret. Så ekstra gode profiler får ekstra høje stemmer smiley ellers giver jeg altid en høj, og hvis jeg ikke synes profilen er en. Høj værd, lader jeg bare være med at stemme smiley

• #11   30. sep 2012 Til gengæld synes jeg det er pissesjovt når folk smider hævnstemmer hvis man har været uenige med dem i en debat, især fordi jeg er helt ligeglad med hvad en eller anden mopset trunte mener om mine hunde. *g*

• #12   30. sep 2012 Kan du ikke bare slå bedømmelser fra? Det har jeg gjort.
    Jeg kan hverken give, modtage eller se bedømmelser smiley

• #13   30. sep 2012 Palle. Ja det er selvfølgelig rigtigt nok. Men det er sådan princippet i det. Den ene hund kan være lige så god som den anden ( i ejerens øjne, ) selv om andre synes den er tudegrim. smiley

• #14   30. sep 2012 Charlotte. Okay. Der er bare så det, at det ikke er alle som er lige gode til at formulere sig på skrift. smiley

• #15   30. sep 2012 Anne julie. Jeg er også fuldstændig ligeglad med de stemmer. Min Bjørnemand er bare skæppe dejlig. LOL .
    Men jeg ved fra en anden side, at nogen virkelig går op i at blive bedømt, og det kan skabe en meget dårlig stemning. Den side jeg skriver om er ikke noget med dyr. smiley

• #16   30. sep 2012 Ginger. Det lyder fint, hvor gør jeg det henne.
    ????

• #17   30. sep 2012 Under "Min Konto" - "Mine bedømmelser" og der kan du fjerne at du ønsker bedømmelser .

• #18   30. sep 2012 Ginger. Mange tak, det vil jeg gøre med det samme. smiley

• #19   30. sep 2012 Ginger. Ups, Det må jeg lige tænke over, for dem jeg har givet, vil blive slettet. Det synes jeg ikke lige om.

• #20   30. sep 2012 Sådan er det. Mon ikke de mennesker du har givet overlever? smiley

• #21   30. sep 2012 Ginger. Jooe Det er jo det der med, at jeg vil jo nødig gøre nogen ked af det.
    Men jeg må også være ærlig og sige, at jeg ikke er vild med det dersens bedømmelse halløjsa. Hmm den skal jeg lige greje. smiley

• #22   30. sep 2012 Tror ikke folk bliver kede af det. Tror de vil forstå at du har fravalgt bedømmelser. Før jeg fravalgte havde jeg givet mange tusinde hunde bedømmelser. Ingen af dem er kommet bag efter og har været kede af at jeg slettede det.

• #23   30. sep 2012 Ginger. Nu har jeg lagt en status besked ud, så ved alle det og sætter det ind på Bjørns og min profil.
    Jeg har nemlig set hvor stor uvenskab og dårlig stemning sådan noget kan give.

• #24   30. sep 2012 helt ok dorte karin

Kommentér på:
Ang om bedømmelse.

Annonce