{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

hun skulle ikke have hund :( {{forumTopicSubject}}

vi bor tæt på nogle boligblokke hvor der bor en masse unge, og nu er vi begyndt at se en ung dame der kommer forbi gående med sin dansk svensk gårdhund uden snor, den løber bare rundt på vejen imens der kommer biler og hun snakker i telefon, det samme så jeg så idag udover hun gik med en smøg i munden, og så for at gøre det endnu værre bor vi over for et plejehjem hvor der er en stor græsplæne med skilte der siger at man skal samle hundenes afføring op, som hun så får sin hund til at skide på og samle ikke op smiley hun skulle fandme ikke have hund, hun er nok pisse ligeglad om den bliver kørt over og regner med at en hund kan gå uden snor fra fødslen, kan sagtens forestille mig hun slår den eller ligende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun skulle ikke have hund :(
  • #1   14. aug 2012 Øv fy føj!

Det er ikke så slemt som det du har oplevet, men vores nabo har også nogle helt andre principper med at holde end mig. Den løber også ud af porten og ud på vejen hvor de råber, skælder og smælder på den, og ikke ET eneste rosende ord når den så endelig kommer ind.
    Kan da godt forstå den ikke får lyst til at løbe hen til en ejer der råber og skælder dens navn. smiley

• #2   14. aug 2012 med at holde hund*

• #5   14. aug 2012 nej det er ok men hvis hun prøver på at lære sin hun sådan noget skal hun også have opmærksomheden på den.

• #7   14. aug 2012 Hmmmm..... Jeg studsede godtnok også over den der med at kunne forestille sig at hun slår sin hund...!! What??

Folk der ryger, slår hunde?
    Eller er det folk der snakker i mobilos indimellem??? (ups, det var da oss mig)
    Folk der glemmer at samle en lort op?
    Eller er det fordi hunden går løs, at hun nok slår sin hund??

Meget mærkelig antagelse.

Min mand både ryger, besvarer sin telefon hvis den ringer, har altid hundene løse og samler aldrig lort op herude på landet.... Må da heller holde lidt øje med ham smiley

• #9   14. aug 2012 Jeg er ryger, så kom med den gråspurve-fjer!!! smiley

• #11   14. aug 2012 Stefan H - jeg har ellers hørt at det nyeste nye er at blive tatoveret bag i smiley

• #15   14. aug 2012 En giraftunge? Nå ja ja, så kan jeg os sige jeg har prøvet det smiley

• #16   14. aug 2012 Det der anus-tatovering har jeg os lige læst om i dag.. Må indrømme jeg er lidt skeptisk smiley Kan ik lige se ideen med at få en tatovering der smiley

Næææ do, branding kunne jeg til gengæld godt finde på at prøve.... smiley

• #17   14. aug 2012 Branding.. i røven?!

• #18   14. aug 2012 Bahahahaha, nej dog ik i røven smiley Men et andet sted på kroppen, laaaangt væk fra mit anus smiley

• #19   14. aug 2012 Tag nu lige 'ja'-hatten på altså smiley

• #20   14. aug 2012 Puuuha - jeg går også med en smøg i munden, når jeg lufter mine..

• #21   14. aug 2012 Du siger noget Julie, man lever jo kun én gang smiley Bahahahaa

• #22   14. aug 2012 That's the spirit! ... #YOLO, right?

• #23   14. aug 2012 Hahahahaha, du ville kigge lidt hvis jeg en dag smider et billede op med en tus omkring mit røvhul smiley

• #24   14. aug 2012 Kan godt følge dig i at det ikke er okay at gå med hunden uden snor, og ikke have styr på den, kan også følge det ikke er i orden hun ikke samler lortene op.

Men jeg ryger udenfor, så selvfølgelig ryger jeg også når jeg lufter hunden, så er jeg jo alligevel ude, så der kan jeg ikke følge dig.
    Men kunne godt tænke mig at vide hvorfor du reagerer så hårdt på at hun ryger når hun lufter hunden?

Og at antage hun slår hunden, det synes jeg er lige lovlig voldsomt, og man bør ikke skrive sådan når man ikke ved det.
    Men igen kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor du antager det?

• #25   14. aug 2012 Hvilken påstand bygger du vold mod hunden på? Og ja det er IKKE ok at hunden ikke har snor på, nøjagtigt som de andre siger men igen - som de andre, nu ryger jeg også selv, jeg har haft hund, skal snart have igen, nu har jeg katte - og jeg har børn! Jeg gør som Thomas, jeg ryger udenfor - det gør mig til et dårligt menneske, dyre-ejer og mor?
    Hvad i alverden har det med sagen at gøre, at man ryger?

• #26   14. aug 2012 Æv trist at folk ikke har hunde i snor hvis det kan være til fare for hunden.

