{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Han sørger ( selvom han "kun" er en hund) {{forumTopicSubject}}

I Fredags blev Coco aflivet, min mors lille sesse på kun 3.5 år smiley

Da vi hentede hende var nico med, og hun var så ked .....
Vi satte hende om i buret til nico (det var lidt af et sats) men det virkede .....
Han sad der og kikkede på det lille myr, og bekvemt sad han ikke, for hun fyldte det hele, men han sad sådan hele vejen hjem smiley
Siden da har de været uadskildelige....

Og nu er hun ikke mere smiley
Og han sørger/keder sig ........

Hver gang han skal i haven, så sponser han ned over trappen, halvt ned i haven, for så at stoppe op, kikke sig tilbage og så ser han opgivende ud, for hun er der jo ikke - de plejer at løbe om kap ned bag busken og tilbage igen .....

Det er hårdt for os at hun ikke er her mere, og det bliver endnu værre når man ser hvordan han bare tuller rundt .....

ved ikke hvad jeg vil med det her - satser på at "tiden læger alle sår" - men det gør sku ondt .......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han sørger ( selvom han "kun" er en hund)
  • #2   25. mar 2012 Nej, hun skulle opereres og blev aflivet på bordet, hun skulle ha været hjemme, men vi synes det var for hårdt smiley

  • #4   25. mar 2012 Da Bjarke blev aflivet (2004) var Edda, Stella og Liv med i bilen og de så ham meget syg blive taget ud af bilen og at han var død da vi kørte hjem og de så ham lagt i "kisten"(en papkasse)... De var ikke med til at begrave ham i haven.... jeg husker (måske det jeg vil) at de var hurtigt ovenpå igen.

    Fossi, Tavi, Edda og Liv var omkring Stella da hun døde (i januar i år)... så hende falde om og at hun lå i hendes "kiste"(papkasse).... indtil vi afleverede hende hos dyrlægen.... vi kunne ikke klare at grave et hul til hende i haven..... mavefornemmelsen sagde at vi kunne godt begrave en urne.... men fornuften sagde at de penge var bedre brugt på de levende.... så jeg måtte overgive mig og sige det endelige farvel til hende (efter 14½ år) og ikke vide hvor hun er endt... udover det skulle være en fællesbrænding med andre kæledyr.


  • #6   25. mar 2012 Laddie blev godt nok ikke aflivet, men da han flyttede.... Ja, der er nok nogen, der husker min tråd sidste år.

    Mickey var virkelig ked af det. Spiste ikke og ville ikke rigtig noget....

    Det var hårdt! Og det tog faktisk ret lang tid at komme videre. Føler med dig/jer


Kommentér på:
Han sørger ( selvom han "kun" er en hund)

Annonce