1.657 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Parring af min chihuahua tæve Parring af min chihuahua tæve

Hejsa jeg har en chihuahua tæve som bliver 1 år nu her d.10 maj som jeg rigtig gerne vil får parret men en han hund men vil hører om i synd det er for tideligt eller synd for hende for elsker min elskede hund overalt på jorden hun er sund og rask og fejler igen ting overhovdet smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring af min chihuahua tæve
  • #1   27. feb 2012 Alt for tiligt

• #2   27. feb 2012 Hov tidligt

• #3   27. feb 2012 Jo alt for tidligt. Det hedder minimum 18 måneder.

• #4   27. feb 2012 Markedet er mættet, især for chi'er, så der er ingen grund til at haste ud i det..

• #5   27. feb 2012 for det første for tidligt..

Jeg købte min Nova da hun var 19 måneder gammel, da hevde hun haft hvalpe. hun blev parret da hun var 15 måneder, fik hvalp da hun var 17 måneder, jeg er sikker på det har påvirket hende på en ikke positiv måde...

Jeg synes en hund skal være 2 år..

derudover vil jeg tænke igennem hvad du mener de hvalpe skal koste, om du er klar til evt at brænde inde med en eller flere af dem, for så derfor selv at få flere hunde i husstanden...

Skriver det bare fordi der er og længe har været mange Chi hvalpe på markedet, og prisen er faldet en del i forhold til havd man kunne sælge dem for for nogen tid siden...og det skyldes altså at der ikke er så mange købere som der var en gang. og du vil jo uanset have udgifter i forbindelse med graviditet, fødsel, vaccinationer chipning osv..
    Så du skal også have penge i aghånden, et er ikke sikkert du får flere penge nd end et koster dig at få og have hvalpene...
    Fx ender din hund med et kejsersnit, så er det dyrt og det er lige dyrt om der kommer 1-2 hvalpe eller 6 hvalpe... osv... ¨så tænk dig godt om...

Jeg har en kammerat hvis hund, en westie endte med kejsersnit en lørdag til a 10000 kr og andre udgifter gjorde at det løb op i 18000 ialt, der overlevede 2 hunde, og de beholdte selv den ene, de var uden tavle så tror de fik 6000 for den de solgte, dvs et minus på 12000 for den oplevelse...

• #7   27. feb 2012 ALT for tidligt.. Hold da op.. :o/

• #8   27. feb 2012 det må du ik byde hende allerede tanja!!!!

• #9   27. feb 2012 Så la da vær'

• #10   27. feb 2012 Ikke for noget, men jeg ber dig: Vent min. 1 år endnu, og gerne 2!
    Den stakkels hund har ikke godt af det!

• #11   27. feb 2012 Det er levende dyr og ikke dukker vi har med at gøre, og en Chi er så lille, at det kan være katastrofalt for den at få hvalpe, når den ikke engang selv er færdig udviklet.

Så tænk dig om en ekstra gang, for det er ikke lutter lagkage at sætte hvalpe i verden. Der skal viden og indsigt til, og for mig lyder det som om du intet ved om det. Så får din hunds ve og vel så lad være. Vil du have det godt med at ødelægge din hund for din egen skyld.

• #12   27. feb 2012 @ TS Tanja. Læser du med ????

• #13   27. feb 2012 Det er alt for tidligt.
    Men hvorfor vil du gerne have hvalpe? Hvad kan din tæve tilbyde ud over at du synes hun er sød? Og sød er ikke grund nok til at lade en hund formere sig. Ud over det så er der en kæmpe overproduktion af hunde, hvorfor bidrage?

• #14   28. feb 2012 Alt for tidligt... Er den tjekket for racerelaterede sygdomme og hvad kan den tilbyde racen? For som andre skriver er det ikke nok at den er söd.. Husk du kan risikere at miste din täve hvis noget går galt.. Og så er der lige det med at markedet er mättet..

• #16   28. feb 2012 ja som de andre siger, så er det for tideligt.

Men hvorfor skal hun have hvalpe?? Kan hun bidrag til racen med noget særligt godt? har du køber til hvalpene? eller plads til at kunne beholde dem alle selv, hvis markedet er mættet?
    og har du råd til hvis det skulle ende i kejsersnit? eller lignende ekstraregninger

• #17   28. feb 2012 Det er for tideligt, ikke bare for hende men også for dig når du ikke har styr på noget så basis som alder på hund.... Så er der uden tvivl rigtig meget du mangler at have styr på... Sug du dig en masse viden til dig i fremtiden og lad de mere erfarne om det ansvar det er at opdrætte hvalpe...

• #18   28. feb 2012 Okay rigtig mange tak jeg venter med det til hun minimum er 2 år
    Kan godt se det er for tideligt og det vil være synd for hende og jeg
    Elsker hende rigtig højt så skal nødig have hun ikke kan klar det eller noget
    Og dyrlægen siger også 2 år vil være bedst og det er ikke sikkert hun selv er
    Klar til og være mor når hvalpen kommer

Kommentér på:
Parring af min chihuahua tæve

Annonce