{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Optager hun ikke foderet? {{forumTopicSubject}}

Vores hund er efter foderskift begyndt at skide utrolig meget. Hun har altid skidt 2 gange om morgenen, en gang i mellem om eftermiddag og for det meste om aftenen så mellem 3-4 gange om dagen. Det har egentligt ikke bekymret mig. Har også ku læse der er flere hunde som også godt kan skide 3-4 gange om dagen.
Men igår skred hun 3 gange til morges, 2 gange om eftermiddagen, samt 3 gange igen om aftenen. Og her på morgenturen idag skred hun så hele 4 gange. Og det ikke pga. dårlig mave og noget der bare ryger ud af hende. Afføringen er fast og fin.

Hun har så også tabt sig 2 kg - hun tog så 2,5 kg på efter hun var blevet neutraliseret så det fint nok de røget af igen, men hun skal jo så ikke tabe sig yderligere. Men jeg står så lidt og er i tvivl om hvad jeg skal gøre - for hun tog lynhurtigt de 2,5 kg på efter neutraliseringen så derfor fik vi hurtigt fat i noget light foder så det ikke skulle gå den forkerte vej og hun skulle gå hen og blive overvægtig. Men nu har det hele lige vendt og hun går og taber sig - så jeg tænker om vi skal hen og have fat i et alm. foder og light foder og så blande det til hende? Er bange for hun hurtigt vil tage på igen ved det alm. foder.... Hvad siger I???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optager hun ikke foderet?
Kommentér på:
Optager hun ikke foderet?

Annonce