{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

En dejlig Langfredag - os' om hundene {{forumTopicSubject}}

Vi har haft en dejlig dag - ikke mindst hundene. Er altid spændt på hvordan det går når der kommer børn i huset. Hundene er jo ikke ligefrem vant til børn.

Men i dag kom vores bedste venner med deres trillinger på 9 år. Det var ved at være længe siden siden de sidst havde været der, og Bolette er kommet til siden.

Men vi gør det når de kommer, at hundene er lukket i hundegården, for børnene er ikke vant til 5 hunde. Så når de er kommet ind og vi har sat os, så kommer en hund ind ad gangen og hilser på. Når alle fem har hilst på, så sænker der sig en fred, for de 4 af dem kan jo godt huske børnene.

Deres største ønske er at komme ud at gå en tur med hundene, så imens lammekøllen stegte i ovnet traskede vi alle sammen ud i det gode vejr, og hver af børnene med hver sin hund. Belvedere er lidt for stor, så ham gik jeg med. Der blev taget en masse billeder, for børnene er pavestolte over at få lov til at gå tur med dem.

Den ene af drengene er lidt bange for dem, men han har lært at de kommer til ham, når de er klar til det. De er lige kørt her for en lille times tid siden, og forinden sad han med Baloo i sofaen, og Belvdere sad for hans fødder, og han nød at klappe dem.

Jeg bliver altid så glad når mine hunde "opfører" sig pænt, og det betyder rigtig meget at de forstår at børn også lige skal vænne sig til dem - der er jo fem styks. Så det har været en rigtig god og lærerig dag for alle. Hundene finder ud af hvad børn er for nogen størrelser, og børnene lærer hvordan de skal omgås hundene.

At det så lykkedes mig at lave en dejlig lammekølle med hjemmelavet tzatiki, tomatsalat og ovnstegte kartofler (jeg er ikke nogen ørn i et køkken) - det gjorde at dagen bare var helt perfekt.

Ville lige dele min glæde over mine dejlige hunde med jer.

Gitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En dejlig Langfredag - os' om hundene
Kommentér på:
En dejlig Langfredag - os' om hundene

Annonce