{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Muskelhund eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde elskere.

Dette emne er ikke oprettet for at støde nogen. blot for at få lidt luft.

Jeg bor i et lille bolig område hvor vi bor meget tæt.
Jeg har så i 14 dage passet en hund (blanding mellem labrador, dansk svensk gårdhund og evt lidt dalmatiner)

Den kom så tilbage til ejer i sidste uge. og idag kom der en klage, hvor nogle af naboerne har klaget over at vi holder farlig muskelhund ?
Mange har snakket med den og sagt den var sød?

så er det bare jeg tænker, hvorfor klage over, at andre passer en hund (når der bor hunde i næsten alle lejemål) og ovenikøbet over en hund som aldrig kommer i nærheden af at være sådan en?

Jeg ser bestemt ikke ned på disse hunde overhovedet, det pisser mig bare af, at folk beskylder mig for at holde en hund som ikke engang er det de påstår.

ved ikke lige hvad jeg ville med dette nok bare lige afreagere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muskelhund eller ej?
  • #1   16. apr 2012 folk har så ondt i måsen så det er forfærdeligt vi blev også anklaget for hold af aggresiv pitbull ved tidligere Bopæl, så hele baduljen kom for at checke, men blev lidt tarvelige i ansigtet da omtalte hund var en meget ligeglad fransk bulldog der lå og snorkede i hunde kurven smiley

  • #2   16. apr 2012 Ryst på hovedet og vær ligeglad. Nogle keder sig ,og lever for at brokke sig. Du har ikke lavet noget ulovligt ,så op i r.... med dem smiley

  • #3   16. apr 2012 det er bare træls sådan noget. og især fordi folk ikke kommer til en selv og spørger. nææh nej de pisker en stemning op med det samme uden og undersøge sagen..

    glæder mig til og se, hilke reaktioner der kommer når vi til sommer skal passe en kæmpe stor farlig beagle og en meget sulten cocker spaniel. ;p


Kommentér på:
Muskelhund eller ej?

Annonce