{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Baloo 9 år i dag {{forumTopicSubject}}

Hip, hip hurra, min Baloo har fødselsdag i dag. 9 år, sikke dog som tiden går.

Håber han er i mange år endnu. Har da lidt forhåbninger i den retning, da hans morfar blev 17 år og 10 mdr.

Baloo elsker solskin, så hvad er bedre end at ligge i solen på sin fødselsdag sammen med en koklov som der gnaves meget intens i.

Tillykke min dreng, jeg elsker dig overalt på jorden. Du var min første gårdhund, og du er årsagen til at jeg fuldstændig er faldet for racen, for den giver mig alt det jeg har brug for i enhver henseender.

Baloo har haft en glorværdig karriere. Jeg husker stadigvæk tilbage på dengang han var i avl, og i et kuld var der hele 9 små Baloo børn. Han er dansk og norsk champion og veteran verdens vinder i 2011.

Nu er han pensionist og befinder sig godt i rollen som legeonket for alle de hunde der kommer til os. Sidste musen Cissie, elsker at drille "sure" onkel, og Beckie elsker ham overalt på jorden, og ved slet ikke hvad hun kan gøre for at gøre ham glad. Han får mange, mange mysser, og vil ikke altid lige være ved at han synes de er søde.

Tak fordi du er dig, min dreng. Gnav du bare videre på dit ben og nyd solen hele dagen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baloo 9 år i dag
Kommentér på:
Baloo 9 år i dag

Annonce