Men sjove antagelser smiley

• #27   15. aug 2012 Hrrmm. Til jer der åbenbart mener at det er helt ok og inden for "lovens rammer", at I ikke samler jeres hundes efterladenskaber op, fordi det foregår i egen have. Jamen samler I det da ikke op derinde? Og ret hurtigt? For de fleste hundeejere burde da vide, at det strider kraftigt imod hundens egen selvfølelse og medfødte renlighedssans, at skulle være nødsaget til at have lorte liggende "i eget hus".
    Ved godt at jeg "ypper kiv" lige nu. Og at det jo ikke lige har noget med TS's indkast at gøre. Men det kunne godt tyde på, at mange synes at bare hundene skider i egen have, så er man slet ikke forpligtet til at stå og rode med disse "uhumskheder", som at samle bæer op, rundt omkring i haven ;o) Har set mange haver, hvor det er tydeligt at hunde af alle str. er henvist til at sk.. overalt i deres egen have. For det FLYDER med l.... i hele haven. Og det fatter jeg ikke, at nogen vil være bekendt. Når man har hund, må man nødvendigvis, i det omfang der er mulighed for det, lufte dyret ordentligt 4-5 gange dgl...mindst! Og ja. Selvfølgelig skal man have "poser" med til "opsamling". Jeg har meget mere respekt for en fyr (feks.), der med en pose, samler op efter sin hund. End for ham der finder det for ulækkert og "umandigt" at stå og rode med bæer i fuld offentlighed og som bare går fløjtende videre ;o)
    Ej altså. Nu røg vi vist helt ud på et sidespor hva'? Nå men meningen er sandelig dybtfølt nok. Og også et hjertesuk, fra en der dagligt skal gå med øjnene rettet mod stier og fortove, for ikke at vade i selv kæmpe store "kager", som burde ha' været samlet op af rette vedkommende. Det er bare ikke i orden at man er så ligeglad.

• #28   15. aug 2012 Jeg tror det store fokus på mobilsnak og cigaretrygning i TS' indlæg er kontekstafhængigt. At vedkommende er dybt optaget af at knævre og pulse, underbygger i det her tilfælde den totale parodi på en ligeglad hundeejer, når vi også hører at hunden løber rundt mellem biler og sikker hvor den vil. Rent visuelt er det en ret god vittighedstegning. Og nok næppe en ret anerkendt måde at lufte hund på. I der reagerer kraftigt på at damen ryger eller plaprer fordi i selv gør det, har formentligt styr på at hunden ikke løber rundt på vejen. Og derfor tilfalder parodien slet ikke jer smiley

Men at hun ligefrem skulle slå hunden - der blev TS vist lidt fantasifuld smiley

• #30   18. aug 2012 Jeg er desv. også ryger, men har dog Aldrig lagt hånd på en eneste af mine hunde, kun en der angreb mine vapser har jeg gjort ondt,. Men selv 8 år efter gør det nok mere ondt på mig end det gjorde på den..

Tror det er pga. den nye rygelov at alle er helt oppe og kører. ,

• #31   18. aug 2012 Ok .Ts jeppe er så kun 14år og offline så måske han føler sig lidt trist nu.
    Reagere vi ikke lige hurtigt nok ind imellem, sidste uge var det en pige på 12år der fik nogenlunde samme reaktion på sit indlæg.

Det gir ihvertfald mig stof til eftertanke.

• #32   18. aug 2012 MARIA. UNDSKYLD AT JEG RÅBER MEN GIDER DU LIGE LÆSE MIT INDLÆG LIGE OVENOVER DIT.

• #33   18. aug 2012 Jeg er glad for at min 15 årige datter ikke har profil herinde. Kommer man til at skrive noget som ikke falder i andres smag , ja så bliver man fandme kanøflet !!!!

• #34   18. aug 2012 ØH..Be mig IKKE om at hidse mig ned for så sker der bare lige det modsatte.
    Da jeg tjekkede jeppes profil stod der 14år og som skrevet før, så fik en 12årig pige samme omend ikke værre behandling.
    Så mon ikke folk bør bruge 1sek.på at tjekke TS`s profil FØR man kæfter op som tiltalte man en fuld stodder på gaden.

Og Det var lige netop det du Maria gjorde, du dømte TS, uden at vide spor om persone, desv. går den herinde, men heldigvis ikke IRL.

• #35   18. aug 2012 ENIG Anne. Og ville det ikke være synd for hende, ikke mange tænker over at de er med til at nedbryde børnene som er dem som er hundenes håb for en bedre fremtid=pga.de vil blive gode hundeejere som voksne, men kanøfles de, så mister de modet og lysten og vil alligevel ikke have hund som voksen, og hvem er så næste generations hundeejerene, ="De såkaldte Brian typer".
    Det ser skutte godt ud når man ser ud i fremtiden herinde fra.

