942 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hvalpeejere ligeglad hvalpeejere ligeglad

har bekendt der har 2 tævehunde og som nu har bestemt sig for en tæve mere....
Problemet er at hun drikker en del og så er hun ikke særligt sød ved sine hunde. Selv både set og hørt det og har også sagt noget til hende. Men er som at snakke til en dør når hun er fuld og når hun er ædru kan hun ikke huske hvad hun har gjort/lavet.
Men nu ligger landet så sådan at hun har betilt mig til at køre med op og se hvalpen en gang til inden afhentning.

Den er jeg nu ikke helt stolt af,for jeg har nemlig kontaktet hvalpeejeren ang hendes druk og at hun ikke er sød ved dem når hun drikker. Han var glad for jeg ringede og sagde han nok skulle finde på et eller andet så hun ikke fik den og så måtte hun få sit depositum retur. Han ville kontakte mig,når det var.
Nu gået en uges tid hvor jeg intet har hørt så skriver selv en sms og spørger om de har fundet på en løsning.
Fik først svar i dag at de havde diskuteret det,ham,konen og børnene at de ikke ville gøre noget ved det.... tabte både næse og mund!

Er sgu da uansvarligt... Ville sgu ikke sælge hvalpe til en jeg vidste slog og råbte af sine dyr.
Hvad sker der lige for det?

Måtte lige ud med det...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpeejere ligeglad
  • #1   20. apr 2012 Tænker at hvalpeejer desværre er ligeglad, bare der kommer penge i kassen.

• #2   20. apr 2012 Tja, det er jo svært at sælge hvalpe lige nu.

Men jeg ville nu ikke sælge til sådan nogle, behøver ikke engang en undskyldning.

• #3   20. apr 2012 Ja, det gælder vel bare om at få penge i kassen og komme af med hvalpene ;-(

Kan godt forstå du er ked af situationen, men må nok indrømme at havde jeg haft dig som bekendt eller veninde og du sådan var gået bag min ryg, ville jeg nok blive tosset på dig - sorry!

Men at være ond/led overfor sine hunde i beruset tilstand er ikke nogen undskyldning og det lyder som om hun ikke burde have hund/e.

• #4   20. apr 2012 Pletpølsen ja det ville alle nok gøre. Ved bare at den nye hvalp også vil få klø....
    Kan ikke gøre noget før hun får den hjem og jeg ser/hører hun gør den fortræd... Så må hun jo meldes
    Har meldt hende en gang men da gjorde politiet intet

• #5   20. apr 2012 Det skal lige siges, at hvis du har klare beviser på hendes adfærd synes jeg det er helt ok at melde hende. Det jeg synes er lidt ufint af dig, er at kontakte det sted hun vil købe hvalp.
    Det kan jo også være hvalpeejeren ikke stoler på dig?? Tænker, at de måske har haft mere kontakt med din bekendt og hvis hun virker oprigtigt i ædru tilstand, hvordan kan ejeren så vide du taler ret?
    Bare en tanke smiley

Få nogle klare beviser og meld hende til politiet eller DB.

• #6   20. apr 2012 Har også advaret en hvalpeejer, der også valgte at overhøre det. Desværre gik det som jeg sagde...

Der er ikke så meget at gøre... Udover måske at melde din bekendte?

• #7   20. apr 2012 Hvorfor ikke bare være ærlig og sige til din " bekendte "... ( når hun er ædru )..... at hvis du ser / hører een gang til , at hun slår og råber af sine hunde... så vil du melde hende til Politiet eller dyreværnet ?....

• #8   20. apr 2012 Hvis hun er til at snakke med når hun er ædru, har du så overvejet at optage hende når hun er fuld og så vise det til hende når hun er ædru? Læste lige om en forhåndværende alkoholiker der kom ud af sit misbrug da der var en som havde optaget hende mens hun var på druk.

• #9   20. apr 2012 ja M. I Genialt svar.... Det er nok det bedste, at gøre ved sådan en.

• #12   21. apr 2012 måske det var en ide med at filme hende... har jeg ikke lige tænkt på

• #13   21. apr 2012 De kan jo også tænkte at dumåske ringer og siger det for at hævne dig modkøberen af hvalpen?

Går ud fra de ikke kender dig?

• #14   21. apr 2012 jeg var med hende oppe og se hvalpen første gang så de har set mig. Og manden fandt mig på fb for at vise mig billeder af hvalpene jeg kunne vise videre til X da hun ikke selv har computer

Kommentér på:
hvalpeejere ligeglad

Annonce