8. sep 2006 Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.418
Hjælp omkring renlighed.. {{forumTopicSubject}}
ja, sagen er den at jeg egentlig troede at nellis var blevet renlig..Hun er 6 måneder nu.
Man kan vel sige hun er halvt om halvt renlig.
altså når vi er på arbejde er de alene hjemme i 6 timer.. få dage lidt mere.og der har hun ingen uheld haft . ( de er i en gang med deres kurve når de er alene). og når vi er hjemme har vi heller ikke dicideret nogle uheld. vi er tit omme i haven eller de bliver lukket derom da de godt kan lide at rende rundt deromme.
nu til sagen. jeg har på det seneste opdaget 2-3 gange hvor hun har haft tisset inde. selv om hun har været meget ude og jeg også har set hende tisse.. hun har også haft lavet stort inden for i sidste uge selv om hun aldrig har lavet stort inde. heller ikke som lille...
i det område af huset hvor hun har haft tisset er slet ikke i nærheden af dørene ud til haven. altså tror jeg problemet er at hun ikke kan finde ud af at vise at hun skal ud og tisse. altså hun går ikke til døren eller noget da de steder hun tissede og sked er langt fra hoveddøren og bagdøren..
så tænker simpelthen at hun ikke ved hvordan hun skal vise det? ved mindre hun viser det på en mystisk måde som jeg overhovedet ikke kan tyde. + jeg jo så heller ikke har set det når hun har haft tisset..
men skyldes problemet at hun ikke viser det, eller går til døren..
i såfald hvordan lære jeg hende det:S hun plejer jo sagtens at kan holde sig når vi ikke er hjemme
er confused:S
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.418
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Hvis ikke så vil jeg tænke løbetid eller lømmelalder hvor indlært adfærd/træning ofte i perioder kan smutte pga. hjernen er under ombygning :o)
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.418
men nu i siger løbetid. så har hun slikket sig mere dernede end hun plejer. så måske der noget under opsejling? hun bløder i hvert fald ikke endnu.
men det med lømmelalderen sku da ikke undre mig noget:p.
bar irriterende at når hun alligevel går i den ende og føler hun skal tisse at hun så ikke lige viser tegn:(..på en tydelig måde
Hjælp omkring renlighed..