• #36   18. aug 2012 Ok..Bukker og undskylder, profilens ejer er 18, men jeppe=TS var 14år i 2011 så han må være 15år.
    Det gør bare sagen meget andreledes ikke Maria.
    Og Tak for at du fik mit elendige humør vækket igen.pga.jeg skrev med stort.
    Argh..
    Forstår godt at TRUSTPILOT bedømmer HG af H.til.

• #37   18. aug 2012 Det er netop dit problem Maria. Du vil ikke tage hensyn, Kors i hytten og du er en af dem der skal føre landet videre. Tak for kaffe sir jeg bare, håber jeg er død inden.

• #38   18. aug 2012 Nej, jeg syntes ikke det er ok, men måske kender han selv folk der slår deres hunde og derfor er lidt for "ivrig eller ked af det" så det blev afspejlet i hans udtalelser, Jeg tror bare at han har sine grunde, og det jeg går mest op i er at han jo bare ville det bedste for hunden, det viser trods alt at han er et godt menneske. IMO.

Selv om jeg vist ikke havde samme mening i starten af tråden, da jeg selv falder i fælden ind imellem, det var også derfor jeg bad folk om at prøve at tjekke TS`sernes profiler før de dømmer, da det er synd for børn at de bliver overfuset på den måde som HG er kendt for, selv voksne droppe siden grædende, hvordan tror du så ikke børn reagere.

Ved godt at jeg er dobbeltmoralsk i denne tråd, men man har jo heldigvis lov til at forbedre sig og sin ooførsel og medfølelse. Kan du følge mig ?

• #39   18. aug 2012 Arh Arh.. Du skal ikke tirre mig igen med din egoisme, så jeg vælger bare at droppe dine indlæg og fortsætte i de tråde hvor folk er menneskelige.

• #40   18. aug 2012 Wau. Du er også langsomt opfattende, det blir sgu da værre og værre med dig. OUT of my system...Tro endelig ikke at jeg ikke kan besvare dine dumme spørgsmål, en tøs der er yngre end mine egne børn. Få mig ikke til at grine af dig også, så får du jo nok en prop. Men jeg lader mig ikke diktere af en tøs der ter sig som en 10årig.så drop det dog.

• #43   18. aug 2012 Hold da op! Jeg kan virkelig heller ikke se, at TS bliver kanøflet, men jeg kan til gengæld se, at Anita ikke taler særlig pænt til Maria, men det er åbenbart helt ok? Jeg synes, det er paradoksalt!!

• #44   18. aug 2012 Godt gætte alle. Jeg havde og har nogele extrem dårlige dage pga,jeg lige har begravet min mor i foregårs.
    Jeg ved godt jeg går over gevind i disse dage, men på den anden side så vil jeg hellere lade mine frustrationer gå ud over en eller anden bag min skærm end at prøve at diskutere med mine hunde, for DE har ihvertfald IKKE fortjent det.

Men igen så ER det typisk ved HG. er man ikke enig med klikken som jeg jo ellers altid har været, "FØR" min mors død, da var alle i der nu har travlt med at forsvare maria, "som sagtens kan klare det selv" lige så hurtige til at dømme og fordømme.
    Jeg tog bare brillerne af så at sige og prøvede at se det fra drengens side istedefor at bare hoppe med på vognen og blive hellig fordi vi rygere fik en ubegrundet lussing. SO WHAT.. læs avisen ,gå en tur med en smøg vel og mærket og i vi garenteret høre for det hvis i lytter til de forbi passerende.
    Alle har nerverne uden på tøjet efter den nye bekendtgørelse om at rygningen IGEN blir begrænset.
    Ok Sorry, røg mere OT end det var meningen, men er LIGE vågnet efter 3 timers søvn for 1ste gang i 5 dage.

Men back to Topic, Jeg beklager jeg flippede så skråt og UNDSKYLDER til Maria, jeg ved som sagt godt at jeg overskred alle grænser. , men jeg havde vist bare nået min egen og har pt.ikke nok hjemme på loftet til at indse det..

• #45   18. aug 2012 Fint nok, at man herinde på HG kan ytre sig med "lidt kant".
    Meeen halleluja. Nu var de måske snart på tiden at en fra admin-gruppem lige "viftede lidt med flaget" For nu virker det ski til at det kontruktive i debatforme går lidt ud ad kurs.
    men bemærker også at der er folk, som ikke er blege for at stikke en undskyldning, hvis de enrkender, at de måske har "smurt lidt tykt på" Fint nok. Men ellers bli'r der dæleme svunget med "den store svaber" ;o)

Kommentér på:
hun skulle ikke have hund :(

Annonce