{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Hvilket foder? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har en chihuahua dreng på snart 10 mnd, og han er begyndt ikke at ville spise.. Har fodret med specific hvalpe, prøvet noget rc pudel fordi det angiveligt skulle dufte godt - nej tak siger Herren.
Nu har jeg prøvet at købe eukanuba og så kommer jeg lidt vådfoder henover, de første 2 måltider var der lækkert, men i morges ville han igen ikke have særlig meget smiley prøver Selvfølgelig igen i aften, da han tit er mere sulten om aftenen.
Har i nogle gode råd?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket foder?
  • #1   20. jan 2012 Da jeg skulle vælge foder til vores dreng, gennemsøgte jeg på nettet for det første for at prøve at blive klog på alt det forskellige foder der er at vælge imellem, men også for at se hva andre andbefalede.. Kørte derefter ud til forhandleren, snakkede med dem og lod ham prøvesmage.. Det han fik med fra avleren var han nemlig bestemt ikke begejstret for.. Vi er så endt op med Acana til large breed, det æder han med den største velbehag..

• #3   20. jan 2012 Mine Chihuahua'er får også acana og rc... Men din chi skal nok spise når den er sulten om så der går to dage...Han er 10 mdr. Skriver du. Du har en teenanger;) så lad ham ik snyde dig. Min kata har lige været samme tur igennem. Hun bliver 1 år i april:)

• #4   20. jan 2012 Jeg har samme spise problem med min Maltipoo, men da han er 5 mdr er han ved at skifte tænder så jeg indbilder mig at det er derfor han ikke spiser sin RC hvalpe små bider, det hjælper dog hvis der er i blandet en skefuld leverpostej , en dårlig vane men jeg vil ikke have at han taber sig hvis han ikke spiser nogle dage. Kan det passe at hunde har svært ved at spise tørfoder når de skifter tænder, det lyder jo logisk men .....
    Kan dit problem have noget med hans tænder at gøre ???

• #5   20. jan 2012 han spiser ogsånår han er sulten, men han er bare begyndt at se lidt småtynd ud synes jeg. smiley

• #6   20. jan 2012 han har jo skiftet dem for længe siden, og han vil helst have små piller hvilket jo er meget normalt for racen, men tror det ikke, for er vi hos min mor hvor der er konkurrence fra 3 andre hunde spiser han som regel op. smiley

• #7   21. jan 2012 Ja tænderne er skiftet men min dyrlæge sagde at jeg skulle holde være obs på at han også tabte hvalpetænderne så de ikke sad dobbelt, specilet hjørnetænderne sagde han. Det kunne nemlig give betændelse.
    Ellers er han nok bare kræsen teenager :-). .-)

• #8   21. jan 2012 altså det er der holdt øje med - han fik nemlig fjernet 4 hjørnetænder. smiley
    jamen han vil ingenting have smiley

• #10   21. jan 2012 Hmm, hvad med at hælde lidt tun i vand over tørfodret eller en bland en klat leverpostej i hvis han slet intet spiser. Ved ikke om det er pædagogisk eller politisk korrekt .-) men jeg har det selv dårligt når min ikke vil spise og ovennævnte har hjulpet hos os.Nu bliver næste skridt at vænne den af med det smiley

• #11   21. jan 2012 Jeg bruger rc energi på min den ene fordi hun også stoppede med at ville have sit foder...der er lidt godt nok da Det er meget højt i fedt indholdet så får hun nemlig Det hun har brug for selv om hun spiser småt. Det var nemlig vigtigt for mig at hun ik tabte sig da hun er en lille spirervip på godt of vel 1800g.

Kommentér på:
Hvilket foder?

Annonce