Hold da op den hårdeste dag nogensinde {{forumTopicSubject}}
Hmm ja hvor skal jeg næsten starte.
Vi passer dyr for min søster og svoger og den ene af deres ponyer var ikke helt på toppen, men efter dyrlæge besøg var det lige som om der var fremgang. MEN nej i går morges da min mand kom over for at lukke dem ud på fold lå hun bare og kunne ikke rejse sig. Jeg ringer efter dyrlægen og han kommer med det samme. Dommen var klar hun skulle aflives da hun var så forfangen at hun aldrg ville få et liv igen og så havde hun fået kolik. Hmm ja der er jo så ikke noget at gøre andet end at give hende fred. Hårdt var det da hun var min nieces pony og ved hvor meget hun elsker den.
Ja nu kan mere da bare ikke gå galt. Troede vi.
Vores ene tæve havde haft en livmoderbetændelse, som vi mente var overstået efter behandling ( hun var scannet og alt så rigtig godt ud) LIge pludselig i går eftermiddags står betændelsen ud af hende, og jeg ringer til dyrlægen og vi skal komme med hende med det samme. Jeg ringer til mine forældre for at få dem til at komme over til min datter da hun er syg, min far siger han nok skal køre mig så ind i hans bil og afsted.
Da vi kommer derned kigger dyrlægen på mig med et blik som jeg ikke synes om, men vi går ind og får hende scannet og man kan bare fornemme at det er helt tosset. Han rømmer sig og siger jeg skal lige tage et par prøver, men for at snakke ud af posen ser det bare ikke ret godt ud. Min tanke er nå så skal hun under kniven og steriliseres og det er der jo ikke det store at gøre ved, men sådan er det jo engang i mellem at vores planer ikke går som de skal.
Da han kommer retur kan man se at der står tåre i hans øjne og siger så halvkvalt, Anja hendes chancer er så små at var det min så skal hun have fred. Tiden står bare helt stille og jeg kan bare mærke at tårene kommer.
Jeg står helt stille og får fremstammet at det kan jeg da slet ikke overskue men jeg stoler jo også 100% på dem så der er jo ikke meget andet at gøre. Vi går ned i det bagerste rum hvor hun får noget bedøvende og man kan bare mærke på hende at det letter hende. Jeg sidder sammen med en dyrlæge og en sygeplejske som trøster og krammer mig mens jeg sidder der er tuder. jeg sidder med hende hoved i skødet, og da hun får de sidste sprøjter ånder hun stille ud.
Hold nu op her er tomt og selv om vi har de to andre så mangler hun bare så meget, Hendes morgen rutine, hendes hjælpen med at lave mad klar.
Jeg savner hende så meget, men ved jo godt at hun har det godt nu.
R-I-P Qeeza, du er savnet og elsket.
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.465
Sov sødt Qeeza
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 290
R.I,P Qeeza!, sov sødt, - hun leger rundt i himlen med min sussie!.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Det er jo slet ikke til at bære.
Det gør mig forfærdeligt ondt at høre.
Må de hvile i fred begge to.
Trøstekrammer
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
åååhå hvor er det bare unfair !!!
Har slet ikke ord - Det gør mig meget ondt Anja !!!
Puuuha.. :*( også kunne jeg lige tude fra morgen stunden !
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
R-I-P Qeeza…
feb 2007
Følger: 83 Følgere: 78 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 550
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 168 Svar: 2.429
Ord er tomme og tamme og kan slet ikke beskrive de følelser du har lige nu
Sov sødt Qeeza
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
Jeg føler mig bare så magtesløs og kan slet ikke forstå det. Min altid så glade hund som ville gå gennem ild og vand for mig. Og så kun 2½ år det er bare alt for tidligt,
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
hvor er det forfærdeligt, og sådan en ung hund.. føler med jer, den slags er bare uretfærdigt
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Kram til hele familien herfra. Og MANGE tanker til Qeeza !!!
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 342
Alle de varmeste tanker til jer allesammen - du og din familie.
Nu har jeg selv både hund og heste, så ved hvordan det er.
Men Qeeza... hun render og leger med min GD Scooby som blev aflivet i august - også kun lidt over 2 år gammel.
Og så skal du lige have denne med på vejen:
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.849
Jeg har fulgt din historie, og troede at alt nu havde ordnet sig.
Hold op hvor må betændelsen have været slem, siden dyrlægen ikke engang prøver at operere først. Det er utroligt at hunde kan være så syge uden at vise det, før til allersidst.
Livmoderbetændelse er ikke til at spørge med. Desværre kommer det ofte igen, hvis man vælger medicinsk behandling.
Jeg føler med dig og sender et kram.
Det er den værste oplevelse man kan komme ud for.
Venligst Malene
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 37 Svar: 297
Stakkels stakkels jer , sikke da en frygtelig slutning, ved slet ikke hvad jeg skal skrive for at hjælpe på den smerte du føler.
Sender en stor og varm krammer
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Hun havde et par dage haft svært ved at få luft og hostet, og da det bare blev værre, skulle hun tjekkes for lungebetændelse. Hun bliver røntgenfotograferet, og dyrlægen kalder mig ind. Det er ikke nemt for hende at fortælle mig, at der ikke er mere at gøre, begge lunger er fyldt med kræft, og der er minimal lungekapacitet tilbage. En frygtelig dag hvor man tror man bare lidt skal finde uf af hvordan hun slipper af med hosten, og så ender det med at man må sige farvel til det dyrebareste man har.
De varmeste tanker i en kold tid.
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
Håber min dreng har taget godt imod hende.
Søde drømme Qeeza..
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
Hvil i Fred smukke pige...
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.496
Trøstekram. R.I.P. Qeeza
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
øv 8( føler med jer.
Kan godt huske din historie.
Nu troede vi alle lige det nok skulle gå godt 8(
Er bare SÅ ked af det på jeres vegne.
Gud hvor jeg dog hader den sygdom, det var jo også det der til sidst slog min Cleo ihjel da hun ikke kunne tåle en operation 8(.
Jeg skal aldrig mere have en usteriliseret tæve af denne grund. Men det er jo noget andet når man håber på avl.
Pokkers lede sygdom.
R.I.P. Qeeza og Ponyen
Knus og mange tanker herfra.
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 75
Mange tanker
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Hvil i fred Qeeza
sep 2008